Фабрика Окон «Геоком Рест» ТМ - надежный производитель окон и дверей из ПВХ (ALUPLAST, VIKNALAND, LIDER). Производство и все работы сертифицированы.
Для производства окон специалисты компании создали мощную производственную базу с высокими технологическими возможностями, результатом чего стало значительное увеличение объема продаж и успешное завоевание украинского рынка. Высокопроизводительные автоматические немецкие линии...
детальніше
Неудовлетворительная работа Геокомрест по рекламации - Відгуки про ГеокомРест
відгук
Коментарі до відгуку
Мы сожалеем, что Вы столкнулись с подобной ситуацией.
От установки окна прошел практически год, после чего треснул стеклопакет.
Мы приняли Ваше обращение в работу, после чего выехал сервисный мастер. К сожалению, замена стеклопакета по гарантии невозможна. Если бы брак был в стекопакете - проблема была бы видна практически сразу. Ваши же окна пережили зиму, весну, жаркое лето и потом треснуло. Соответственно - это не брак от завода.
Но мы не отказываемся от сервиса для Вас на платной основе. И можем заменить стеклопакет. Наши мастера свяжутся с Вами в ближайшее время
Ваш майстер, який приходив у вересні, повідомив, що це гарантійний випадок, і що таке може бути в результаті того, що вікно перетягнули, коли ставили, і він був в курсі, як давно на той час стояли вже в нас вікна. Так, вікна пережили зиму, весну, жарке літо, а от перехід від літа до осені, коли відбувався різкий перепад денних(дуже спекотно) та нічних(доволі холодно) температур, - одне з вами встановлених наших вікон, очевидно, що не пережило.
Ряд запитань до вас, шановні. Чому ви інформуєте про те, що заміна вікна має відбуватися за наш кошт, не дивлячись на те, що ваш майстер повідомив, що випадок підлягає обслуговуванню по гарантії? Чому цілий цей час, від вересня, ваші ж оператори, годуючи "завтра-ками", підтверджували, що наш випадок гарантійний, і заміну вікна буде проведено безкоштовно?( це все ж є у моніторингу наших до вас телефонних звернень) І чому ви, врешті-решт, так довго(аж через 4 місяці від нашого звернення до вас у вересні) і сюди даєте лише відповідь на рахунок того, яким, гарантійним чи ні, являється наш випадок? не кажу вже про саму заміну вікна.
Вашого майстра приймали вдома діти і в силу свого віку не настояли на видачі акта, про що ви знаєте (ваші дівчата-оператори питались про це) і, вочевидь, тепер ви цим користуєтесь. Занадто вже схоже, що всі тут написані негативні відгуки про вашу компанію правдиві, і ви таки тягнете час та не виконуєте свої гарантійні зобов'язання, точніше, цілеспрямовано "переводите" гарантійні випадки у розряд негарантійних. На жаль. Можете не обтяжувати ваших майстрів зв’язуватися з нами, більше жодних платних сервісів від вас