Анатолій С. Відгук додано 10 травня, 2024 год9 переглядів
Замовив у квітні минулого року чотири саджанці. Отримав якийсь мотлох сухий - враження було, що з минулого року нерозпродане воно валялось десь на складі, і з якоюсь знижкою навесні втюхали мені. Думаю - не мені одному... З чотирьох саджанців один зробив спробу розпустити бруньку і дав листочок. І - вмер. Засох. Я встиг в 14 днів оформити рекламацію, іякусь частину грошей мені повернули. Не все(( Восени я знову звернувся до них. Подумав - ну не може ж так бути, щоб така якість знову була, має ж цього разу бути краще. Ага ... Не розумію, як таке можливо? Я майже 30 років займаюся своєю ділянкою, вивчаю досвід і правила агротехніки. Ніколи не було такого, щоб щось не приживалося. І минулого року я так само посадив не менше 20 нових рослин від різних розплідників - прижилося все без виключень. Але не саджанці від Агро-Маркету. Тут тільки 2 рослини з 5 навесні почали вегетацію, 3 - так і засохли. Написав листа в підтримку, додав фото. І навіть отримав відповідь - порадили подряпати кору, щоб впевнитися, що воно неживе. Я зробив навіть більше - я викопав ті нещасні огризки, зфотографував і надіслав. І після цього листування взагалі припинилося. Я ще раз написав - повний ігнор. У них є відмазка - в гарантії, яка, ніби, надається на товар, який вони продають, є пункт - "Компанія не несе відповідальність за приживлюваність посадкового матеріалу в разі недотримання норм агротехніки". Супер, правда? Вони там вирішують, чи дотримався я правил агротехніки. І, звісно ж - їх рішення буде, що не дотримався. І тому у них нема ніяких зобов'язань перед клієнтом. Якщо щось не прижилося, то клієнт сам винуватий . Є й іще один пункт "Відсутність звернень протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, є фактом, який підтверджує одержання спочатку якісного посадкового матеріалу". А як же ж можна протягом 14 днів щось сказати про посадковий матеріал, який отриманий наприкінці осені для посадки під зиму, який має прокинутися лише навесні? Саджанці - вже без листя, виглядали - так собі, але ж що можна сказати з впевненістю - треба чакати весни. А тепер - навіть на листи не відповідають. За якість - взагалі ніхто не хоче відповідати. Відгуки на їхньому сайті невідомо хто пише - принаймні мого негативного відгуку там нема. Там тільки позитивні... Непорядна контора!
Дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин. Наша компанія працює чесно, та гарантійний відділ вирішує питання. Будь ласка, зверніться на електронну пошту [email protected] У листі вкажіть що саме не так. Ми вирішимо питання якнайшвидше. 🤝
Дякую за пораду написати листа, та я писав вже туди. І що це мені дало? Може мені повернули гроші за оте сміття? Та ні - не повернули, поспівчували, але грошей не повернули. Запропонували бонусів при майбутніх закупівлях в Агро маркеті.
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин. Усі ситуації ми намагаємось розглядати на користь клієнтів. У разі виникнення проблем із замовленням у нашому інтернет-магазині діє гарантійна система, на основі якої ми працюємо. Вона прописана на накладній, яку Ви отримали разом із посилкою та на сайті нашого інтернет-магазину.
Заміні або компенсації підлягає посадковий матеріал, звернення по якому Ви відправили на протязі 14 днів з моменту отримання замовлення, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Якщо звернення не було отримано, це є підтвердженням одержання спочатку якісного посадкового матеріалу. У випадку, якщо таке звернення Покупця відбудеться після сплину 15 календарних днів, але не більше 45 від дати отримання Товару, тоді, як виняток, можливе часткове повернення вартості придбаного Товару Бонусами на бонусний рахунок Покупця.
Двічі наступив на одні і ті ж граблі - Agro-Market - Відгуки про Agro-Market
Восени я знову звернувся до них. Подумав - ну не може ж так бути, щоб така якість знову була, має ж цього разу бути краще.
Ага
Не розумію, як таке можливо? Я майже 30 років займаюся своєю ділянкою, вивчаю досвід і правила агротехніки. Ніколи не було такого, щоб щось не приживалося. І минулого року я так само посадив не менше 20 нових рослин від різних розплідників - прижилося все без виключень.
Але не саджанці від Агро-Маркету. Тут тільки 2 рослини з 5 навесні почали вегетацію, 3 - так і засохли.
Написав листа в підтримку, додав фото. І навіть отримав відповідь - порадили подряпати кору, щоб впевнитися, що воно неживе. Я зробив навіть більше - я викопав ті нещасні огризки, зфотографував і надіслав. І після цього листування взагалі припинилося.
Я ще раз написав - повний ігнор.
У них є відмазка - в гарантії, яка, ніби, надається на товар, який вони продають, є пункт - "Компанія не несе відповідальність за приживлюваність посадкового матеріалу в разі недотримання норм агротехніки".
Супер, правда? Вони там вирішують, чи дотримався я правил агротехніки. І, звісно ж - їх рішення буде, що не дотримався. І тому у них нема ніяких зобов'язань перед клієнтом. Якщо щось не прижилося, то клієнт сам винуватий .
Є й іще один пункт "Відсутність звернень протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, є фактом, який підтверджує одержання спочатку якісного посадкового матеріалу". А як же ж можна протягом 14 днів щось сказати про посадковий матеріал, який отриманий наприкінці осені для посадки під зиму, який має прокинутися лише навесні? Саджанці - вже без листя, виглядали - так собі, але ж що можна сказати з впевненістю - треба чакати весни.
А тепер - навіть на листи не відповідають. За якість - взагалі ніхто не хоче відповідати.
Відгуки на їхньому сайті невідомо хто пише - принаймні мого негативного відгуку там нема. Там тільки позитивні... Непорядна контора!
Джерело: https://agro-market.net/ua/guarantee
© Agro-Market™
Джерело: https://agro-market.net/ua/guarantee
© Agro-Market™
відгук
Коментарі до відгуку
Але втретє на ці граблі я вже не стану.
Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про наш інтернет-магазин. Усі ситуації ми намагаємось розглядати на користь клієнтів. У разі виникнення проблем із замовленням у нашому інтернет-магазині діє гарантійна система, на основі якої ми працюємо. Вона прописана на накладній, яку Ви отримали разом із посилкою та на сайті нашого інтернет-магазину.
Заміні або компенсації підлягає посадковий матеріал, звернення по якому Ви відправили на протязі 14 днів з моменту отримання замовлення, відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Якщо звернення не було отримано, це є підтвердженням одержання спочатку якісного посадкового матеріалу. У випадку, якщо таке звернення Покупця відбудеться після сплину 15 календарних днів, але не більше 45 від дати отримання Товару, тоді, як виняток, можливе часткове повернення вартості придбаного Товару Бонусами на бонусний рахунок Покупця.