Робив передзамовлення видання kingdom come deliverance 2 collector's edition Сказали , що необхідна повна передоплата на 4731219631584921 Продавець не відповідає на свій номер +380 (99) 168 53 51 Сайт недоступний 404 помилка
05.01 Optimus: Доброго дня. Ви питали за видання World of warcraft. Воно під замовлення я: На Англійський мові можна замовити? Optimus:На англійській тільки є. Чекати 2 тижні, оплати при отриманні не буде я: Ну я готовий оплатити зараз за реквізитами або через сайт Optimus: За реквізитами. Чекаю від вас тоді ваші дані Optimus: Реквізити рахунку Номер рахунку IBAN: UA50 334851... Читати відгук 05.01 Optimus: Доброго дня. Ви питали за видання World of warcraft. Воно під замовлення я: На Англійський мові можна замовити? Optimus:На англійській тільки є. Чекати 2 тижні, оплати при отриманні не буде я: Ну я готовий оплатити зараз за реквізитами або через сайт Optimus: За реквізитами. Чекаю від вас тоді ваші дані Optimus: Реквізити рахунку Номер рахунку IBAN: UA50 334851 00000 2620 5120 7895 17 ПІБ: Віра Євстахіївна Керик Банк: АТ "ПУМБ" Код ЄДРПОУ / ІПН: 3270315026 я: оплатив Optimus:Замовляю. 30 хвилин відпишу Optimus:Замовлено. Завтра відправлять 18.01 я: Доброго дня! Можна дізнатись статутс замовлення? Та оріентовно скільки днів ще чекати? Optimus: Доброго дня. На наступний тиждень 22-25 не відповідаюь 26.01 Подав заяву в кібер поліцію 27.01 сайт заблокований
Optimus Store, [02.01.2025 15:18] Але не буде оплати при отриманні, бо це доставка з Європи. Звісно з гарантією. Це вам підходить чи відмінити замовлення? ALEX, [02.01.2025 15:20] я можу зробити завдаток чи може є ще варіанти Optimus Store, [02.01.2025 15:21] Зараз. 5 хвилин. Я запитаю ALEX, [02.01.2025 15:22] через годину я буду на зв'язку обговоримо Optimus Store, [02.01.2025 15:22] Вже... Читати відгук Optimus Store, [02.01.2025 15:18] Але не буде оплати при отриманні, бо це доставка з Європи. Звісно з гарантією. Це вам підходить чи відмінити замовлення?
ALEX, [02.01.2025 15:20] я можу зробити завдаток чи може є ще варіанти
Optimus Store, [02.01.2025 15:21] Зараз. 5 хвилин. Я запитаю
ALEX, [02.01.2025 15:22] через годину я буду на зв'язку обговоримо
Optimus Store, [02.01.2025 15:22] Вже є відповідь
Optimus Store, [02.01.2025 15:23] 50 на 50 це максимум що можна зробити
Замовляв ігрове кермо, попросили повну передплату для замовлення з Європи. Попросив рахунок і мені дали рахунок КЕРИК ВІРА ЄВСТАХІЇВНА, яка не є ФОП (я як вже знаю зараз). Постійно обіцяли сьогодні-завтра, кур'єр буде в понеділок і т.д. На прохання надати якусь інформацію - нічого. Зараз продавець зник, не відповідає на сайті, в телеграмі та по телефону, товару немає і грошей... Читати відгук Замовляв ігрове кермо, попросили повну передплату для замовлення з Європи. Попросив рахунок і мені дали рахунок КЕРИК ВІРА ЄВСТАХІЇВНА, яка не є ФОП (я як вже знаю зараз). Постійно обіцяли сьогодні-завтра, кур'єр буде в понеділок і т.д. На прохання надати якусь інформацію - нічого. Зараз продавець зник, не відповідає на сайті, в телеграмі та по телефону, товару немає і грошей не повенрнули.
Теж оформлював передзамовлення на товар на сайті, і вже підходить час його отримувати, і починається ігнор. Не відповідають в ТГ і на дзвінки, добре хоч сума не така велика була, тільки 4000 гривень.
Я замовив ігрове кермо для дитини на цьому сайті через привабливу ціну. Під час оформлення замовлення вибрав варіант з накладеним платежем. Коли зі мною зв’язався "менеджер" для підтвердження, я запитав про можливість знижки. Він охоче погодився на 10% знижку на товар. Однак далі мене попросили внести передоплату в розмірі 50%, що склало 22 381 грн. Це викликало в мене певні... Читати відгук Я замовив ігрове кермо для дитини на цьому сайті через привабливу ціну. Під час оформлення замовлення вибрав варіант з накладеним платежем. Коли зі мною зв’язався "менеджер" для підтвердження, я запитав про можливість знижки. Він охоче погодився на 10% знижку на товар. Однак далі мене попросили внести передоплату в розмірі 50%, що склало 22 381 грн. Це викликало в мене певні сумніви, оскільки я зазвичай уникаю онлайн-платежів на невідомих сайтах. Та, на жаль, після важкого тижня та тривалих пошуків саме цього керма я втратив пильність, і шахраї скористалися цією ситуацією. "Менеджер", на мої сумніви, запевнив, що оплата абсолютно безпечна, мовляв, це не переказ на картку, а через реквізити банку, і таке інше (дані рахунку надам нижче). Я здійснив переказ 10.01.2025 року і отримав обіцянку, що товар буде доставлений найближчим часом. Коли минула доба, а накладної все ще не було, я звернувся до "менеджера" з питанням, чому відправка затримується. У відповідь почув, що у них виникли технічні проблеми, і відправка буде вже завтра. Пройшла ще одна доба, а товар так і не надійшов. До того ж "менеджер" перестав відповідати на мої дзвінки та повідомлення. Я продовжував намагатися зв’язатися, і врешті-решт таки дозвонився. Відповідь була коротка: "Зараз уточню, в чому проблема, і передзвоню". Однак дзвінка я так і не дочекався, як і самого товару. Після цього я написав заяву до кіберполіції та повідомив про інцидент банк, на який здійснив переказ, а також зв’язався зі своїм банком для подальших дій. Ось дані рахунку, на який було здійснено переказ: Віра Євстахіївна Керик Рахунок: UA503348510000026205120789517 ІПН/ЄДРПОУ: 3270315026 АТ "ПУМБ"
Шахраї Geekoptimus.com
Сказали , що необхідна повна передоплата на 4731219631584921
Продавець не відповідає на свій номер +380 (99) 168 53 51
Сайт недоступний 404 помилка
ШахраЇ не ведіться
я: На Англійський мові можна замовити?
