Замовила кросівки чорні зимові. Замовлення підтвердили, а через три дні сказали, що немає. Чому чекали три дні, я так і не зрозуміла.Консультант сказав, що це не його вина і чому я раніше не купила, якщо хотіла. Ще раніше замовила сумку, вона прийшла з дефектом. Я забрала, нічого про це уже не говорила. За кросівки мовчати не стала і вирішила... Читати відгук Замовила кросівки чорні зимові. Замовлення підтвердили, а через три дні сказали, що немає. Чому чекали три дні, я так і не зрозуміла.Консультант сказав, що це не його вина і чому я раніше не купила, якщо хотіла. Ще раніше замовила сумку, вона прийшла з дефектом. Я забрала, нічого про це уже не говорила. За кросівки мовчати не стала і вирішила поділитися, що із кожним може таке статися. Не раджу(((.
Дякуємо за Ваш відгук, Ви допомагаєте нам стати краще!
Приносимо щирі вибачення за прикру ситуацію, яка мала місце при Вашому замовлені. Дійсно, на момент оформлення замовлення по нашій базі потрібний розмір відображався у наявності, але насправді був проданий незадовго до створення цього замовлення. Ми намагались знайти іншу пару необхідного розміру, але не вдалося.
А зауваження з приводу покупки раніше - певно має місце перекручена інформація. Бо Ви приміряли дану модель у наших партнерів у офлайновому, звичайному магазині і не придбали її. А коли зʼявилась знижка на зимове взуття - виявилось, що потрібний розмір вже проданий.
Зі своєї сторони гарантуємо Вам додаткову приємну знижку на наступні покупки, щоб виправити нашу вину у цій ситуації…
Замовив взуття в цьому магазині, і це був найгірший досвід покупок. На Новій пошті сказали, що міряти взуття заборонено — лише огляд. Як можна зрозуміти, чи підходить взуття, якщо його навіть не можна приміряти? Таке враження, що магазин взагалі не думає про зручність клієнтів. Залишився розчарованим і більше сюди не звернуся. Не рекомендую нікому!
В першу чергу приносимо свої щирі вибачення за негативний досвід із нашим замовленням.
Хоча в цілому - якась дуже дивна ситуація. Ми, як магазин, відправляючи посилку із післяплатою, НЕ МОЖЕМО заборонити Вам примірку взуття на пошті при отримані. Для цього в принципі і придумана сама післяплата - щоб клієнт пересвідчився, чи підходить йому замовлення. І лише тоді розрахувався. Пакуємо ми таким чином, щоб процедурі примірки нічого не заважало.
Можливо це була якась ініціатива окремо взятого працівника нової пошти?
Підкажіть, будь ласка, чому в такій ситуації Ви не звʼязуєтесь із магазином для зʼясування обставин? Навіть прямо із відділення нової пошти? Для чого пишете негативний відгук, незважаючи на відсутність нашої провини в цьому інциденті? Можливо варто краще написати негативний відгук на сторінці нової пошти?
Ще раз перепрошуємо. І якщо Ви дійсно зацікавлені в покупці - звʼяжіться із нами, будь ласка, ми зі своєї сторони обовʼязково знайдемо можливість для вирішення цього питання.
Качество обуви в магазине Гуд Бутс из Киева уже не то. Туфли лопнули за неделю. Теперь заказываем всю польскую обувь только на сайте https://vilansi.com.ua У них оригинальная обувь, цена лучше и главное - есть гарантия. Рекомендуем всем Vilansi!
Навіть не знаю, як реагувати на Ваш відгук))) якась недолуга реклама…
Якщо Ви дійсно наш клієнт, то чому, як і попередній коментар, Ви навіть не намагаєтесь звернутись до самого магазину з претензією? ЯКЩО Ви дійсно наш клієнт та маєте проблему - ми готові абсолютно без вагань іі вирішити, але хоч спробуйте зателефонуйти чи написати нам…
А покищо - нашим колегам та конкурентам вітання))) ми до такої позорної реклами вдаватися не будемо)))
Переможемо русню - а там вже і з іншими питаннями розберемось!!!
Останнім часом якість взуття змінилася не на краще є думка, що його виготовляють не в Польші. Проблема з підошвою, яка на протязі короткого проміжку часу починає рипіти, хрустіти, ніби старі чоботи і всі застосовані методи не допомагають цьому новому взуттю. Є проблема і з наявністю товару. На сайті є, вже готують до відправки, а через декілька днів заявляють, що... Читати відгук Останнім часом якість взуття змінилася не на краще є думка, що його виготовляють не в Польші. Проблема з підошвою, яка на протязі короткого проміжку часу починає рипіти, хрустіти, ніби старі чоботи і всі застосовані методи не допомагають цьому новому взуттю. Є проблема і з наявністю товару. На сайті є, вже готують до відправки, а через декілька днів заявляють, що товар розпроданий. Заявлена ціна не відповідає якості.
