Євген Відгук додано 15 червня, 2023 год114 переглядів
Зробив оплату .10,06,23 за смартфон,захисна плівка та поклейка захисного скла.За готівкові кошти. 10,06,23 хотів повернути кошти у зв'язку рядов факторів (але остаточна крапка по рішенню на відмову.Це плівка котра частково почала вздуватись).Я зроби ще одну помилку, коли мені винесли смартфон не у запечатаному виді Я не зробив зауваження.На жаль день в день возврат коштів не зробили. Найближчим часом 15,06,23 мене оповістили що повернуть кошти.Але за плівку (яка була відразу у пухірях) та за работу спеціоліста з наклеювання грощі утримують.Тако легенько 450 гривень на місті.Питання ще буду розбирати.Але ,Але
Недоліки:
Є підозра що stylus.ua торгує Б/У технікою.Не професійний підхід персоналу.
Нам дуже прикро, що ситуація з Вашим замовленням склалась саме таким чином. Проте, ми перевірили всю інформацію та готові повідомити наступне.
Кожному нашому клієнту надається можливість перевірити товар та якість надання послуг менеджером магазину при отриманні й тільки після перевірки приймати остаточне рішення про покупку. Зокрема, наші менеджери відповідально підходять до виконання тієї чи іншої послуги й жодних зауважень щодо якості поклейки аксесуару на Ваш девайс з Вашого боку заявлено не було. Ви перевірили на місті в магазині якість наданої Вам послуги й прийняли кінцеве рішення покупку. Далі, через 5 днів Ви звернулись до сервісного центру з метою повернути девайс, оскільки він Вам не підходить, і , так як і передбачено чинним Законодавства України, ст. 9, кошти Вам повернулись не пізніше аніж через 7 днів. У Вашому випадку, кошти Вам були повернуті на 5-й день, тобто, терміни, котрі обумовлені на повернення товару з нашого боку порушеними не були. Що стосується аксесуару, то, як і зазначили вже неодноразово раніше, як в телефонному режимі, так і у відповідь на Вашу вимогу, Ви не заявили жодних претензій щодо плівки та якості надання послуг й згідно чинного Законодавства України, товар, котрий був в експлуатації ( в даній ситуації аксесуар) , не може підлягати поверненню згідно чинного Законодавства України, ст. 9, п.1.
Попри Вашу негативну оцінку нашої роботи, Вам були надані всі аргументовані відповіді й ми бажаємо Вам в подальшому отримувати від покупок тільки позитивні емоції!
Возврат був зроблений через пару часів.Раніше писав що неякісну поклейку плівки я помітив вже вдома.Тому ще пухирів з почаку не було.Чому вони зявились у замкнутій коробці .Я не можу знати .Але факт є факт.Тому прохання перевірити чіткість інформаціі.У звьязку з тим , що трактування з початку не вірне з вашого боку.Я важаю що не повинен сплачувати за неякісні товар та послугу.Тому питання вважаю не зачинено.Очікую зворотній звьязок дякую.
ЦИФРА — це інтернет-магазин техніки та електроніки, що заснований у 2002 році. У магазині представлені широкий асортимент товарів (від цифрової техніки до товарів для дітей та побуту) та різноманітні способи доставки і оплати. Замовити товар та обрати зручний для Вас спосіб доставки та оплати можна на офіційному сайті y.ua. Телефон:... детальніше
Не задоволений ні y.ua не їх партнерами stylus.ua - Відгуки про Інтернет-магазин ЦИФРА
10,06,23 хотів повернути кошти у зв'язку рядов факторів (але остаточна крапка по рішенню на відмову.Це плівка котра частково почала вздуватись).Я зроби ще одну помилку, коли мені винесли смартфон не у запечатаному виді Я не зробив зауваження.На жаль день в день возврат коштів не зробили.
Найближчим часом 15,06,23 мене оповістили що повернуть кошти.Але за плівку (яка була відразу у пухірях) та за работу спеціоліста з наклеювання грощі утримують.Тако легенько 450 гривень на місті.Питання ще буду розбирати.Але ,Але
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо Вам за відгук.
Нам дуже прикро, що ситуація з Вашим замовленням склалась саме таким чином. Проте, ми перевірили всю інформацію та готові повідомити наступне.
Кожному нашому клієнту надається можливість перевірити товар та якість надання послуг менеджером магазину при отриманні й тільки після перевірки приймати остаточне рішення про покупку. Зокрема, наші менеджери відповідально підходять до виконання тієї чи іншої послуги й жодних зауважень щодо якості поклейки аксесуару на Ваш девайс з Вашого боку заявлено не було. Ви перевірили на місті в магазині якість наданої Вам послуги й прийняли кінцеве рішення покупку. Далі, через 5 днів Ви звернулись до сервісного центру з метою повернути девайс, оскільки він Вам не підходить, і , так як і передбачено чинним Законодавства України, ст. 9, кошти Вам повернулись не пізніше аніж через 7 днів. У Вашому випадку, кошти Вам були повернуті на 5-й день, тобто, терміни, котрі обумовлені на повернення товару з нашого боку порушеними не були. Що стосується аксесуару, то, як і зазначили вже неодноразово раніше, як в телефонному режимі, так і у відповідь на Вашу вимогу, Ви не заявили жодних претензій щодо плівки та якості надання послуг й згідно чинного Законодавства України, товар, котрий був в експлуатації ( в даній ситуації аксесуар) , не може підлягати поверненню згідно чинного Законодавства України, ст. 9, п.1.
Попри Вашу негативну оцінку нашої роботи, Вам були надані всі аргументовані відповіді й ми бажаємо Вам в подальшому отримувати від покупок тільки позитивні емоції!