Кидалово від Glamour Travel або як кинули військового на 30 тис грн - Відгуки про Турагенція Glamour Travel

Турагенція Glamour Travel
Проблему вирішено
Відгук додано 1 лютого, 2025 год 73 перегляда
Почну з непрофесіоналізму менеджерів, склалось відчуття головне втулити девіз компанії. Менеджер навіть не знала що з Варшави немає прямих перельотів на Мале ( Мальдіви), тому після внесення завдатка 30 тис грн виявилось ОЙ що в нас рейс з пересадками по 23 години. У Франкфурті, прикольно правда? Готель у Франкфурті самий дешевий 115 євро нічь…мінус 2 дні відпустки. Підбірали готель ніби все гарно такі номера кидала Оксана ( в результаті виявилось що в нас номер стандарт а фото кидала люксів, після питання нашо мені люкси якщо в нас стандарт, відповіла для уявлення інтерєру😂
👌). Коли заповнювала візу на Мальдіви треба було вказати аеропорт, менеджерка не знала яку назву має аеропорт Мале, пришлось гуглити. Опустим те що готель старий, було жовте сидіння унітазу, розпухщі двері, брудно та вид на смітник. Ну так коли ми заплатили за тур майже 200 тис грн нам сказала менеджер Оксана я зроблю все щоб медовий місяць був найкращий, так так чоловік військовий і тут вдалося нарешті за 3 роки поїхати в медовий тиждень…
Коли ми заселилися побачили цю красу за якою добиралися 3 доби ( зараз я повернуся до цієї історії) я написала менеджеру яка обіцяла найкращий медовий тиждень що номер мʼяко кажучи ніякий, все що вона могла сказати ідіть на рецепшен сваріться, ну так дякую саме за цим ми приїхали ( ми ходили на рецепцію навіть за додаткову оплату номер нам не змінили) але родзинкою номера стало гудіння з вулиці так як там смітник і технічне приміщення і найжахливіше це з коридору, над нашим номером стояло обладнання яке було не справне і гуділо так що в нас вібрувала стіна, вночі це було нереально, пишу Оксані що робити ну а відповідь ви вже знаєте ідіть сваріться на рецепцію, нам прийшлось в 12 ночі 4 рази ходити на рецепцію аби вимкнули цей агреграт, і близько 1 його таки вимкнули а в 6 ранку включили. Прикольно правда? Виходим з номера а цей агрегат потік і в нас калюжа перед номером, а номер далі не міняють…. Але це вже таке нюанси за ваші гроші ми ж виходили з бюджету тому живіть в стайні… сказати що не раджу цей готель або потрібна більша сума неможна було, треба було співати серенади як все чудово.
Найгірше що сталось це переліт ми сіли в літак пролетіли 3,5 години і тут літак розвертається і летить назад у Франкфурт, виявилось що щось з шасі тому нас готують до аварійної посадки а при прильоті нас зузтрічали швидкі( все обійшлось і пілот сказав що проблеми майже і не було). І наш рейс переноситься на добу + ( летіти до Мале 10 годин).
Менеджерка бʼється руками в груди я всюди пишу скарги що це таке !!!! В результаті коли я мала час я теж почала писати скарги і скаргу треба було написати на авіа Кондор яким ми і летіли, а Оксанп мені каже треба писати на Лот ( лот це польска авіа яка доставила нас з Варшави до Франкфурта) я починаю писати на Лот а він навіть не приймає скаргу тому що рейс КОНДОРА. Відповідно кому і де лишала «скаргу» менеджер?? Хіба гарно розказала.
Так як фірма німецька звʼязку немає з ними на листи вони не відповідають. А день на морі за 30 тис грн згорів і рейс не перенесли ні. Ми добиралися 6 днів щоб 6 днів побути на Мальдівах…. Тут починається менеджерка кидає посилання на корал тревел польский лишіть тут скаргу… ну так саме я маю лишати скарги сваритися на рецепції в так далі. Чесно не розумію для чого користуватися послугами турфірми… багато подорожувала але такого ще не бачила…
В результаті польска турфірма навіть не приймає скарг бо я немаю броні в кабінеті тому що бронювання робила турфірма…. Яка не бере на себе ніяких зобовʼязаннь.
Звʼязуюсь з юристом перечитуємо договір, в якого пише що турфірма зобовʼязана виправити ситуацію поганого номера так далі…але ще пункт в якому вказано що після завершення туру скарги не приймаються якщо не написані офіційним листом на протязі 3 днів з закінчення туру. Пишем лист на ФОП САВІНА, і тут менеджерка кидає скрін листа, голосові повідомлення, скріни з договора що вони ні за що не відповідають. Відповідно клієнт лох бо турфірма не причом, а туроператор польский до нього і звертайтесь.
Висновок: або звертатись на пряму до туроператора а краще бронювати самому.. дешевше і меньше нервів

Переваги:
  1. Гарний океан, привітні люди.
Недоліки:
  1. Турфірма, менеджерка, ФОП САВІНА.




Коментарі до відгуку

На даний момент, ніхто не прокоментував відгук автора


Турагенція Glamour Travel
Всі відгуки

Туроператори
Catalan Travel
Catalan Travel

Рейтинг: 5
1 відгук
Тур-Клуб Бедняжка
Тур-Клуб Бедняжка

Рейтинг: 1
2 відгука
Бомба Тур
Бомба Тур

Рейтинг: 3.1
33 відгука
Туроператор Tez Tour
Туроператор Tez Tour

Рейтинг: 2.6
116 відгуків
Туроператор Itravel
Туроператор Itravel

Рейтинг: 1
6 відгуків
Туроператор "Янтур"
Туроператор "Янтур"

Рейтинг: 2.4
9 відгуків
ООО "ДМС Тревел"
ООО "ДМС Тревел"

Рейтинг: 1
1 відгук
Anex Tour
Anex Tour

Рейтинг: 1.5
728 відгуків
YouTravel
YouTravel

Рейтинг: 4.9
38 відгуків