Василь Відгук додано 14 лютого, 2024 год40 переглядів
Будьте готові, що Інтернет-магазин Y.ua (він же – “Цифра”) пришле вам зіпсований товар. Знайте про таку ймовірність, не довіряйте їм й дуже уважно перевіряйте, в якому стані вони вам надсилають товар, якщо ризикнете з ними зв’язуватися. 31.01.2024 я розмістив свій відгук щодо відмови мені Інтернет-магазином Y.ua в поверненні товару. Слід віддати належне, відгук не залишився поза увагою і мені була надана відповідь. Але саме ця відповідь й висновки, які були зроблені фахівцями магазину під час обґрунтування правильності вчинених сервісом магазину ФОП Ходзінський Б.В. дій щодо відмови мені у поверненні товару, відкрили іншу сторону порушення Інтернет-магазином Y.ua Закону України “Про захист прав споживачів” та змусили звернути на це увагу потенційних покупців. Відповідно до наданої представником Інтернет-магазину Y.ua відповіді основною причиною відмови мені в поверненні товару було те, що я “при огляді товару в пункті видачі не заявив жодних претензій щодо товару, його цілісності, зовнішнього вигляду, тощо.” І це, дійсно правда, бо я тривалий час користувався послугами цього магазину, був цілком переконаний в їх порядності й не здогадувався, що вони можуть надіслати зіпсований й пошкрябаний кимось товар. Я й думки не міг допустити, що магазин в порушення Закону не перевіряє належний стан товару, перед відправкою покупцеві! Це в тому випадку, якщо вони не продають нам товар, який вже був у використанні або був раніше кимось повернутий і зіпсований, що також цілком можливо. З відповіді представника Інтернет-магазину Y.ua можна зробити висновок, що в порушення частини 1 статті 6 Закону України “Про захист прав споживачів” Інтернет-магазин Y.ua надіслав мені товар не належної якості, в зіпсованому стані. Бо, як було мною зазначено у попередньому відгуку: я, цю подряпину не робив, Нова пошта не мала доступу, що б таке вчинити, сервіс ФОП Ходзінський Б.В. стверджує, що так і було, то виходить Інтернет-магазин Y.ua з самого початку надіслав мені пошкрябаний товар, а я не замітивши ту подряпину, сам у тому й винен! Тобто продавцем мені був надісланий товар не належної якості. Він полягає заміні!, але, якщо ви це замітили під час отримання! Якщо ні – самі винні! Нагадує гру в наперстки.
Таким чином, головна моя помилка була в довірі цьому магазину, як перевіреному, порядному продавцеві. Визнаю, що я помилявся, довіряючи Інтернет-магазину Y.ua Дякую за науку! Не довіряйте їм. Я вже точно довіряти не буду.
ЦИФРА — це інтернет-магазин техніки та електроніки, що заснований у 2002 році. У магазині представлені широкий асортимент товарів (від цифрової техніки до товарів для дітей та побуту) та різноманітні способи доставки і оплати. Замовити товар та обрати зручний для Вас спосіб доставки та оплати можна на офіційному сайті y.ua. Телефон:... детальніше
Магазин надсилає зіпсований товар - Відгуки про Інтернет-магазин ЦИФРА
Знайте про таку ймовірність, не довіряйте їм й дуже уважно перевіряйте, в якому стані вони вам надсилають товар, якщо ризикнете з ними зв’язуватися.
31.01.2024 я розмістив свій відгук щодо відмови мені Інтернет-магазином Y.ua в поверненні товару.
Слід віддати належне, відгук не залишився поза увагою і мені була надана відповідь.
Але саме ця відповідь й висновки, які були зроблені фахівцями магазину під час обґрунтування правильності вчинених сервісом магазину ФОП Ходзінський Б.В. дій щодо відмови мені у поверненні товару, відкрили іншу сторону порушення Інтернет-магазином Y.ua Закону України “Про захист прав споживачів” та змусили звернути на це увагу потенційних покупців.
Відповідно до наданої представником Інтернет-магазину Y.ua відповіді основною причиною відмови мені в поверненні товару було те, що я “при огляді товару в пункті видачі не заявив жодних претензій щодо товару, його цілісності, зовнішнього вигляду, тощо.”
І це, дійсно правда, бо я тривалий час користувався послугами цього магазину, був цілком переконаний в їх порядності й не здогадувався, що вони можуть надіслати зіпсований й пошкрябаний кимось товар.
Я й думки не міг допустити, що магазин в порушення Закону не перевіряє належний стан товару, перед відправкою покупцеві! Це в тому випадку, якщо вони не продають нам товар, який вже був у використанні або був раніше кимось повернутий і зіпсований, що також цілком можливо.
З відповіді представника Інтернет-магазину Y.ua можна зробити висновок, що в порушення частини 1 статті 6 Закону України “Про захист прав споживачів” Інтернет-магазин Y.ua надіслав мені товар не належної якості, в зіпсованому стані. Бо, як було мною зазначено у попередньому відгуку: я, цю подряпину не робив, Нова пошта не мала доступу, що б таке вчинити, сервіс ФОП Ходзінський Б.В. стверджує, що так і було, то виходить Інтернет-магазин Y.ua з самого початку надіслав мені пошкрябаний товар, а я не замітивши ту подряпину, сам у тому й винен!
Тобто продавцем мені був надісланий товар не належної якості. Він полягає заміні!, але, якщо ви це замітили під час отримання! Якщо ні – самі винні! Нагадує гру в наперстки.
Таким чином, головна моя помилка була в довірі цьому магазину, як перевіреному, порядному продавцеві.
Визнаю, що я помилявся, довіряючи Інтернет-магазину Y.ua
Дякую за науку!
Не довіряйте їм. Я вже точно довіряти не буду.
відгук
Коментарі до відгуку
Нам прикро, що ситуація з Вашим замовленням склалась саме таким чином.
Проте, всі відповіді згідно Вашого замовлення Вам були вже надані.