Дякуємо за чесний відгук, Ви допомагаєте нам ставати краще…
Прошу Вас, якщо виникають якісь проблеми із якістю взуття - в першу чергу звертатись до нас, ми дотримуємось своїх гарантійних зобов’язань та намагаємось завжди вирішувати всі питання… Хоча до нас із проблемою по підошві Ви не звернулися… Невже всі п’ять років наш магазин так погано працював, аж на одну зірочку із п’яти!)))) Показати 1 відповідь
Купила себе ботинки в этом магазине, но лопнула подошва. Даже сезон не относила. Позвонила с этой проблемой на горячую линию, но мне сказали что прошло уже 14 дней и это не их проблема. В нынешнее время финансово всем тяжело, Я все поднимаю. За качество своей продукции нужно отвечать. Даже зиму не отходила, при этом цены достаточно высокие. Одни... Читати відгук Купила себе ботинки в этом магазине, но лопнула подошва. Даже сезон не относила. Позвонила с этой проблемой на горячую линию, но мне сказали что прошло уже 14 дней и это не их проблема. В нынешнее время финансово всем тяжело, Я все поднимаю. За качество своей продукции нужно отвечать. Даже зиму не отходила, при этом цены достаточно высокие. Одни расстройства (((
Переваги:
При покупке сотрудники вели себя компетентно и положительно
Ще раз повторюсь, як можна викладати незадоволений відгук та додавати фото взуття, якого у нас взагалі немає в асортименті, та яким ми не торгуємо?!?!? Купуйте у надійних продавців та отримаєте взуття належної якості, із повноцінною гарантією…
Готовилась к зиме, в конце лета купила зимние ботинки Rieker, так как мои сапоги Rieker стали протекать. Ну, на 11-ом году жизни неудивительно. И вот пришла осень, начала по сухой погоде носить новые ботинки. Сегодня снег, слякоть. Ботинки протекают. Срок пользования ботинками около месяца. Стоимость 2900 грн. В мусорку. Дороговато, учитывая, что денег я не печатаю.
Доброго дня В першу чергу щиро приносимо свої вибачення, якщо наше взуття Вас розчарувало... Інколи навіть у найліпших виробників трапляються халепи((( Але, Ви, як наш клієнт, завжди захищені Законом України і маєте право на гарантійне обслуговування. Гарантійні терміни на зимове взуття починаються з 15 листопада, незалежно від дати, коли Ви їх придбали... Тому пропоную Вам спочатку звернутися до нас (що Ви не зробили), перш ніж писати гнівні відгуки))) Завжди намагаємось допомогти своїм клієнтам... Напишіть/подзвоніть та отримайте допомогу у своїй проблемі, бо на цій платформі відгуків ми не маємо можливості зв"язатися з Вами, тут немає жодної контактної інформації... Показати 1 відповідь
Приходит СМС-рассылка с цитатой: " Спасибо за ваш заказ номер такой-то. Мы свяжемся с вами в ближайшее время" Естественно, никто ничего и не заказывал. Отсюда 2 вывода: либо плохо работает отдел продаж, либо рассчитано на то, что человек зайдёт на их сайт и заинтересуется продукцией (это и есть валенкоподобный маркетинговый ход, списанный из прошловековых учебников по маркетингу). Я зашёл на... Читати відгук Приходит СМС-рассылка с цитатой: " Спасибо за ваш заказ номер такой-то. Мы свяжемся с вами в ближайшее время" Естественно, никто ничего и не заказывал. Отсюда 2 вывода: либо плохо работает отдел продаж, либо рассчитано на то, что человек зайдёт на их сайт и заинтересуется продукцией (это и есть валенкоподобный маркетинговый ход, списанный из прошловековых учебников по маркетингу). Я зашёл на сайт отзывов и оставляю отрицательную оценку этой компании.
Приношу свои извинения за неудобства. На самом деле такими маркетинговыми инструментами мы не пользуемся… вероятно кто-то действительно делал заказ на сайте, но ошибся и некорректно указал свой номер телефона (по совпадению - ваш номер) а вы обвиняете нас в чей-то ошибке, хотя думаю злого умысла у человека не было…
Добрый день еще раз. К сожалению так и не нашли заказ, который мог бы стать причиной негативного отзыва, информации от Вас также не последовало ни по телефону, ни по мессенджерам. Если Вы действительно делали заказ, по которому Вам не помогли - то обратитесь пожалуйста к нашим менеджерам для решения проблемного вопроса. Иначе - считаем негативный отзыв происками недоброжелателей... Всего Вам наилучшего!
