Юрий Відгук додано 23 листопада, 2023 год16 переглядів
На распродаже 11.11 сделал несколько заказов, ни по 1 не начислили кешбек. Служба поддержки отвечает дежурными фразами, никакой помощи. Ну, а чем они мне помогут, если они в тупую оставили себе все начисления?) Сегодня попробовал заказать с алиэкспресса через другой сервис- за 2 минуты всё зачислилось. Вывод- данный кешбек сервис стал мошенниками. На скриншотах общение со службой поддержки, скрин того, что раньше выводил через них деньги и скриншот с другого сервиса, который всё начислил. Потерял из-за этих обманщиков 18 долларов.
Вже за традицією, на цьому сайті відгуків "користувачі" залишають свої неадекватні коментарі. Також залишимо ще один скріншот, чомусь ви цю частину не додали до скриншотів.
1. Якщо у вас зафіксувався кешбек за інші замовлення в іншому кешбек сервісі, це не означає, що в нас ці замовлення не були б зафіксовані. Так само , якщо у нашому сервісі не був зафіксований кешбек за замовлення 11.11, то це не означає, що якщо б ви скористалися іншим сервісом то там би був зафіксований цей кешбек. На зарахування кешбека впливає не кешбек сервіс, а впливає дотримання умов та правил зі сторони користувача, а їх в AliExpress багато. Тобто кожне замовлення - це кожний індивідуальний випадок, а однаковий алгоритм дій це тільки один із факторів який впливає на зарахування кешбека.
2. Ну так, 99% людям зараховується кешбек, а от чомусь 1% людей які купують з кешбеком, то їм не зараховується і ми "забираємо" цей кешбек собі. Ви самі вірите в цю маячню? Це вже якась теорія змови кешбек-сервісів виходить.
3. Як ми і відповіли в зверненні, ми не можемо знати конкретні причини, як цього не можуть знати і інші кешбек сервіси. Чи ви думаєте, що кешбек сервіси відслідковують ваші дії в браузері до активації та після активації кешбека, та в цілому контролюють ваш браузер та інші пристрої через які ви заходите на Aliexpress, щоб вказати точну причину чому AliExpress не передав нам інформацію для зарахування кешбека? У нас в штаті немає екстрасенсів, щоб надати відповідь чому саме AliExpress не передав інформацію для зарахування кешбека.
4. На зарахування кешбека вплиє алгоритм дій та дотримання правил. Також, окрім цього є додаткові умови від AliExpress по зарахуванню кешбека. Також в AliExpress є неафіліатні товари/бренди/магазини по яким не нараховується кешбек. Також є Hot товари по яким кешбек нараховується за специфічними умовами, тому важливі не тільки правильні дії після активації кешбека але й яка була взаємодії користувача з AliExpress ще до активації кешбека. Якщо кешбек не зараховується - це означає, що AliExpress не передав інформацію для зарахування кешбека, якщо AliExpress не передав інформацію для зарахування кешбека - це означає, що або за товар не було передбачено кешбек або був фактор на стороні користувача який вплинув на передачу інформації для зарахування кешбека.
Щиро надіємося, що ви більше ніколи не скористуєтеся нашим кешбек сервісом, оскільки по досвіду, люди які перекладають відповідальність на інших та роблять інших крайніми, так ніколи і не навчаються дотримуватися всіх правил, щоб кешбек зараховувався коректно.
то есть, с кучи покупок у вас не зачислилась ни одна, а на другом сервисе зачислились все 100%- это просто такое от совпадение?
сам в это веришь?)
так какая твоя задача, как службы поддержки- ответить на вопрос в стиле а хрен его знает? может, ты должен пошевелиться и связаться с торговой площадкой для выяснения всех обстоятельств и назвать мне причину?
очень печально, когда недоразвитых берут работать в сферу обслуживания.
ничего не начисляют - Відгуки про Grivasi - украинский кэшбэк сервис
Служба поддержки отвечает дежурными фразами, никакой помощи. Ну, а чем они мне помогут, если они в тупую оставили себе все начисления?)
Сегодня попробовал заказать с алиэкспресса через другой сервис- за 2 минуты всё зачислилось. Вывод- данный кешбек сервис стал мошенниками.
На скриншотах общение со службой поддержки, скрин того, что раньше выводил через них деньги и скриншот с другого сервиса, который всё начислил.
Потерял из-за этих обманщиков 18 долларов.
відгук
Коментарі до відгуку
1. Якщо у вас зафіксувався кешбек за інші замовлення в іншому кешбек сервісі, це не означає, що в нас ці замовлення не були б зафіксовані. Так само , якщо у нашому сервісі не був зафіксований кешбек за замовлення 11.11, то це не означає, що якщо б ви скористалися іншим сервісом то там би був зафіксований цей кешбек. На зарахування кешбека впливає не кешбек сервіс, а впливає дотримання умов та правил зі сторони користувача, а їх в AliExpress багато. Тобто кожне замовлення - це кожний індивідуальний випадок, а однаковий алгоритм дій це тільки один із факторів який впливає на зарахування кешбека.
2. Ну так, 99% людям зараховується кешбек, а от чомусь 1% людей які купують з кешбеком, то їм не зараховується і ми "забираємо" цей кешбек собі. Ви самі вірите в цю маячню? Це вже якась теорія змови кешбек-сервісів виходить.
3. Як ми і відповіли в зверненні, ми не можемо знати конкретні причини, як цього не можуть знати і інші кешбек сервіси. Чи ви думаєте, що кешбек сервіси відслідковують ваші дії в браузері до активації та після активації кешбека, та в цілому контролюють ваш браузер та інші пристрої через які ви заходите на Aliexpress, щоб вказати точну причину чому AliExpress не передав нам інформацію для зарахування кешбека? У нас в штаті немає екстрасенсів, щоб надати відповідь чому саме AliExpress не передав інформацію для зарахування кешбека.
4. На зарахування кешбека вплиє алгоритм дій та дотримання правил. Також, окрім цього є додаткові умови від AliExpress по зарахуванню кешбека. Також в AliExpress є неафіліатні товари/бренди/магазини по яким не нараховується кешбек. Також є Hot товари по яким кешбек нараховується за специфічними умовами, тому важливі не тільки правильні дії після активації кешбека але й яка була взаємодії користувача з AliExpress ще до активації кешбека. Якщо кешбек не зараховується - це означає, що AliExpress не передав інформацію для зарахування кешбека, якщо AliExpress не передав інформацію для зарахування кешбека - це означає, що або за товар не було передбачено кешбек або був фактор на стороні користувача який вплинув на передачу інформації для зарахування кешбека.
Щиро надіємося, що ви більше ніколи не скористуєтеся нашим кешбек сервісом, оскільки по досвіду, люди які перекладають відповідальність на інших та роблять інших крайніми, так ніколи і не навчаються дотримуватися всіх правил, щоб кешбек зараховувався коректно.
сам в это веришь?)
так какая твоя задача, как службы поддержки- ответить на вопрос в стиле а хрен его знает? может, ты должен пошевелиться и связаться с торговой площадкой для выяснения всех обстоятельств и назвать мне причину?
очень печально, когда недоразвитых берут работать в сферу обслуживания.