Клієнти «цікавлять» менеджерів салону лише до підписання Договору і внесення 80% коштів, після поставки бракованого товару - ви самі по собі і проблеми лише ваші, доречі решту 20% + вартість доставки та монтаж сплачуєте також «до»
Переваги:
-
Недоліки:
- рекламують лише ті бренди, від яких менеджер отримує більший % від продажу
Мила, мы не бросаем клиента сам на сам со своей проблемой, поэтому хотелось бы понять и разобраться в ситуации.
Подскажите пожалуйста, о каком заказе идет речь? Дайте пожалуйста номер заказа или фамилию, на кого он был зарегистрирован? Будем очень благодарны за обратную связь.
Менеджери навмисно вводять в оману клієнта рекламуючи товар низької якості - Відгуки про Интернет магазин holz.ua
відгук
Коментарі до відгуку
Подскажите пожалуйста, о каком заказе идет речь? Дайте пожалуйста номер заказа или фамилию, на кого он был зарегистрирован? Будем очень благодарны за обратную связь.