Купили дитині бустер для автомобіля. Забирали ввечері, чоловік поспішав і похапцем оглянув товар, і ЦЕ найголовніша помилка! Вже вдома побачили, що чохол має глибокі вм'ятини в двох місцях. Так, на функції це ніяк не впливає, але дитині візуально неприємно! Було прийнято рішення повернути, або замінити на такий самий без дефектів. Ось тут почалося саме цікаве! Відразу наступного дня зранку звернулися в магазин, сказали написати листа-звернення з фото. Як відповідь, нам запропонували знижку, якщо ні, то звернутися в сервісний центр, де потрібно ЗАЛИШИТИ товар і на протязі 14 днів буде прийнято рішення про обмін!!! Ви серйозно?!!! Продали товар неналежної якості, на який відразу потрібно було зробити уцінку, вказати всі дефекти і продати тій людині, яка готова його купити з усіма недоліками. Так тепер, нам потрібно витрачати свій час і гроші, щоб отримати хоч щось!!! Однозначно НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!! В інших магазинах все на багато простіше!!! На візуальні недоліки, які видно неозброєним оком, що товар неналежно зберігався в магазині, складати акти в сервісному центрі!!! Це не телефон, і не телевізор, де потрібна перевірка.
Оксано, добрий день! Ми щиро дякуємо Вам за відгук. Нам дуже прикро, що ситуація з Вашим замовленням склалась саме таким чином. Однак , звертаємо Вашу увагу на те, що при отриманні товару ми кожному нашому клієнту надаємо можливість перевірити замовлення й тільки після перевірки приймати остаточне рішення про покупку. Слід відмітити, що клієнт - перший, хто відкриває пакування та має змогу перевірити товар на цілісність та комплектацію! Як ми бачимо, дійсно, Ви звернулись на електронну адресу для можливого вирішення питання й Вам було запропоновано два варіанта: знижка на товарі або ж повернення, котре здійснюється через сервісний центр. Зазначимо, що перевірка товару займає від 1 до 14 днів, і, оскільки, такий товар як автокрісло не потребує тривалої перевірки, відповідно, звісно ж, перевірка товару на факт відповідності, факт збереження товарного вигляду не буде займати 14 днів, а відбудеться значно швидше. Що стосується повернення, то згідно чинного Законодавства України Про Захист Прав Споживачів, ст. 9, повернути чи обміняти товар можна належної якості, в якому дотримано товарний вигляд, пломби , плівки та ярлики. В даній ситуації, Ви заявляєте про дефект, тому, в силу вступає стаття 8 Про Умови Повернення Товару Неналежної якості, що потребує перевірки товару спеціалістами сервісного центру. Наш менеджер зв'язався з клієнтом в телефонному режимі та в якості виключення був запропонований варіант узгодження повернення саме через магазин та була повністю пояснена ситуація щодо умов повернення й ми отримали відповідь від клієнта, що він, все таки, звернеться до сервісного центру. В свою чергу, наші спеціалісти тримають дане питання на контролі й будуть очікувати клієнта задля подальшого узгодження повернення у сервісному центрі й ми докладемо максимум зусиль, аби врегулювання питання було здійснено якомога швидше. Що стосується вартості, то ми з радістю пропонуємо нашим клієнтам одні з найвигідніших цін на безліч категорій товарів й пропонуємо отримати замовлення не сплачуючи при цьому кошти за послуги доставки в магазині чи пункті видачі. Варто додати, що ми завжди налаштовані на конструктивне врегулювання питання на користь клієнта й разом з тим ми діємо в рамках чинного Законодавства України Про Захист Прав Споживачів. Попри Ваш негативний зворотній зв'язок, ми докладаємо максимум зусиль аби оперативно вирішити дану ситуацію та нами були запропоновані відповідні інструменти вирішення! Дякуємо Вам повторно за відгук та щиро сподіваємось на Ваше розуміння!
ЦИФРА — це інтернет-магазин техніки та електроніки, що заснований у 2002 році. У магазині представлені широкий асортимент товарів (від цифрової техніки до товарів для дітей та побуту) та різноманітні способи доставки і оплати. Замовити товар та обрати зручний для Вас спосіб доставки та оплати можна на офіційному сайті y.ua. Телефон:... детальніше
Жахливі умови повернення товарів - Відгуки про Інтернет-магазин ЦИФРА
Ось тут почалося саме цікаве! Відразу наступного дня зранку звернулися в магазин, сказали написати листа-звернення з фото. Як відповідь, нам запропонували знижку, якщо ні, то звернутися в сервісний центр, де потрібно ЗАЛИШИТИ товар і на протязі 14 днів буде прийнято рішення про обмін!!! Ви серйозно?!!! Продали товар неналежної якості, на який відразу потрібно було зробити уцінку, вказати всі дефекти і продати тій людині, яка готова його купити з усіма недоліками. Так тепер, нам потрібно витрачати свій час і гроші, щоб отримати хоч щось!!!
Однозначно НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!! В інших магазинах все на багато простіше!!! На візуальні недоліки, які видно неозброєним оком, що товар неналежно зберігався в магазині, складати акти в сервісному центрі!!! Це не телефон, і не телевізор, де потрібна перевірка.
відгук
Коментарі до відгуку