Андрій Відгук додано 2 червня, 2024 год3 перегляда
Одразу скажу що я початківець в садявництві. Тож наважився замовити вдруге, думав при першому замовленні - ну буває - багато позицій, ще майже тиждень чекав тамарикса, бо не було, але і вдруге все наплутали. Де саджанець хурми? Що за ціна за замовлення, яке мали обєднати, що обєнали не зрозуміло, як не крути сума не сходиться. Перший раз замовляв то взагалі замість хурми черешню продали за ціною хурми., всі наліпки першого разу були переплутані, доречі я написав в службу підтримки по сьогоднішній день,(місяць) зате якщо в кошик щось закинув то сповіщення швиденько прилітають. По другому замовленню попросив(доречі сам дозвонився) обєднати два замовлення та прибрати яблуню - повідомили що замовлення комплектується і це неможливо, хоча майже одразу після оформлення на сайті - перетелефонував, то врешті приїхали 3 саджанця замість 4-ох, без хурми, зате з яблуньою і ніяких пояснень. Ні накладної, нічого крім паперу. Чесно не хотілося писати, але якби хтось хоч відписався, мовчу про відзвонився..., ну це не робота, просто жах. Зробив висновок про справжє обличчя магазину, таким відношенням відбивають бажання щось замовляти. Джерело: https://gradinamax.com.ua/ua/reviews
Вкотре все наплутали - Відгуки про Интернет-магазин GradinaMax
відгук
Коментарі до відгуку