На сайті вказано, що смартфони нові, це підтвердили в телефонній розмові і в переписці менеджери магазину. Повіривши інформації на сайті та почитавши позитивні відгуки, ми вирішили купити НОВИЙ iPhone XR 3/128gb White Apple в оплату частинам від Приват-банку. Так як даний смартфон вже знятий з виробництва, тому ціна не здалась нам підозрілою, бо на інших сайтах не набагато вони дорожчі, але «повелись» на передноворічні «знижки», поряд з якими була ціна без них. Отримав 30.12, а вже 31.12 почались «чудеса» новорічної ночі, які ми запам’ятаєм на все життя, бо це був подарунок дочці. Коли включили айфон, висвітилось два попередження: одне про стан акумулятора, що він не оригінальний, а інше, що термін дії обслуговування по гарантії вже скінчився. Подзвонили на номер телефону, вказаний в гарантії - номер не обслуговується. В дитини істерика, ми з дружиною в шоці. З переляку написали заяву в поліцію. Потім були вихідні. В переписці по вайберу сказали чекати відповідь з понеділка. Надалі після численних дзвінків та повідомлень, працівник магазину, все-таки признав, що телефон «відновлений, але не являється б/у, бо він повністю запечатаний і в плівках». Повернути кошти не відмовляються, але ТІЛЬКИ при умові, що ми маємо вислати телефон по новій почті в Харків. Цікаво, що магазин знаходиться у Вінниці, телефон нам відправили з Катеринопіля, а повернути треба в Харків. При тому компроміс чи пропозицію, щоби телефон передати з рук в руки представникам магазину для унеможливлення звинувачень на мою адресу про наявність механічних ушкоджень чи ще щось, працівники відкидають - тільки висилати на вказані ними реквізити, інакше повернення коштів не буде!!! Як я можу вірити таким продавцям, які навіть на сайті вказують неправдиву інформацію?! Залишитись без грошей і без телефону? Телефон поки не відсилав, як далі бути - незнаю. Може хто щось порадить?
Товар не НОВИЙ, як вказано на сайті - Відгуки про Інтернет-магазин електроніки In My smart
відгук
Коментарі до відгуку
Обманщики