прислали подделку , брал мышь logitech g304/305. во 1. это китайская подделка. 2. прислали не тот цвет . в 3. при обмене товара на нормальный товар, якобы у них нет вналичии данного товара, хотя на сайте что на стилусе что на цифре полно этих мышек.просто цена не 1000 а 1700 грн. но конечно никто же шл*к менять на оригинал не хочет, закупили партию шлака поддельного у какого то поставщика,продают как ориг, а когда вознимают вопросы, то нет нет у нас нету вналичии.хотя по закону я приобрел товар, конкретный. и меня не волнует цена что он был 1000 а остался только по 1800. бренд марка, модель . осталась та же 1 згоден
Перевіривши інформацію за Вашим замовленням ми бачимо , що Вами було замовлено мишку за ціною 961 грн. й отримано товар на відділенні перевізника. Далі, Ви звернулись до нашого сервісного центру по причині, що товар не працює й Вам в термін, котрий передбачено Законодавством України Про Захист Прав Споживачів було узгоджено повернення коштів.
Що стосується оригінальності товару, то ми як продавець продаємо тільки оригінальну продукцію з актуальною гарантією, умови якої було вказано в документації, котра видається при покупці. В ході діалогу, коли з Вами зв'язувався менеджер такого ж товару в наявності не було й Вами було обрано повернення коштів, котрі вчора вже були повернуті. Повідомляємо, що нами як Інтернет-магазином були виконані перед Вами всі передбачені норми Законодавства про Захист Прав Споживачів, що передбачені частиною 8 Про умови повернення товару неналежної якості.
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження від досвіду співпраці з нашим Інтернет-магазином! Попри Ваш негативний зворотній зв'язок ми бажаємо Вам в подальшому отримувати від покупок виключно позитивні емоції!
3699046.толку только мне от ваших ответов,если я понес финансовые потери, так как мой источник дохода это ПК. мышь сломалась. заказ сделал пока были выходные у меня .(первый раз брал в вашей сети,видимо последний) по итогу пришло то что пришло. думал ок бывает,поменяют. ага просто деньги вернули. иди ищи дальше. и соотвестенно мне либо идти брать в аврору мышь за 300 грн либо ждать теперь с другого магазина. спасибо оч доволен,можно положится на вас.
это для будущих потенциальных клиентов,если у вас ситуация как у меня.не советую рисковать .
ЦИФРА — це інтернет-магазин техніки та електроніки, що заснований у 2002 році. У магазині представлені широкий асортимент товарів (від цифрової техніки до товарів для дітей та побуту) та різноманітні способи доставки і оплати. Замовити товар та обрати зручний для Вас спосіб доставки та оплати можна на офіційному сайті y.ua. Телефон:... детальніше
плохо,очень плохо - Відгуки про Інтернет-магазин ЦИФРА
2. прислали не тот цвет .
в 3. при обмене товара на нормальный товар, якобы у них нет вналичии данного товара, хотя на сайте что на стилусе что на цифре полно этих мышек.просто цена не 1000 а 1700 грн. но конечно никто же шл*к менять на оригинал не хочет, закупили партию шлака поддельного у какого то поставщика,продают как ориг, а когда вознимают вопросы, то нет нет у нас нету вналичии.хотя по закону я приобрел товар, конкретный. и меня не волнует цена что он был 1000 а остался только по 1800. бренд марка, модель . осталась та же
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Прохання вказати № Вашого замовлення, щоб ми могли перевірити надану Вами інформацію та відповісти на відгук.
Перевіривши інформацію за Вашим замовленням ми бачимо , що Вами було замовлено мишку за ціною 961 грн. й отримано товар на відділенні перевізника. Далі, Ви звернулись до нашого сервісного центру по причині, що товар не працює й Вам в термін, котрий передбачено Законодавством України Про Захист Прав Споживачів було узгоджено повернення коштів.
Що стосується оригінальності товару, то ми як продавець продаємо тільки оригінальну продукцію з актуальною гарантією, умови якої було вказано в документації, котра видається при покупці. В ході діалогу, коли з Вами зв'язувався менеджер такого ж товару в наявності не було й Вами було обрано повернення коштів, котрі вчора вже були повернуті. Повідомляємо, що нами як Інтернет-магазином були виконані перед Вами всі передбачені норми Законодавства про Захист Прав Споживачів, що передбачені частиною 8 Про умови повернення товару неналежної якості.
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження від досвіду співпраці з нашим Інтернет-магазином! Попри Ваш негативний зворотній зв'язок ми бажаємо Вам в подальшому отримувати від покупок виключно позитивні емоції!
это для будущих потенциальных клиентов,если у вас ситуация как у меня.не советую рисковать .