Любовь Відгук додано 2 березня, 2021 год32 перегляда
Крайне не довольна работой сотрудников. Хороший выбор и приятные цены это все, что есть хорошего в этом магазине. Абсолютно не клиентоориентированый персонал. Сделали заказ перед Новым Годом, внесли предоплату в размере 20 % и нам 2 месяца пудрили мозги, то фабрика задерживает заказ, то одна из заказанных позиций вообще снята с производства, то нет нужного цвета. В итоге остались без мебели, хорошо хоть деньги вернули оперативно. Всю информацию нужно было вытаскивать клещами, ни разу сотрудники не связались с нами самостоятельно. Очень грустно, так как за это время могли купить мебель в другом месте.
Переваги:
Ассортимент, цены
Недоліки:
Абсолютное неумение и нежелание работать с клиентом
Я, як керівник магазину RoomDepot, не залишаю без уваги негативні відгуки клієнтів, які звертаються до магазину, та в результаті залишилися не задоволені сервісом. Відповідаю так швидко, як і наші менеджери, які завжди на зв'язку, згідно робочого розпорядку магазину. Переглянув переписку. Вам відповідали на запити, так же швидко як і я на ваш коментар)
Щодо вашого замовлення - нам також шкода, що фабрика зірвала терміни поставки, але вам не "пудрили мозги" так як ви пишете. Вас було попереджено про відсутність даного товару і попередньо зорієнтовано про терміни очікування. Також було повідомлено про затримку товару з фабрики, та в якості компенсації було запропоновано безкоштовну доставку!
Ви самостійно прийняли рішення очікування замовлення.
Не рекомендую, покупка так и не состоялась - Відгуки про Інтернет-магазин меблів roomdepot.in.ua
відгук
Коментарі до відгуку
Я, як керівник магазину RoomDepot, не залишаю без уваги негативні відгуки клієнтів, які звертаються до магазину, та в результаті залишилися не задоволені сервісом. Відповідаю так швидко, як і наші менеджери, які завжди на зв'язку, згідно робочого розпорядку магазину. Переглянув переписку. Вам відповідали на запити, так же швидко як і я на ваш коментар)
Щодо вашого замовлення - нам також шкода, що фабрика зірвала терміни поставки, але вам не "пудрили мозги" так як ви пишете. Вас було попереджено про відсутність даного товару і попередньо зорієнтовано про терміни очікування. Також було повідомлено про затримку товару з фабрики, та в якості компенсації було запропоновано безкоштовну доставку!
Ви самостійно прийняли рішення очікування замовлення.