Замовив чоловіче зимове взуття зранку 4 січня 2022 року. Зв'язалися зі мною після обіду, хоча сказали що лише одне мож замовлення було від самого ранку. Попросили 100 грн на доставку. Обіцяли що за 1-2 дні взуття буде в мене. Телефонував 5 січня після обіду щоб уточнити строки коли прибуде взуття. Ніхто не відповідав на жоден з номерів, хоча на сайті... Читати відгук Замовив чоловіче зимове взуття зранку 4 січня 2022 року. Зв'язалися зі мною після обіду, хоча сказали що лише одне мож замовлення було від самого ранку. Попросили 100 грн на доставку. Обіцяли що за 1-2 дні взуття буде в мене. Телефонував 5 січня після обіду щоб уточнити строки коли прибуде взуття. Ніхто не відповідав на жоден з номерів, хоча на сайті пише що постійно на зв'язку. Аналогічна ситуація сьогодні 6 січня. Не знаю коли чекати і чи дочекаюся взагалі свого замовлення
Доброго дня. Приносимо свої вибачення за спричинені незручності, але Ваше питання було вирішене та кошти в повному обязі повернуті. І всі ми живі люди і інколи відпочиваємо на свята))) Показати 1 відповідь
Кросівки чорні
Ще раніше замовила сумку, вона прийшла з дефектом. Я забрала, нічого про це уже не говорила.
За кросівки мовчати не стала і вирішила... Читати відгук Замовила кросівки чорні зимові. Замовлення підтвердили, а через три дні сказали, що немає. Чому чекали три дні, я так і не зрозуміла.Консультант сказав, що це не його вина і чому я раніше не купила, якщо хотіла.
Ще раніше замовила сумку, вона прийшла з дефектом. Я забрала, нічого про це уже не говорила.
За кросівки мовчати не стала і вирішила поділитися, що із кожним може таке статися.
Не раджу(((.
Приносимо щирі вибачення за прикру ситуацію, яка мала місце при Вашому замовлені. Дійсно, на момент оформлення замовлення по нашій базі потрібний розмір відображався у наявності, але насправді був проданий незадовго до створення цього замовлення. Ми намагались знайти іншу пару необхідного розміру, але не вдалося.
А зауваження з приводу покупки раніше - певно має місце перекручена інформація. Бо Ви приміряли дану модель у наших партнерів у офлайновому, звичайному магазині і не придбали її. А коли зʼявилась знижка на зимове взуття - виявилось, що потрібний розмір вже проданий.
Зі своєї сторони гарантуємо Вам додаткову приємну знижку на наступні покупки, щоб виправити нашу вину у цій ситуації…
Дякуємо Вам!
Міряти взуття заборонено
В першу чергу приносимо свої щирі вибачення за негативний досвід із нашим замовленням.
Хоча в цілому - якась дуже дивна ситуація. Ми, як магазин, відправляючи посилку із післяплатою, НЕ МОЖЕМО заборонити Вам примірку взуття на пошті при отримані. Для цього в принципі і придумана сама післяплата - щоб клієнт пересвідчився, чи підходить йому замовлення. І лише тоді розрахувався. Пакуємо ми таким чином, щоб процедурі примірки нічого не заважало.
Можливо це була якась ініціатива окремо взятого працівника нової пошти?
Підкажіть, будь ласка, чому в такій ситуації Ви не звʼязуєтесь із магазином для зʼясування обставин? Навіть прямо із відділення нової пошти? Для чого пишете негативний відгук, незважаючи на відсутність нашої провини в цьому інциденті? Можливо варто краще написати негативний відгук на сторінці нової пошти?
Ще раз перепрошуємо. І якщо Ви дійсно зацікавлені в покупці - звʼяжіться із нами, будь ласка, ми зі своєї сторони обовʼязково знайдемо можливість для вирішення цього питання.
Команда GoodBoots.ua
Как вернуть бракованную обувь?
Качество обуви в магазине Гуд Бутс из Киева уже не то.
Туфли лопнули за неделю.
Теперь заказываем всю польскую обувь только на сайте https://vilansi.com.ua
У них оригинальная обувь, цена лучше и главное - есть гарантия.
Рекомендуем всем Vilansi!
Навіть не знаю, як реагувати на Ваш відгук))) якась недолуга реклама…
Якщо Ви дійсно наш клієнт, то чому, як і попередній коментар, Ви навіть не намагаєтесь звернутись до самого магазину з претензією? ЯКЩО Ви дійсно наш клієнт та маєте проблему - ми готові абсолютно без вагань іі вирішити, але хоч спробуйте зателефонуйти чи написати нам…
А покищо - нашим колегам та конкурентам вітання))) ми до такої позорної реклами вдаватися не будемо)))
Переможемо русню - а там вже і з іншими питаннями розберемось!!!
