Зробила замовлення на 8 позицій. Ні вт ой же день, ні на наступний мені ніхто не подзвонив. Наприкінці робочих годин наступного дня лише смс прийшла "Замовленого вами товару, на жаль, немає в наявності." З логічним питанням "невже всіх?" пробую додзвонитися. 4 рази з першого номеру — не відповідають, з другого — за другим разом підняла слухавку пані, не представляють, підтвердила, що з магазину, і спитала про причину дзвінка. Що я дізналася із розмови: 1. Одна позиція таки була в наявності. Але, звісно, моя думка нікого не хвилює, тож все замовлення в такому випадку скасовано за замовчуванням. 2. Інтернет-магазин не відповідає за наявність заявлених товарів. На моє пряме питання про те, чи попереджають вони про це споживача на сайті, після численних "Ну, дивіться...", отримала чітке "Ні." При цьому, наявність проблем у роботі сайту пані заперечує.Тобто, усвідомлено вводити споживача в оману, порушувати права — цілком нормальна стратегія компанії. 3. Мене постаралися переконати, що навіть ті позиції, що не були в акційними і в описі зазначені як "новинка", "20/21" — насправді, виготовлені минулого року і теж відсутні в наявності через активний розпродаж... Wtf?! 4. Клієнт — по замовчуванню дурний, ніколи нічого не купував і нічого не розуміє у важкій роботі збуту масмаркету. Принаймні, інакше ставлення працівників магазину пояснити важко. Маю декілька речей цього виробника, але тепер принципово не купуватиму нічого Goldi.
Марно втрачений час - Відгуки про Інтернет-магазин Goldi
З логічним питанням "невже всіх?" пробую додзвонитися. 4 рази з першого номеру — не відповідають, з другого — за другим разом підняла слухавку пані, не представляють, підтвердила, що з магазину, і спитала про причину дзвінка.
Що я дізналася із розмови:
1. Одна позиція таки була в наявності. Але, звісно, моя думка нікого не хвилює, тож все замовлення в такому випадку скасовано за замовчуванням.
2. Інтернет-магазин не відповідає за наявність заявлених товарів. На моє пряме питання про те, чи попереджають вони про це споживача на сайті, після численних "Ну, дивіться...", отримала чітке "Ні." При цьому, наявність проблем у роботі сайту пані заперечує.Тобто, усвідомлено вводити споживача в оману, порушувати права — цілком нормальна стратегія компанії.
3. Мене постаралися переконати, що навіть ті позиції, що не були в акційними і в описі зазначені як "новинка", "20/21" — насправді, виготовлені минулого року і теж відсутні в наявності через активний розпродаж... Wtf?!
4. Клієнт — по замовчуванню дурний, ніколи нічого не купував і нічого не розуміє у важкій роботі збуту масмаркету. Принаймні, інакше ставлення працівників магазину пояснити важко.
Маю декілька речей цього виробника, але тепер принципово не купуватиму нічого Goldi.
відгук
Коментарі до відгуку