Ольга Відгук додано 16 квітня, 2024 год25 переглядів
Замовлення зробила 7.04, оплатила онлайн. Зачекала 3 дні - тиша. Написала у messenger. Повідомлення прочитані і жодної відповіді. Писала в службу підтримки. Писала в чат телеграм та вайбер. Телефонувала з за кордону - дзвінки скидаються. Аналогічна ситуація тривала до 15.04. На усі аоставлені запитання ігнор! Зреагували лише на фразу "поверніть кошти". Відповіли миттєво чи бажаю я скасувати замовлення.
КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ на нульовому рівні! Зневага до клієнтів. Засновнику великий привіт!
Я теж перший раз спробувала у них зробити замовлення. Пакуваня погане, один кущ троянди прийшов мертвий. Гроші за нього не повернули. На листи після відправки моїх реквізитів на повернення не відповідають. Шахрайська контора!!!
500 гр.Повернення,яке я зробила за згодою сторін,бо товар прийшов неякісний,(засохлі кущі троянд)вже 10 днів лежить у поштовому відділенні ,реквізити якого мені вказав менеджер.По телефону відмовляються розмовляти,на електронні листи відповідають шаблонами,месенджері після першого дня спілкуванння завмер.
Не рекомендую! Не клієнтоорієнтовані! - Відгуки про Интернет-магазин GradinaMax
Зачекала 3 дні - тиша. Написала у messenger. Повідомлення прочитані і жодної відповіді. Писала в службу підтримки. Писала в чат телеграм та вайбер. Телефонувала з за кордону - дзвінки скидаються. Аналогічна ситуація тривала до 15.04. На усі аоставлені запитання ігнор! Зреагували лише на фразу "поверніть кошти". Відповіли миттєво чи бажаю я скасувати замовлення.
КЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ на нульовому рівні! Зневага до клієнтів.
Засновнику великий привіт!
відгук
Коментарі до відгуку
500 гр.Повернення,яке я зробила за згодою сторін,бо товар прийшов неякісний,(засохлі кущі троянд)вже 10 днів лежить у поштовому відділенні ,реквізити якого мені вказав менеджер.По телефону відмовляються розмовляти,на електронні листи відповідають шаблонами,месенджері після першого дня спілкуванння завмер.
Шахраї! Нема слів, щоб описати своє враження.
Їм все повернеться сторицею!