Юрій Відгук додано 13 березня, 2023 год46 переглядів
07.03.2023р., після консультації з оператором, який запевнив мене, що товар зможу отримати 8 березня, замовив телефон iPhone 14 Pro Max 256GB і чохол до нього. Після цього зі мною зв'язався представник компанії, який попросив скинути передплату 500 грн. Я здійснив передплату у розмірі 500 грн на карту фізичної особи (ФОП, з таким ПІБ, в реєстрі юр., фіз. осіб-підприємців, відсутній). Після замовлення з'ясувалося, що товар на складі відсутній, але 10 березня я зможу отримати його 100%! 10 березня декілька разів телефонув оператору і кожного разу отримував відповідь, що замовлення отримаю до кінця дня! Наразі замовлення так і не отримав - попросив повернути кошти. Номер замовлення 3016385.
Нам дуже прикро, що ситуація з Вашим замовленням склалась саме таким чином.
Ми обов'язково зі свого боку постараємось зробити все від себе можливе, аби подібних ситуацій в нашій роботі більше не виникало та проведемо відповідну роботу над помилками!
ЦИФРА — це інтернет-магазин техніки та електроніки, що заснований у 2002 році. У магазині представлені широкий асортимент товарів (від цифрової техніки до товарів для дітей та побуту) та різноманітні способи доставки і оплати. Замовити товар та обрати зручний для Вас спосіб доставки та оплати можна на офіційному сайті y.ua. Телефон:... детальніше
Категорично не рекомендую - передплату зробив, товар не отримав!!! - Відгуки про Інтернет-магазин ЦИФРА
Після цього зі мною зв'язався представник компанії, який попросив скинути передплату 500 грн. Я здійснив передплату у розмірі 500 грн на карту фізичної особи (ФОП, з таким ПІБ, в реєстрі юр., фіз. осіб-підприємців, відсутній).
Після замовлення з'ясувалося, що товар на складі відсутній, але 10 березня я зможу отримати його 100%!
10 березня декілька разів телефонув оператору і кожного разу отримував відповідь, що замовлення отримаю до кінця дня!
Наразі замовлення так і не отримав - попросив повернути кошти.
Номер замовлення 3016385.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо Вам за відгук.
Нам дуже прикро, що ситуація з Вашим замовленням склалась саме таким чином.
Ми обов'язково зі свого боку постараємось зробити все від себе можливе, аби подібних ситуацій в нашій роботі більше не виникало та проведемо відповідну роботу над помилками!
Щиро сподіваємось на Ваше розуміння!