Все буде УКРАЇНА!!! Показати 1 відповідь
В цьому інтернет магазині замовляла взуття останні 5 років, тобто була постійним клієн
Є проблема і з наявністю товару. На сайті є, вже готують до відправки, а через декілька днів заявляють, що... Читати відгук Останнім часом якість взуття змінилася не на краще є думка, що його виготовляють не в Польші. Проблема з підошвою, яка на протязі короткого проміжку часу починає рипіти, хрустіти, ніби старі чоботи і всі застосовані методи не допомагають цьому новому взуттю.
Є проблема і з наявністю товару. На сайті є, вже готують до відправки, а через декілька днів заявляють, що товар розпроданий. Заявлена ціна не відповідає якості.
Дякуємо за чесний відгук, Ви допомагаєте нам ставати краще…
Прошу Вас, якщо виникають якісь проблеми із якістю взуття - в першу чергу звертатись до нас, ми дотримуємось своїх гарантійних зобов’язань та намагаємось завжди вирішувати всі питання… Хоча до нас із проблемою по підошві Ви не звернулися… Невже всі п’ять років наш магазин так погано працював, аж на одну зірочку із п’яти!)))) Показати 1 відповідь
Гврантии на обувь НЕТ
Купила себе ботинки в этом магазине, но лопнула подошва. Даже сезон не относила. Позвонила с этой проблемой на горячую линию, но мне сказали что прошло уже 14 дней и это не их проблема. В нынешнее время финансово всем тяжело, Я все поднимаю. За качество своей продукции нужно отвечать. Даже зиму не отходила, при этом цены достаточно высокие. Одни... Читати відгук
Купила себе ботинки в этом магазине, но лопнула подошва. Даже сезон не относила. Позвонила с этой проблемой на горячую линию, но мне сказали что прошло уже 14 дней и это не их проблема. В нынешнее время финансово всем тяжело, Я все поднимаю. За качество своей продукции нужно отвечать. Даже зиму не отходила, при этом цены достаточно высокие. Одни расстройства (((
Купуйте у надійних продавців та отримаєте взуття належної якості, із повноцінною гарантією…
Некачественный товар
И вот пришла осень, начала по сухой погоде носить новые ботинки. Сегодня снег, слякоть. Ботинки протекают.
Срок пользования ботинками около месяца. Стоимость 2900 грн. В мусорку. Дороговато, учитывая, что денег я не печатаю.
В першу чергу щиро приносимо свої вибачення, якщо наше взуття Вас розчарувало... Інколи навіть у найліпших виробників трапляються халепи(((
Але, Ви, як наш клієнт, завжди захищені Законом України і маєте право на гарантійне обслуговування. Гарантійні терміни на зимове взуття починаються з 15 листопада, незалежно від дати, коли Ви їх придбали...
Тому пропоную Вам спочатку звернутися до нас (що Ви не зробили), перш ніж писати гнівні відгуки))) Завжди намагаємось допомогти своїм клієнтам...
Напишіть/подзвоніть та отримайте допомогу у своїй проблемі, бо на цій платформі відгуків ми не маємо можливості зв"язатися з Вами, тут немає жодної контактної інформації... Показати 1 відповідь
Используют примитивный, первобытный маркетинг
Я зашёл на... Читати відгук Приходит СМС-рассылка с цитатой: " Спасибо за ваш заказ номер такой-то. Мы свяжемся с вами в ближайшее время" Естественно, никто ничего и не заказывал. Отсюда 2 вывода: либо плохо работает отдел продаж, либо рассчитано на то, что человек зайдёт на их сайт и заинтересуется продукцией (это и есть валенкоподобный маркетинговый ход, списанный из прошловековых учебников по маркетингу).
Я зашёл на сайт отзывов и оставляю отрицательную оценку этой компании.
На самом деле такими маркетинговыми инструментами мы не пользуемся… вероятно кто-то действительно делал заказ на сайте, но ошибся и некорректно указал свой номер телефона (по совпадению - ваш номер)
а вы обвиняете нас в чей-то ошибке, хотя думаю злого умысла у человека не было…
Лохотрон и развод
К сожалению так и не нашли заказ, который мог бы стать причиной негативного отзыва, информации от Вас также не последовало ни по телефону, ни по мессенджерам. Если Вы действительно делали заказ, по которому Вам не помогли - то обратитесь пожалуйста к нашим менеджерам для решения проблемного вопроса. Иначе - считаем негативный отзыв происками недоброжелателей...
Всего Вам наилучшего!
Незадовільно
Приносимо свої вибачення за спричинені незручності, але Ваше питання було вирішене та кошти в повному обязі повернуті. І всі ми живі люди і інколи відпочиваємо на свята))) Показати 1 відповідь