Микола Відгук додано 9 червня, 2025 год5 переглядів
Такого ідіотизму в оформленні клієнтів ще ніде не зустрічав, тому одиниця за сервіс. І ось чому - замовив на початку червня саджанці огірка і ще дещо, товар потрібен якнайшвидше, пора садити, після замовлення. 3 червня дзвонить мені ваш менеджер, уточнюємо деталі, я повністю оплатив, кажу ВІДПРАВЛЯЙТЕ, як тільки можна... І що в підсумку, я чекаю майже тиждень, і тут моє замовлення скасовують, з яких справ, якщо я вже все уточнив, і повністю оплатив, що ще потрібно? Виявляється, вони ще сто разів повинні зателефонувати і стільки ж підтвердити, хоча все вже затверджено, а постійно піднімати незнайомі номери я не можу, часи такі, всі самі розуміють, дзвонить часто хто попало, ось тому на ваш дзвінок не відповів вдруге... Але ж можна написати в месенджері, там де теж є листування з вами, попередити нарешті, що будете дзвонити, але ні, мабуть, важко... Розчарування від вашої ідіотичної системи оформлення клієнтів
Просимо вибачення за ситуацію, що склалася під час обробки Вашого замовлення, але ми вдячні Вам за приділений час і за те, що не залишили цей випадок поза увагою!
Некоректна інформація на сайті щодо наявності товару може склалась через певну завантаженість сайту, оскільки на даний час великий попит на посадковий матеріал, тому через технічні моменти інформація про наявність товару оновлюється із затримкою!
Ми з повагою ставимось до наших покупців, і добре розуміємо Вас!
Вже ретельно вивчили ситуацію в рамках команди, знайшли вузькі місця, зробили висновки та зміни у процесі. Будемо робити все, щоб подібного не відбулося знов!
Сервис дно - Відгуки про Agro-Market
відгук
Коментарі до відгуку
Просимо вибачення за ситуацію, що склалася під час обробки Вашого замовлення, але ми вдячні Вам за приділений час і за те, що не залишили цей випадок поза увагою!
Некоректна інформація на сайті щодо наявності товару може склалась через певну завантаженість сайту, оскільки на даний час великий попит на посадковий матеріал, тому через технічні моменти інформація про наявність товару оновлюється із затримкою!
Ми з повагою ставимось до наших покупців, і добре розуміємо Вас!
Вже ретельно вивчили ситуацію в рамках команди, знайшли вузькі місця, зробили висновки та зміни у процесі. Будемо робити все, щоб подібного не відбулося знов!