Катерина Відгук додано 28 червня, 2023 год35 переглядів
Купляли на прохання 81 річної людини, інваліда цей телевізор.Мали необачність в магазині не відкрити та оглянути товар.На мое питання консультанту "А як оглянути?,"мені відповіли "У вас же є 14 днів на повернення" і я спокійно пішла.Телевізор людині не підійшов.Я везу його до магазину здати,мене посилають в друге місце ,в сервісний центр.І там починається саме цікаве.Працівник, практично як під мікроскопом, розглядав товар і знайшов якусь мікроподряпину на пульті.Це було інтерпретоване як те,що товар був в використанні.Але цей пульт ми використовували в пакеті 10 хвилин,і так як я не оглядала товар в магазині,я впевнена ,що він в такому стані і був. На пропозицію купити другий пульт та здати телевізор,або поміняти сам телевізор на такий самий тільки зі смарт тв і собі залишити той злощасний пульт компанія відмовилась.Ніякі уговори та парохання.Глуха стіна.Я з таким вперше стикаюсь.Магазин не рекомендую однозначно.Скільки товару було куплено в різних інтернет магазинах,таке ставлення до покупця вперше бачу.І це просто шокує.
Недоліки:
Шукають любий привід ,щоб не повернути гроші за товар.
Нам дуже шкода, що покупка в нашому магазині не принесла Вам бажаних позитивних емоцій.
Однак, звертаємо Вашу увагу на те, що існують норми повернення товару, котрі закріплені чинним Законодавством України Про Захист Прав Споживачів, ст. 9, п.1.
Повернути товар можна за умови, якщо товар не був в експлуатації, збережено товарний вигляд, плівки, пломби та ярлики.
Зазначимо, що при поверненні товару клієнтом, спеціалісти сервісного центру ретельно оглядають його та перевіряють на факт збереження Вами норм повернення товару. І, як ми бачимо, під час огляду Вашого товару в сервісному центрі було встановлено, що товарний вигляд було порушено, а саме: присутні подряпини та бруд на пульті. Крім цього, варто додати, що причина повернення Вашого товару це те, що не працює 5 канал в Т2 ефірі, проте, звертаємо Вашу увагу на те, що 5 канал було відключено у 2022 році від ефіру, однак, як альтернативу, ми можемо рекомендувати переглядати телеканал Прямий.
Крім цього, варто зауважити, що з Вами зв'язався наш менеджер та запропонував Вам можливий варіант повернення товару - це повернення з уцінкою у розмірі 15%, оскільки, на жаль, даний товар може надалі продаватись тільки в категорії "Уцінка" через не збереження товарного вигляду, проте, Ви відмовились від запропонованого можливого врегулювання питання.
Також, що стосується перевірки товару в магазині, то безумовно, кожен наш споживач може оглянути товар й тільки після перевірки приймати кінцеве рішення про покупку, а також, на перевірці замовлення наголошують оператори сall-центру при підтвердженні замовлення. Проте, на пропозицію менеджера магазину перевірити товар, він від Вас отримав відмову.
Ми дякуємо Вам за відгук та бажаємо Вам в подальшому отримувати виключно позитивні емоції від покупок!
Доброго вечора!По пульту та упаковці.Сьогодні нарешті розглянула пульт,я взагалі не бачу подряпин та слідів використання.Покажіть ,де вони,будь ласка.Пошкодження на внутрішньому пакуванні,це ледь замітне углублення на пенопласті від ножа?Ви серйозно? З приводу того,що не підійшов телевізор.Пояснюю.Людина 81 рік,інвалід 2 групи зараз використовує звичайний кінескопний телевізор с провайдером Воля кабель.І так як практично не чує,то дивиться тільки два канали Прямий та 5.Дивиться без звуку,а читає бігучий рядок,щоб бути в курсі справ в країні.Я мала необережність порекомендувати купити новий телевізор з Т2 ,шоб їй не платити за телебачення.Я не знала,що Т2 транслює на 5 каналі Раду,а Прямого також немає.Що ваш співробітник і підтвердив,коли налаштовував канали.Сказав ,що вони взагалі відключені.Так,через Т2. А Воля,Кієвстар і другі провайдери їх транслюють.Тому цей телевізор і не підійшов.Жінка вірішила бути з Волею та старим кінескопним телевізором. Про огляд.Мені не пропонували огляд.Ви можете це подивитись на відеозаписі.Я жалкую,що не наполягла на огляді.А якщо б і наполягла,то я не бачу ніяких слідів та подряпин на пульті.Якщо тільки під лупою розглядати.Про вашу пропозицію повернути телевізор із 15% втратою цого вартості .Це взагалі не зрозуміло .Новий пульт коштує 200 грн,а втрачає вона 600 грн.Висновок.Всім рекомендую з вашою компанією не звязуватись,абсолютно некорректне відношення до покупців.Щоб не повертати гроші за товар,ви вишукаєте любий привід.Чекаю ваше фото с подряпаним та брудним пультом.
ЦИФРА — це інтернет-магазин техніки та електроніки, що заснований у 2002 році. У магазині представлені широкий асортимент товарів (від цифрової техніки до товарів для дітей та побуту) та різноманітні способи доставки і оплати. Замовити товар та обрати зручний для Вас спосіб доставки та оплати можна на офіційному сайті y.ua. Телефон:... детальніше
Телевізор Satelit 32H9100T - Відгуки про Інтернет-магазин ЦИФРА
відгук
Коментарі до відгуку
Нам дуже шкода, що покупка в нашому магазині не принесла Вам бажаних позитивних емоцій.
Однак, звертаємо Вашу увагу на те, що існують норми повернення товару, котрі закріплені чинним Законодавством України Про Захист Прав Споживачів, ст. 9, п.1.
Повернути товар можна за умови, якщо товар не був в експлуатації, збережено товарний вигляд, плівки, пломби та ярлики.
Зазначимо, що при поверненні товару клієнтом, спеціалісти сервісного центру ретельно оглядають його та перевіряють на факт збереження Вами норм повернення товару. І, як ми бачимо, під час огляду Вашого товару в сервісному центрі було встановлено, що товарний вигляд було порушено, а саме: присутні подряпини та бруд на пульті. Крім цього, варто додати, що причина повернення Вашого товару це те, що не працює 5 канал в Т2 ефірі, проте, звертаємо Вашу увагу на те, що 5 канал було відключено у 2022 році від ефіру, однак, як альтернативу, ми можемо рекомендувати переглядати телеканал Прямий.
Крім цього, варто зауважити, що з Вами зв'язався наш менеджер та запропонував Вам можливий варіант повернення товару - це повернення з уцінкою у розмірі 15%, оскільки, на жаль, даний товар може надалі продаватись тільки в категорії "Уцінка" через не збереження товарного вигляду, проте, Ви відмовились від запропонованого можливого врегулювання питання.
Також, що стосується перевірки товару в магазині, то безумовно, кожен наш споживач може оглянути товар й тільки після перевірки приймати кінцеве рішення про покупку, а також, на перевірці замовлення наголошують оператори сall-центру при підтвердженні замовлення. Проте, на пропозицію менеджера магазину перевірити товар, він від Вас отримав відмову.
Ми дякуємо Вам за відгук та бажаємо Вам в подальшому отримувати виключно позитивні емоції від покупок!