Андрій Відгук додано 28 липня, 2022 год70 переглядів
Вітаю!
Зазвичай не залишаю відгуки про магазини тому що немаю на це достатньо часу, та, і в принципі обслуговування завжди було на рівні або з маленькими погрішностями. Але я завжди списував це на людський фактор.
Однак! Цей інтернет магазин просто побив всі рекорди жахливого !!!!!обслуговування. По порядку: 1. Я витратив 8 годин на те щоб замовити техніку на загальну суму більше 70 000 грн. Чому так? 1.1. В телефоному режимі проговорив з консультантом, який мені сказав, що після замовлення вони сформують заявку, порахують скільки буде коштувати доставка, передзвонять про уточнення деталей. Дзвінок був здійснений приблизно о 10 годині ранку. 1.2. Головною вимогою моїх покупок - оплата по рахунку через банківську картку так, як я не користуюся готівкою в принципі. Мене запевнили, що потрібно буде заплатити ще +1% від загальної суми (це важливо запамʼятати) 1.3. О 12 годині ніхто і не збирався телефонувати, я вирішив сходити в магазин-представник Stylus так, як мені по дорозі, і там виявили, що заявка не сформована. Пройшло ще 30 хвилин могу часу поки вони сформували заявку і я вирішив оплатити 100% суми, щоб потім не виникало ніяуих питань (це теж дуже важливо). Однак, в магазині відсутній термінал обслуговування банківських карток і вони мені порекомендували піти зняти готівку біля магазину. Звертаю увагу, хочуть, щоб я зняв більше 70 000 в банкоматі... 1.4. Я телефоную до кол центру де мене морозять і зміг дозвонитися через хвилин 20 до них. Де вони мені кажуть "так, у нас можна оплатити по рахунку. Зараз скинемо". Чому не можна було цього зразу зробити? Загадка.
2. Саме цікаве розпочинається коли надсилають мені рахунок. В якому зазначена сума, яка перевищує на 1200 грн. (ТУТ МИ ЗГАДУЄМО ПРО 1 % ВІД ЗАГАЛЬНОЇ СУМИ). Я спочатку засумнівався в своїх знаннях математики і вирішив перерахувати і справді, я повинен був лише доплатити більше 700 грн але аж ніяк 1200 грн. 2.1. Я телефоную до оператора. Вона погоджується з тим, що дійсно щось не так і попросила повісіти на лінії, коли вона повернулась з необгрунтованую відповіддю про те чому саме 1200 грн. Я був втомлений і сказав "добре. Я доплачу цю різницю не розуміючи про що йдеться..."
3. Вчора 27.07 вони до мене телефонують і кажуть "духову шафу, яку ви замовляли коштувала 9 000 грн, сьогодні вона коштує 14 000 грн. вам потрібно буде доплатити різницю або відмовитися". Хочу нагадати, що я оплатив 100% техніки. По логіці ця техніка вже належить мені і вони лише взяли на себе зобовʼязання доставити цю техніку 01.08 (раніше в них не виходить). В мене питання. Чому я повинен доплачувати ще після повної оплати? Я не розумію.
4. Це ще не було доставки. Побачимо, що буде в понеділок.
ВИСНОВОК! 1. Жахливе обслуговування. 2. Жахливе ставлення до людей. 3. Знижки і бонуси не передбачені для людей, які роблять покупки більше чим на 10 тис чи 50 тис. Ба більше, я ще повинен доплатити.
Дякуємо Вам за проявлений інтерес до нашого Інтернет-магазину та за Вашу активність у відгуках інших клієнтів.
Як ми бачимо, Ви оформляли у нас замовлення та зилишали відгук про Ваші емоції від співпраці з нашим Інтернет-магазином, і, як ми бачимо, Вам були надані всі відповіді на Ваші питання.
Ви оформлювали замовлення в нашому магазині й Вам була надана якісна консультація щодо замовлення, проте, Ви відмовились від посилки на відділенні перевізника, адже Вас не влаштував перехідник в замовленні.
Нам дуже прикро, що у Вас лишились негативні емоції після співпраці з нами та така думка відносно наших спеціалістів відділу продажу.
