Після проходження 3 модулю було розібрано підходи написання холодних листів з точки зору психології та помилки при їх написанні. Вивчено побудову взаємовідносини з клієнтом та етап коли найкраще його прокросити іншими продуктами компанії. Зрозуміла переваги які дають IT-послуги бізнесу.
1. Гарантією для клієнта є підписаний договір. 2. Розрахунок зазвичай відбувається у вигляді 50% передоплати перед початком робіт коли вивчено ТЗ і решту 50% після завершення проекту при передачі прав на нього. Якщо проект масштабний і тривалий, він може бути розділений на кілька етапів, розрахунок здійснюється за кожен етап. 3. Щоденно здається 2 звіти безпосередньому керівнику про план робіт на день, та звіт виконаних завдань 4. Клієнт на стадії “я готовий” передається менеджеру з проектів 5. Клієнтів шукаємо на айті-біржах, у соцмережах, у googl по категоріям бізнесу із розсилкою комерційних пропозицій на пошту, у готових базах, у месенджерах 6. У навчальному матеріалі було представлено 30 бірж 7. Менеджер заробляє % з продажу 8. Звітність необхідна для подальшої консолідації, вивчення тенденцій ринку та оптимізації каналів залучення 9. Планування необхідне для внутрішньої мотивації та оцінки ефективності
Далі продовжую навчання на посаду SM. Дякую. - Відгуки про ITCAPITAL
1. Гарантією для клієнта є підписаний договір.
2. Розрахунок зазвичай відбувається у вигляді 50% передоплати перед початком робіт коли вивчено ТЗ і решту 50% після завершення проекту при передачі прав на нього. Якщо проект масштабний і тривалий, він може бути розділений на кілька етапів, розрахунок здійснюється за кожен етап.
3. Щоденно здається 2 звіти безпосередньому керівнику про план робіт на день, та звіт виконаних завдань
4. Клієнт на стадії “я готовий” передається менеджеру з проектів
5. Клієнтів шукаємо на айті-біржах, у соцмережах, у googl по категоріям бізнесу із розсилкою комерційних пропозицій на пошту, у готових базах, у месенджерах
6. У навчальному матеріалі було представлено 30 бірж
7. Менеджер заробляє % з продажу
8. Звітність необхідна для подальшої консолідації, вивчення тенденцій ринку та оптимізації каналів залучення
9. Планування необхідне для внутрішньої мотивації та оцінки ефективності
Далі продовжую навчання. Дякую.
відгук
Коментарі до відгуку