Optimus:На англійській тільки є. Чекати 2 тижні, оплати при отриманні не буде
я: Ну я готовий оплатити зараз за реквізитами або через сайт
Optimus: За реквізитами. Чекаю від вас тоді ваші дані
Optimus: Реквізити рахунку
Номер рахунку IBAN:
UA50 334851... Читати відгук 05.01 Optimus: Доброго дня. Ви питали за видання World of warcraft. Воно під замовлення
я: На Англійський мові можна замовити?
Optimus:На англійській тільки є. Чекати 2 тижні, оплати при отриманні не буде
я: Ну я готовий оплатити зараз за реквізитами або через сайт
Optimus: За реквізитами. Чекаю від вас тоді ваші дані
Optimus: Реквізити рахунку
Номер рахунку IBAN:
UA50 334851 00000 2620 5120 7895 17
ПІБ:
Віра Євстахіївна Керик
Банк:
АТ "ПУМБ"
Код ЄДРПОУ / ІПН:
3270315026
я: оплатив
Optimus:Замовляю. 30 хвилин відпишу
Optimus:Замовлено. Завтра відправлять
18.01
я: Доброго дня! Можна дізнатись статутс замовлення? Та оріентовно скільки днів ще чекати?
Optimus: Доброго дня. На наступний тиждень
22-25 не відповідаюь
26.01 Подав заяву в кібер поліцію
27.01 сайт заблокований
Шахрайство
Але не буде оплати при отриманні, бо це доставка з Європи. Звісно з гарантією. Це вам підходить чи відмінити замовлення?
ALEX, [02.01.2025 15:20]
я можу зробити завдаток чи може є ще варіанти
Optimus Store, [02.01.2025 15:21]
Зараз. 5 хвилин. Я запитаю
ALEX, [02.01.2025 15:22]
через годину я буду на зв'язку обговоримо
Optimus Store, [02.01.2025 15:22]
Вже... Читати відгук Optimus Store, [02.01.2025 15:18]
Але не буде оплати при отриманні, бо це доставка з Європи. Звісно з гарантією. Це вам підходить чи відмінити замовлення?
ALEX, [02.01.2025 15:20]
я можу зробити завдаток чи може є ще варіанти
Optimus Store, [02.01.2025 15:21]
Зараз. 5 хвилин. Я запитаю
ALEX, [02.01.2025 15:22]
через годину я буду на зв'язку обговоримо
Optimus Store, [02.01.2025 15:22]
Вже є відповідь
Optimus Store, [02.01.2025 15:23]
50 на 50 це максимум що можна зробити
Optimus Store, [02.01.2025 16:20]
Зняти замовлення?
Optimus Store, [02.01.2025 16:27]
UA313535530000026205001277452
Тихоненко Диана Валерьевна
2775814780
Шахраї ні товару, ні грошей.
Шахраї! Просять 50% передоплати на РР лівої людини
Не відповідають в ТГ і на дзвінки, добре хоч сума не така велика була, тільки 4000 гривень.
Шахраї!! Кидають людей на ПОВНУ або 50% передоплати!
"Менеджер", на мої сумніви, запевнив, що оплата абсолютно безпечна, мовляв, це не переказ на картку, а через реквізити банку, і таке інше (дані рахунку надам нижче). Я здійснив переказ 10.01.2025 року і отримав обіцянку, що товар буде доставлений найближчим часом.
Коли минула доба, а накладної все ще не було, я звернувся до "менеджера" з питанням, чому відправка затримується. У відповідь почув, що у них виникли технічні проблеми, і відправка буде вже завтра. Пройшла ще одна доба, а товар так і не надійшов. До того ж "менеджер" перестав відповідати на мої дзвінки та повідомлення. Я продовжував намагатися зв’язатися, і врешті-решт таки дозвонився. Відповідь була коротка: "Зараз уточню, в чому проблема, і передзвоню". Однак дзвінка я так і не дочекався, як і самого товару.
Після цього я написав заяву до кіберполіції та повідомив про інцидент банк, на який здійснив переказ, а також зв’язався зі своїм банком для подальших дій.
Ось дані рахунку, на який було здійснено переказ: Віра Євстахіївна Керик Рахунок: UA503348510000026205120789517 ІПН/ЄДРПОУ: 3270315026 АТ "ПУМБ"