Якщо у Вас зилишились додаткові питання чи побажання щодо покращення якості обслуговування нашого Інтернет-магазину, Ви можете їх адресувати на нашу електронну адресу: [email protected]
Незважаючи на Вашу негативну оцінку, ми все таки, бажаємо Вам відзнайти Інтернет-магазин, в якому Ви зможете отримувати від покупок тільки позитивні емоції!
Мені не сподобалося те, що ви вважаєте, що у вас немає жодних зобов'язаннь перед покупцем, прикриваючись дистриб' ютором.
Казали, що доставка відбудеться 01.08; потім сказали, що 02.08. Однак, ви телефонуєте до мне 02.08 і кажете, що виявлено механічне пошкодження.
Який перехідник? Ви не вирішуєте проблему, не доставляєте вчасно. Це ваші проблеми, а не дистриб' ютора. Я у вас купував цю техніку.
Ви переді мною вибачаєтесь? Мені ваше вибачення не потрібне. Я очікував професійного підходу до вирішення ситуації.
Я теж працюю на роботі, і відпроситися з моєї роботи складно. Однак, вам на це начхати. Ви телефонуєте в день замовлення попередити, що сьогодні доставки не буде.
Просто жах! Я вже мовчу про юридичну та податкову складові цієї покупки.
Абсолютнл нікому не раджу цей магазин з вашими "якісними і професійними" консультантами.
Витратив тупо 2 тижні в ніщо і зараз буду купувати техніку в 2 рази дорожче.
ЦИФРА — це інтернет-магазин техніки та електроніки, що заснований у 2002 році. У магазині представлені широкий асортимент товарів (від цифрової техніки до товарів для дітей та побуту) та різноманітні способи доставки і оплати. Замовити товар та обрати зручний для Вас спосіб доставки та оплати можна на офіційному сайті y.ua. Телефон:... детальніше
Самий жахливий магазин! - Відгуки про Інтернет-магазин ЦИФРА
Зазвичай не залишаю відгуки про магазини тому що немаю на це достатньо часу, та, і в принципі обслуговування завжди було на рівні або з маленькими погрішностями. Але я завжди списував це на людський фактор.
Однак! Цей інтернет магазин просто побив всі рекорди жахливого !!!!!обслуговування. По порядку:
1. Я витратив 8 годин на те щоб замовити техніку на загальну суму більше 70 000 грн. Чому так?
1.1. В телефоному режимі проговорив з консультантом, який мені сказав, що після замовлення вони сформують заявку, порахують скільки буде коштувати доставка, передзвонять про уточнення деталей. Дзвінок був здійснений приблизно о 10 годині ранку.
1.2. Головною вимогою моїх покупок - оплата по рахунку через банківську картку так, як я не користуюся готівкою в принципі. Мене запевнили, що потрібно буде заплатити ще +1% від загальної суми (це важливо запамʼятати)
1.3. О 12 годині ніхто і не збирався телефонувати, я вирішив сходити в магазин-представник Stylus так, як мені по дорозі, і там виявили, що заявка не сформована. Пройшло ще 30 хвилин могу часу поки вони сформували заявку і я вирішив оплатити 100% суми, щоб потім не виникало ніяуих питань (це теж дуже важливо).
Однак, в магазині відсутній термінал обслуговування банківських карток і вони мені порекомендували піти зняти готівку біля магазину. Звертаю увагу, хочуть, щоб я зняв більше 70 000 в банкоматі...
1.4. Я телефоную до кол центру де мене морозять і зміг дозвонитися через хвилин 20 до них. Де вони мені кажуть "так, у нас можна оплатити по рахунку. Зараз скинемо". Чому не можна було цього зразу зробити? Загадка.
2. Саме цікаве розпочинається коли надсилають мені рахунок. В якому зазначена сума, яка перевищує на 1200 грн. (ТУТ МИ ЗГАДУЄМО ПРО 1 % ВІД ЗАГАЛЬНОЇ СУМИ). Я спочатку засумнівався в своїх знаннях математики і вирішив перерахувати і справді, я повинен був лише доплатити більше 700 грн але аж ніяк 1200 грн.
