Yulia Отзыв написан 29 августа, 2022 год17 просмотров
Після проходження 3 модулю було розібрано підходи написання холодних листів з точки зору психології та помилки при їх написанні. Вивчено побудову взаємовідносини з клієнтом та етап коли найкраще його прокросити іншими продуктами компанії. Зрозуміла переваги які дають IT-послуги бізнесу.
1. Гарантією для клієнта є підписаний договір. 2. Розрахунок зазвичай відбувається у вигляді 50% передоплати перед початком робіт коли вивчено ТЗ і решту 50% після завершення проекту при передачі прав на нього. Якщо проект масштабний і тривалий, він може бути розділений на кілька етапів, розрахунок здійснюється за кожен етап. 3. Щоденно здається 2 звіти безпосередньому керівнику про план робіт на день, та звіт виконаних завдань 4. Клієнт на стадії “я готовий” передається менеджеру з проектів 5. Клієнтів шукаємо на айті-біржах, у соцмережах, у googl по категоріям бізнесу із розсилкою комерційних пропозицій на пошту, у готових базах, у месенджерах 6. У навчальному матеріалі було представлено 30 бірж 7. Менеджер заробляє % з продажу 8. Звітність необхідна для подальшої консолідації, вивчення тенденцій ринку та оптимізації каналів залучення 9. Планування необхідне для внутрішньої мотивації та оцінки ефективності
Далі продовжую навчання на посаду SM. Дякую. - Отзывы о ITCAPITAL
1. Гарантією для клієнта є підписаний договір.
2. Розрахунок зазвичай відбувається у вигляді 50% передоплати перед початком робіт коли вивчено ТЗ і решту 50% після завершення проекту при передачі прав на нього. Якщо проект масштабний і тривалий, він може бути розділений на кілька етапів, розрахунок здійснюється за кожен етап.
3. Щоденно здається 2 звіти безпосередньому керівнику про план робіт на день, та звіт виконаних завдань
4. Клієнт на стадії “я готовий” передається менеджеру з проектів
5. Клієнтів шукаємо на айті-біржах, у соцмережах, у googl по категоріям бізнесу із розсилкою комерційних пропозицій на пошту, у готових базах, у месенджерах
6. У навчальному матеріалі було представлено 30 бірж
7. Менеджер заробляє % з продажу
8. Звітність необхідна для подальшої консолідації, вивчення тенденцій ринку та оптимізації каналів залучення
9. Планування необхідне для внутрішньої мотивації та оцінки ефективності
Далі продовжую навчання. Дякую.
отзыв
Комментарии к отзыву