У період гарантійного терміну з`явилась саме тріщина на захисному склі (не сам дисплей! на корпусі немає ніяких пошкоджень які би вказували на механічний вплив), при зверненні у Сервісний центр по вул. Ярославська, 39Г на вимогу замінити скло по гарантії або за мій кошт, бо цей ноутбук мене цілком влаштовував було відмовлено, з причини відсутності запасних частин, після цього починаючи в червня місяця 2022 поступово перестали працювати клавіші на клавіатурі, а саме клавіша з літерою (Д, Пробіл, Ентер). Звернувшись до магазину, продавець мені відмовив у проведенні гарантійного ремонту оскільки на захисному екрані є тріщина, оновлення драйверів та повторного встановлення системи Windows результатів не принесла, також паралельно з моїм ноутбуком придбав аналогічний комп’ютер і мій товариш, в якого сталося теж саме з клавіатуру але оскільки в ного з захисним екраном все добре, після більше ніж 45 днів у ремонті йому повернули кошти з причини неможливості полагодити цей. Звернувшись в інші СЦ було виявлено, що крім всього цього цей ноутбук завезений в нашу країну не офіційно та відповідно не сертифікований для роботи у нашій країні, що могло вплинути на роботу клавіатури.
Доброго дня, Олександр! Нам дуже прикро, що покупка в нашому магазині принесла Вам негативні емоції.
Однак, кожному нашому клієнту, без виключень, ми надаємо можливість перевірити документацію й товар при отриманні та лише після перевірки, якщо все влаштовує, приймати остаточне рішення про покупку.
Зокрема, в гарантійному талоні, котрий Вам було видано при покупці вказано, що сервісний центр має всі підстави для відмови в проведенні гарантійного обслуговування у разі, якщо пристрій має механічні пошкодження ( тріщини, сколи, тощо ).
Відповідно, якщо було порушено умови експлуатації товару та гарантійні зобов'язання, сервісний центр дійсно міг відмовити в гарантії. Також, дана інформація вказана на нашому сайті й вона являється загальдоступною для всіх споживачів! Також у відгуку Ви вказали на ще одне замовлення, однак, для більш детальної відповіді, прохання вказати №.
Як ми бачимо з Вашого замовлення, Ви звертались до сервісного центру із запитом, що не працюють деякі клавіші, однак, Вам було відмовлено в гарантійному обслуговуванні по причині наявності в пристрої механічного пошкодження.
Як і зазначали раніше, сервісний центр має всі підстави для відмови в гарантійному обслуговуванні, якщо товар має механічні пошкодження.
Зокрема, хотіли б відмітити, що наш сервісний центр займається виключно гарантійним обслуговуванням й на платній основі негарантійні випадки він не приймає.
ЦИФРА — це інтернет-магазин техніки та електроніки, що заснований у 2002 році. У магазині представлені широкий асортимент товарів (від цифрової техніки до товарів для дітей та побуту) та різноманітні способи доставки і оплати. Замовити товар та обрати зручний для Вас спосіб доставки та оплати можна на офіційному сайті y.ua. Телефон:... детальніше
Не задоволений - Відгуки про Інтернет-магазин ЦИФРА
відгук
Коментарі до відгуку
Однак, кожному нашому клієнту, без виключень, ми надаємо можливість перевірити документацію й товар при отриманні та лише після перевірки, якщо все влаштовує, приймати остаточне рішення про покупку.
Зокрема, в гарантійному талоні, котрий Вам було видано при покупці вказано, що сервісний центр має всі підстави для відмови в проведенні гарантійного обслуговування у разі, якщо пристрій має механічні пошкодження ( тріщини, сколи, тощо ).
Відповідно, якщо було порушено умови експлуатації товару та гарантійні зобов'язання, сервісний центр дійсно міг відмовити в гарантії. Також, дана інформація вказана на нашому сайті й вона являється загальдоступною для всіх споживачів! Також у відгуку Ви вказали на ще одне замовлення, однак, для більш детальної відповіді, прохання вказати №.
Дякуємо Вам за зворотній зв'язок.
Паралельно я пишу скаргу у держспоживслужби, так як Ви не можете усунути несправність навіть за гроші
Як і зазначали раніше, сервісний центр має всі підстави для відмови в гарантійному обслуговуванні, якщо товар має механічні пошкодження.
Зокрема, хотіли б відмітити, що наш сервісний центр займається виключно гарантійним обслуговуванням й на платній основі негарантійні випадки він не приймає.