Відгук-вдячність. Можливості цього сервісу врятували мене як бізнес-початківця. Займаюсь продажем книжок, в команді пара операторів, які спілкуються з клієнтами. Стала помічати, що в статистиці недозвонів більше ніж вдалих відповідей. Сервіс порекомендували друзі, які вже більше 3х років користуються Zadarma. Спочатку налаштувала CRM - те що вона безкоштовна, окрема допомога в розвитку власної справи. Стало простіше розуміти які клієнти мають декілька покупок, а які новачки. Потім прочитала в їх блозі про аналітику розмов, вирішила спробувати - ось тут і знайшлась моя проблема. Виявляється один з операторів дозволяв собі порушувати tone of voice компанії, що призводило до створення негативної думки про мій бізнес. Від дущі щіро рекомендую.
Переваги:
- багато статей-підказок у блозі, там прочитала про аналітику розмов
- безкоштовні сервіси, котрі в інших коштують чималих грошей
Приємна знахідка для мого бізнесу - Відгуки про IP-телефонія Zadarma
відгук
Коментарі до відгуку