Антон Відгук додано 5 грудня, 2022 год12 переглядів
Очень подвели. Сделал заказ в субботу, сказали , что отправка будет в воскресенье по любому. Приходит понедельник, а посылки как не было так и нет, даже в системе.
Позвонил в новую почту, мне сказали, что посмотрели по камерах, посылку не приносили.
Оператор в хамском тоне утверждает, что я обманываю.
Спасибо, хоть деньги вернули, но даже не извинились
Продублюємо інформацію, яку надали вам в чатах і по телефону.
Всі відправки формуються безпосередньо на нашому складі і надходять на відділення централізовано згідно реєстра одним великим масивом.
Після того, як оператори відділення просканують кожну відправку, її статус в системі змінюється. У разі ж якщо якоїсь відправки немає, нам про це одразу повідомляють. Тому варіант того, що відправлення десь "загубилось", можливий, але ми б про це знали.
В неділю, 4 грудня у зв'язку з аварійними відключеннями світла передача відправлень з нашого складу на відділення компанії-перевізника відбулося дещо пізніше, ніж за графіком. З тієї ж причини працівники компанії-перевізника не встигли обробити весь масив наших відправок до закриття і перенесли цей процес на понеділок, 5 грудня. Саме тому статус вашого відправлення не було змінено, хоча фізично відправка знаходилась на відділенні.
У розмові з контакт-центром, згідно дзвінку, який ви надали, інформації про перегляд камер не було і фактично така перевірка не проводилась. Наскільки нам відомо, вам передзвонив особисто керівник відділення компанії-перевізника і підтвердив інформацію, що станом на вечір 4 грудня ваше відправлення дійсно знаходилося у них.
Ми ще раз приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Ми намагаємося зробити нашу роботу максимально автономною і зменшити ризики затримок, але, як бачимо, ще є над чим працювати! Будемо вдячні за розуміння!
P.S. Повірте, "рєбята" точно не розслабились. Організувати безперебійну роботу в умовах жорсткого блекауту - той ще квест, але ми справимось
Ребята расслабились - Відгуки про Інтернет-магазин wookie
Очень подвели.
Сделал заказ в субботу, сказали , что отправка будет в воскресенье по любому.
Приходит понедельник, а посылки как не было так и нет, даже в системе.
Позвонил в новую почту, мне сказали, что посмотрели по камерах, посылку не приносили.
Оператор в хамском тоне утверждает, что я обманываю.
Спасибо, хоть деньги вернули, но даже не извинились
відгук
Коментарі до відгуку
Продублюємо інформацію, яку надали вам в чатах і по телефону.
Всі відправки формуються безпосередньо на нашому складі і надходять на відділення централізовано згідно реєстра одним великим масивом.
Після того, як оператори відділення просканують кожну відправку, її статус в системі змінюється. У разі ж якщо якоїсь відправки немає, нам про це одразу повідомляють. Тому варіант того, що відправлення десь "загубилось", можливий, але ми б про це знали.
В неділю, 4 грудня у зв'язку з аварійними відключеннями світла передача відправлень з нашого складу на відділення компанії-перевізника відбулося дещо пізніше, ніж за графіком. З тієї ж причини працівники компанії-перевізника не встигли обробити весь масив наших відправок до закриття і перенесли цей процес на понеділок, 5 грудня. Саме тому статус вашого відправлення не було змінено, хоча фізично відправка знаходилась на відділенні.
У розмові з контакт-центром, згідно дзвінку, який ви надали, інформації про перегляд камер не було і фактично така перевірка не проводилась. Наскільки нам відомо, вам передзвонив особисто керівник відділення компанії-перевізника і підтвердив інформацію, що станом на вечір 4 грудня ваше відправлення дійсно знаходилося у них.
Ми ще раз приносимо вибачення за ситуацію, що склалася. Ми намагаємося зробити нашу роботу максимально автономною і зменшити ризики затримок, але, як бачимо, ще є над чим працювати! Будемо вдячні за розуміння!
P.S. Повірте, "рєбята" точно не розслабились. Організувати безперебійну роботу в умовах жорсткого блекауту - той ще квест, але ми справимось