Неудовлетворительная работа Геокомрест по рекламации - Відгуки про ГеокомРест

ГеокомРест
Відгук додано 28 грудня, 2020 год 51 перегляд
Не любимо залишати негативні відгуки, та тут інакше, очевидно, не вийде. м. Київ, вул. Харківське шоссе, 2А, кв 88, договір № 206 від 30.09.2019. У вересні цього року нами була залишена заявка на заміну вікна, яке саме по собі тріснуло із таким звуком, наче хтось вистрілив у нього. Ваш майстер, який прийшов по нашому виклику, сказав, що таке сталось через те, що вікно при встановленні перетягнули і трісле вікно нам поміняють за 2 тижні, але у зв'язку із карантинними умовами почекати прийдеться, можливо, навіть з місяць, що було тоді зрозуміло. Незрозумілим є те, що з 14.09.2020(від цього числа наша заявка є у вас зареєстрованою) по теперішній час ніхто нічого не поміняв і зовсім не спішить це робити. Неодноразово дзвонили вашим операторам, кожний раз жодної інформації по строках заміни вікна, лише: "Ми реєструємо ваше звернення і передаємо від вас ще одну заявку у відповідний відділ". 1.12.2020 писали вам у вайбер(на №0673527040) з проханням допомогти - ніякої відповіді на це не отримали. Після цього знову дзвонили операторам, і минулого тижня(після моїх вже погроз звернутись до керівництва чи написати до вас на сайт) оператор Анастасія передзвонила сама і повідомила, що так, все дуже довго тягнеться, нашу заявку вже взяли в роботу та наступного тижня нам планують замінити вікно, попросила передзвонити вам сьогодні для уточнення конкретного дня. Сьогодні Анастасія повідомляє, що ваші майстри по рекламаціях обидва хворі на коронавірус, і вікно поміняють тепер невідомо коли, "дзвоніть десь в середині січня". Розумію, що таке в наш час може трапитись, але через 3,5 місяці після нашого першого звернення по заміні вікна в разі хвороби цих майстрів можна і треба прислати, мабуть, інших, які живі-здорові, слава Богу, і працюють по первинних зверненнях, як повідомила ваша Анастасія? Чи ми, не ви, а ми, повинні знову видзвонювати і цікавитись здоров'ям виконавців нашого замовлення??? Це принизливо для ваших клієнтів. Чи через те, що по рекламаціях заміна безкоштовна, нас за клієнтів ніхто тепер і не вважає???
Переваги:
  1. При первинному замовленні вікон компанія справляла надійне враження. Працювати приємно було
Недоліки:
  1. Невиконання своїх зобов'язань компанією




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Геокомрест 10 січня, 2021 год
Добрый день!

Мы сожалеем, что Вы столкнулись с подобной ситуацией.

От установки окна прошел практически год, после чего треснул стеклопакет.

Мы приняли Ваше обращение в работу, после чего выехал сервисный мастер. К сожалению, замена стеклопакета по гарантии невозможна. Если бы брак был в стекопакете - проблема была бы видна практически сразу. Ваши же окна пережили зиму, весну, жаркое лето и потом треснуло. Соответственно - это не брак от завода.

Но мы не отказываемся от сервиса для Вас на платной основе. И можем заменить стеклопакет. Наши мастера свяжутся с Вами в ближайшее время
Людмила 10 січня, 2021 год
Ого, круто

Ваш майстер, який приходив у вересні, повідомив, що це гарантійний випадок, і що таке може бути в результаті того, що вікно перетягнули, коли ставили, і він був в курсі, як давно на той час стояли вже в нас вікна. Так, вікна пережили зиму, весну, жарке літо, а от перехід від літа до осені, коли відбувався різкий перепад денних(дуже спекотно) та нічних(доволі холодно) температур, - одне з вами встановлених наших вікон, очевидно, що не пережило.

Ряд запитань до вас, шановні. Чому ви інформуєте про те, що заміна вікна має відбуватися за наш кошт, не дивлячись на те, що ваш майстер повідомив, що випадок підлягає обслуговуванню по гарантії? Чому цілий цей час, від вересня, ваші ж оператори, годуючи "завтра-ками", підтверджували, що наш випадок гарантійний, і заміну вікна буде проведено безкоштовно?( це все ж є у моніторингу наших до вас телефонних звернень) І чому ви, врешті-решт, так довго(аж через 4 місяці від нашого звернення до вас у вересні) і сюди даєте лише відповідь на рахунок того, яким, гарантійним чи ні, являється наш випадок? не кажу вже про саму заміну вікна.

Вашого майстра приймали вдома діти і в силу свого віку не настояли на видачі акта, про що ви знаєте (ваші дівчата-оператори питались про це) і, вочевидь, тепер ви цим користуєтесь. Занадто вже схоже, що всі тут написані негативні відгуки про вашу компанію правдиві, і ви таки тягнете час та не виконуєте свої гарантійні зобов'язання, точніше, цілеспрямовано "переводите" гарантійні випадки у розряд негарантійних. На жаль. Можете не обтяжувати ваших майстрів зв’язуватися з нами, більше жодних платних сервісів від вас


ГеокомРест
Всі відгуки

3.9 5
189 відгуків / 39698 переглядів
ГеокомРест
Фабрика Окон «Геоком Рест» ТМ - надежный производитель окон и дверей из ПВХ (ALUPLAST, VIKNALAND, LIDER). Производство и все работы сертифицированы.
Для производства окон специалисты компании создали мощную производственную базу с высокими технологическими возможностями, результатом чего стало значительное увеличение объема продаж и успешное завоевание украинского рынка. Высокопроизводительные автоматические немецкие линии... детальніше

Адреса: Київ, бул. Вацлава Гавела, 8
Телефон: (044) 594-67-05
Пластикові вікна
Европласт
Европласт

Рейтинг: 4.9
80 відгуків
Балконы и Окна
Балконы и Окна

Рейтинг: 4.7
21 відгук
Skalko Империя окон
Skalko Империя окон

Рейтинг: 4.1
69 відгуків
Мир Комфорта
Мир Комфорта

Рейтинг: 4.2
10 відгуків
ВиконЦентр
ВиконЦентр

Рейтинг: 4.3
164 відгука
Компания «Алиас»
Компания «Алиас»

Рейтинг: 4.5
97 відгуків
Центр окон
Центр окон

Рейтинг: 4.3
32 відгука
Status Okna
Status Okna

Рейтинг: 5
8 відгуків
Fenster-Украина
Fenster-Украина

Рейтинг: 4.2
5 відгуків
Идеальное окно
Идеальное окно

Рейтинг: 2.3
4 відгука