Ещё в связке с Германией, написано Штутгарт. Это комментатору впереди меня. Заказыыали на Германию. Абрикос,виноград, роза, смородина. Пришло на удивление все живое. Но судя по комментариям надо посмотреть потом. Но отправку еле еле добились недели через три
Зробила замовлення на 4 плетисті троянди сорту монблан і айсберг, всі білого кольору. Саджанці прижилися, але коли розквітли, два виявилося яскраво жовтого кольору, третій жовто-багряний, четвертий ще невідомо. На моє повідомлення в директ інстаграму магазину з зауваженням, що я отримала не те, що замовляла, мені відповіли наступне: « Добрий день! Приносимо свої вибачення. Всі товари надходять до нас і відправляються... Читати відгук Зробила замовлення на 4 плетисті троянди сорту монблан і айсберг, всі білого кольору.
Саджанці прижилися, але коли розквітли, два виявилося яскраво жовтого кольору, третій жовто-багряний, четвертий ще невідомо.
На моє повідомлення в директ інстаграму магазину з зауваженням, що я отримала не те, що замовляла, мені відповіли наступне:
« Добрий день! Приносимо свої вибачення. Всі товари надходять до нас і відправляються згідно з маркуванням, отриманим від Постачальника. Товар при упаковці сканується через штрих-код, вказаний на бирці-петельці. Ми, так само як і Ви, покладаємося на постачальника. Варіанти вирішення проблеми: 1. Повертаєте на нашу адресу рослини з бірками для заміни. Бірки необхідні, щоб було зрозуміло, який сорт Ви замінюєте. 2. При оформленні нового замовлення на ці сорти троянд буде надано 50% знижки. 3. 10% знижки на нове замовлення.»
Мені необхідно било вибрати один з трьох варіантів компенсації.
Я відповіла, що це не являється компенсацією і вирішенням проблеми, адже я витрачаю власний час і кошти, щоб викопати і відправити їм назад замовлення через іх помилку ( також до уваги постачальників, всю вину покладають на вас ). До того ж за логікою магазину, покупці обов’язково повинні зберігати етикетки на рослинах.
Я написала, що вирішенням проблеми може бути: чи відправка мого справжнього замовлення, чи повернення за нього коштів.
На що магазин відповів, що я повинна обрати один з трьох варіантів компенсації, запропонованих ними.
Я ще раз написала, що це не являється справжньою компенсацією і вони повинні чи повернути кошти, чи надіслати правильне замовлення.
Відповідь чекаю досі.
Не рекомендую цей магазин. Можете мати сюрпризи і ганебне ставлення до вас, як до клієнта.
P.S. Робила замовлення англійських троянд David Austin, одна з троянд виявилася не того сорту, що замовляла. Написала менеджеру, попросили вибачення і прислали безкоштовно і з безкоштовною доставкою ту саму троянду. А іншу подарували в якості компенсації.
Купувала озиму цибулю сажанку.Половина не зійшла, те , що зійшло , все випустило стрілки. З трох дерев, що замовляла, прижилось лише одне. Троянди наче всі ок, прижились, але поки не відомо, чи правильні сорти. Негативни й відгук на сайті не опублікували!!!На сайті лише хороші відгуки.
Замовляла цієї весни 8 троянд. Одна не прийнялась, була взагалі суха. Зв’язуватись та повертати не стала. Все-таки жива рослина - всяке буває. Але, коли троянди потроху почали квітнути, виявилось, що вже три з восьми не відповідають тому, що я замовляла! Не просто більш бліді, а взагалі інші. Чорна квітне, як бліда рожева. Троянда біколетте теж просто рожева. Але більш за... Читати відгук Замовляла цієї весни 8 троянд. Одна не прийнялась, була взагалі суха. Зв’язуватись та повертати не стала. Все-таки жива рослина - всяке буває. Але, коли троянди потроху почали квітнути, виявилось, що вже три з восьми не відповідають тому, що я замовляла! Не просто більш бліді, а взагалі інші. Чорна квітне, як бліда рожева. Троянда біколетте теж просто рожева. Але більш за все дивує те, що з магазином не можливо зв’язатись! Ставлю запитання на сайті - не відповідають. Пишу у чат бот - просто пише, що питання вже вирішене. З оператором зв’язатись неможливо. Я написала відгук - не публікують! Тобто треба розуміти, що відгуки на сайті публікуються тільки ті, які потрібні. Це непрофесійно, не цінують клієнта - Репутація не важлива.
Переваги:
Троянди прислали
Недоліки:
Із того, що розквітло нічого не відповідає замовленому. Зв’язатись неможливо. Відгуки не публікують.
Не советую
Ганебне ставлення до клієнтів
Саджанці прижилися, але коли розквітли, два виявилося яскраво жовтого кольору, третій жовто-багряний, четвертий ще невідомо.
На моє повідомлення в директ інстаграму магазину з зауваженням, що я отримала не те, що замовляла, мені відповіли наступне:
« Добрий день!
Приносимо свої вибачення.
Всі товари надходять до нас і відправляються... Читати відгук Зробила замовлення на 4 плетисті троянди сорту монблан і айсберг, всі білого кольору.
Саджанці прижилися, але коли розквітли, два виявилося яскраво жовтого кольору, третій жовто-багряний, четвертий ще невідомо.
На моє повідомлення в директ інстаграму магазину з зауваженням, що я отримала не те, що замовляла, мені відповіли наступне:
« Добрий день!
Приносимо свої вибачення.
Всі товари надходять до нас і відправляються згідно з маркуванням, отриманим від
Постачальника. Товар при
упаковці сканується через штрих-код, вказаний на бирці-петельці. Ми, так само як і Ви, покладаємося на постачальника. Варіанти вирішення проблеми:
1. Повертаєте на нашу адресу рослини з бірками для заміни.
Бірки необхідні, щоб було зрозуміло, який сорт Ви замінюєте.
2. При оформленні нового замовлення на ці сорти троянд
буде надано 50% знижки.
3. 10% знижки на нове замовлення.»
Мені необхідно било вибрати один з трьох варіантів компенсації.
Я відповіла, що це не являється компенсацією і вирішенням проблеми, адже я витрачаю власний час і кошти, щоб викопати і відправити їм назад замовлення через іх помилку ( також до уваги постачальників, всю вину покладають на вас ). До того ж за логікою магазину, покупці обов’язково повинні зберігати етикетки на рослинах.
Я написала, що вирішенням проблеми може бути: чи відправка мого справжнього замовлення, чи повернення за нього коштів.
На що магазин відповів, що я повинна обрати один з трьох варіантів компенсації, запропонованих ними.
Я ще раз написала, що це не являється справжньою компенсацією і вони повинні чи повернути кошти, чи надіслати правильне замовлення.
Відповідь чекаю досі.
Не рекомендую цей магазин. Можете мати сюрпризи і ганебне ставлення до вас, як до клієнта.
P.S. Робила замовлення англійських троянд David Austin, одна з троянд виявилася не того сорту, що замовляла.
Написала менеджеру, попросили вибачення і прислали безкоштовно і з безкоштовною доставкою ту саму троянду. А іншу подарували в якості компенсації.
цибуля сажанка
З трох дерев, що замовляла, прижилось лише одне.
Троянди наче всі ок, прижились, але поки не відомо, чи правильні сорти.
Негативни й відгук на сайті не опублікували!!!На сайті лише хороші відгуки.
Висилають не те, що замовляли