2.1. Я телефоную до оператора. Вона погоджується з тим, що дійсно щось не так і попросила повісіти на лінії, коли вона повернулась з необгрунтованую відповіддю про те чому саме 1200 грн. Я був втомлений і сказав "добре. Я доплачу цю різницю не розуміючи про що йдеться..."
3. Вчора 27.07 вони до мене телефонують і кажуть "духову шафу, яку ви замовляли коштувала 9 000 грн, сьогодні вона коштує 14 000 грн. вам потрібно буде доплатити різницю або відмовитися".
Хочу нагадати, що я оплатив 100% техніки. По логіці ця техніка вже належить мені і вони лише взяли на себе зобовʼязання доставити цю техніку 01.08 (раніше в них не виходить). В мене питання. Чому я повинен доплачувати ще після повної оплати? Я не розумію.
4. Це ще не було доставки. Побачимо, що буде в понеділок.
ВИСНОВОК! 1. Жахливе обслуговування. 2. Жахливе ставлення до людей. 3. Знижки і бонуси не передбачені для людей, які роблять покупки більше чим на 10 тис чи 50 тис. Ба більше, я ще повинен доплатити.
відгук
Коментарі до відгуку
В магазині працює, або не компетентний персонал, або хотіли вас надурити, розкрутити на гроші.
Дякуємо Вам за проявлений інтерес до нашого Інтернет-магазину та за Вашу активність у відгуках інших клієнтів.
Як ми бачимо, Ви оформляли у нас замовлення та зилишали відгук про Ваші емоції від співпраці з нашим Інтернет-магазином, і, як ми бачимо, Вам були надані всі відповіді на Ваші питання.
Ви оформлювали замовлення в нашому магазині й Вам була надана якісна консультація щодо замовлення, проте, Ви відмовились від посилки на відділенні перевізника, адже Вас не влаштував перехідник в замовленні.
Нам дуже прикро, що у Вас лишились негативні емоції після співпраці з нами та така думка відносно наших спеціалістів відділу продажу.
Якщо у Вас зилишились додаткові питання чи побажання щодо покращення якості обслуговування нашого Інтернет-магазину, Ви можете їх адресувати на нашу електронну адресу: [email protected]
Незважаючи на Вашу негативну оцінку, ми все таки, бажаємо Вам відзнайти Інтернет-магазин, в якому Ви зможете отримувати від покупок тільки позитивні емоції!
Мені не сподобалося те, що ви вважаєте, що у вас немає жодних зобов'язаннь перед покупцем, прикриваючись дистриб' ютором.
Казали, що доставка відбудеться 01.08; потім сказали, що 02.08. Однак, ви телефонуєте до мне 02.08 і кажете, що виявлено механічне пошкодження.
Який перехідник? Ви не вирішуєте проблему, не доставляєте вчасно. Це ваші проблеми, а не дистриб' ютора. Я у вас купував цю техніку.
Ви переді мною вибачаєтесь? Мені ваше вибачення не потрібне. Я очікував професійного підходу до вирішення ситуації.
Я теж працюю на роботі, і відпроситися з моєї роботи складно. Однак, вам на це начхати. Ви телефонуєте в день замовлення попередити, що сьогодні доставки не буде.
Просто жах! Я вже мовчу про юридичну та податкову складові цієї покупки.
Абсолютнл нікому не раджу цей магазин з вашими "якісними і професійними" консультантами.
Витратив тупо 2 тижні в ніщо і зараз буду купувати техніку в 2 рази дорожче.
Дякую вам!
Що стосується Вашого замовлення, то з Вами вже зв'язався повторно наш менеджер.
Приносимо вибачення за доставлені незручності!
Приносимо вибачення від імені компанії за дану ситуацію.
Прохання вказати № Вашого замовлення, щоб ми могли перевірити всі дані та надати Вам зворотній зв'язок.
Але як вирішить це ситуацію? Я кожен день спілкуюсь з операторами і ніякого ефекту немає
Ми щиро сподіваємось на Ваше розуміння!