Добрий день всім, хто читає мій відгук. Склалася ситуація наступним чином: 19.02.2025 року купив плиту hansa fcms582258. В день купілі, після монтажу плити, слідував рекомендаціям Інструкції з експлуатації, де зазначено у пункті "Перед першим використанням плити..." ПРОГРІТИ ДУХОВКУ (250 ГРАДУСІВ, ПРОТЯГОМ 30 ХВИЛИН). Після 10-12 хвилин прогріву стався вибух внутрішнього скла дверей духовки і внутрішнє скло розлетілося на дрібні уламки.... Читати відгук Добрий день всім, хто читає мій відгук. Склалася ситуація наступним чином: 19.02.2025 року купив плиту hansa fcms582258. В день купілі, після монтажу плити, слідував рекомендаціям Інструкції з експлуатації, де зазначено у пункті "Перед першим використанням плити..." ПРОГРІТИ ДУХОВКУ (250 ГРАДУСІВ, ПРОТЯГОМ 30 ХВИЛИН). Після 10-12 хвилин прогріву стався вибух внутрішнього скла дверей духовки і внутрішнє скло розлетілося на дрібні уламки. Звернувся на офіційну ГАРЯЧУ ЛІНІЮ фірми HANSA, де повідомив про те, що сталося. Представник фірми прийняв заявку в обробку і передали до сервісного центру для заміни скла, 25 лютого мені зателефонували з сервісного центру і сказали, що даної запчастини в Україні немає і треба чекати до 2-х місяців щоб це скло приїхало з заводу виробника. Зателефонував на ГАРЯЧУ ЛІНІЮ щоб вияснити що це за сроки, кажуть чекайте до 2-х місяців поки запчастина приїде. В даних реаліях - війна, чекати 2 місяці, це якось ненормально. Як Вам, такий розклад по сервісному обслуговуванню фірми HANSA? Я не звинувачую сам сервісний центр, вони лише підрядчики по ремонту. На оф.ГАРЯЧІЙ ЛІНІЇ мене красиво "послали" на 2 місяці. Ніякого підмінного фонду неіснує. Не рекомендую зв'язуватися з фірмою HANSA.
Купила газовую плиту HANSA FCGW521109, доставили, упаковка с завода в идеале, внешне тоже в идеале. Но подключив к газу и электрике обнаружили не работает освещение духовки, гриль, не вращается вертел, газ на комфорке распределяется плохо. Обратились в компанию Hansa,ни извиниться ничего, ответ обратитесь в сервис, они устранят недостатки. Но пардон, она НОВАЯ, не пользованая. И уже чинить?? Т.е. компания спихнула... Читати відгук Купила газовую плиту HANSA FCGW521109, доставили, упаковка с завода в идеале, внешне тоже в идеале. Но подключив к газу и электрике обнаружили не работает освещение духовки, гриль, не вращается вертел, газ на комфорке распределяется плохо. Обратились в компанию Hansa,ни извиниться ничего, ответ обратитесь в сервис, они устранят недостатки. Но пардон, она НОВАЯ, не пользованая. И уже чинить?? Т.е. компания спихнула брак поставщикам, а в итоге пострадал потребитель заплативший деньги. В дальнейшей переписке ответ менеджера поразил, проверяется только процент плит (т.е. ничего, что это газ). Другой менеджер начал нести бред, мол нет проверяется весь товар, а этот просто где-то упал и просто внешне не видно (упаковка была в идеале, без царапин и прочего. если бы товар падал на самом упаковочном материале были бы следы). Никакого расследования как так получилось и кто выпустил такой товар компания Hansa вести не захотела, главное спихнуть от себя и получить деньги. Спасибо магазину, они забрали этот товар, т.к.он не был в использовании.
Плита комбінована HANSA FCMS 582258
Поставляют брак