30.09.2024 я замовила три сорти тюльпанів та чотири сорти ірисів. Щодо тюльпанів, претензій немає. А от із чотирьох ірисів розквітли поки що тільки два, але геть не такі, як я замовляла. Замість "Ірис бородатий великоквітковий "Mandarin Morning" розцвів дуже схожий на "Ірис бородатий великоквітковий "Chinese New Year". А замість рожевого "Ірис бородатий великоквітковий "Magical Encounter" розцвітає... Читати відгук 30.09.2024 я замовила три сорти тюльпанів та чотири сорти ірисів. Щодо тюльпанів, претензій немає. А от із чотирьох ірисів розквітли поки що тільки два, але геть не такі, як я замовляла. Замість "Ірис бородатий великоквітковий "Mandarin Morning" розцвів дуже схожий на "Ірис бородатий великоквітковий "Chinese New Year". А замість рожевого "Ірис бородатий великоквітковий "Magical Encounter" розцвітає взагалі жовтий, який вже два тижні ніяк не розкриється повністю, щоб його хоч якось ідентифікувати. Дуже неприємно, але ті іриси, які мені прислали, коштують набагато дешевше, ніж ті, які я замовляла. Дуже прикро, що вони дурять клієнтів в той час, як в державі іде війна. Адже ми хочемо хоч трохи прикрасити своє життя і житло.
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Ми бачимо Ваш відгук, і стурбовані цією ситуацією. Все що ми хочемо - це щоб наші клієнти були задоволені і нашою роботою як компанії, і рослинками. На жаль, не все завжди ідеально, і навіть в нас бувають промахи. Наш офіційний канал зв’язку [email protected] або 0 (44) 333-49-12. Це вірний спосіб зафіксувати скаргу так, щоб ми її одразу побачили і прийняли всі можливі заходи, щоб вирішити питання.
Таке враження, що рослини, особливо з відкритою кореневою, закупаються десь на стороні і безвідповідально зберігаються. А коли виходять всі сроки - на них дають акцію, аби продати. Двічі робила замовлення, загалом з 8 рослин вижала троянда, да і та постійно хворіє, та тюльпанове дерево (єдиний мотив, чому 2 зірки, а не 1). Альбіція прийшла така крихітна, що без сліз не... Читати відгук Таке враження, що рослини, особливо з відкритою кореневою, закупаються десь на стороні і безвідповідально зберігаються. А коли виходять всі сроки - на них дають акцію, аби продати. Двічі робила замовлення, загалом з 8 рослин вижала троянда, да і та постійно хворіє, та тюльпанове дерево (єдиний мотив, чому 2 зірки, а не 1). Альбіція прийшла така крихітна, що без сліз не поглянеш. Весною не прокинулась, навіть зимуючи на веранді. Гібіскус і персик одразу виглядали вкрай підозріло, як і гінкго. Ще й постійна агресивна реклама на пошту, дзвінки і повідомлення. Краще не зв'язуйтеся з ними!
Вас вітає онлайн-магазин Agro-Market.ua! Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин. Усі ситуації ми намагаємось розглядати на користь клієнтів. У разі виникнення проблем із замовленням у нашому інтернет-магазині діє гарантійна система, на основі якої ми працюємо. Офіційний канал зв'язку - електронна пошта [email protected]
Надіслали не те, що замовляла
Дуже прикро, що вони дурять клієнтів в той час, як в державі іде війна. Адже
Ми бачимо Ваш відгук, і стурбовані цією ситуацією. Все що ми хочемо - це щоб наші клієнти були задоволені і нашою роботою як компанії, і рослинками. На жаль, не все завжди ідеально, і навіть в нас бувають промахи.
Наш офіційний канал зв’язку [email protected] або 0 (44) 333-49-12. Це вірний спосіб зафіксувати скаргу так, щоб ми її одразу побачили і прийняли всі можливі заходи, щоб вирішити питання.
перший раз ще сподівалась, на другий - переконалась
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин. Усі ситуації ми намагаємось розглядати на користь клієнтів. У разі виникнення проблем із замовленням у нашому інтернет-магазині діє гарантійна система, на основі якої ми працюємо. Офіційний канал зв'язку - електронна пошта [email protected]