Магазин відстій. Надіслали не ту іграшку, що замовляли. На запит замінити чи повернути кошти одна відповідь- чекайте. Спочатку сказали три дні, потім п'ять, потім чотирнадцять... І так вже майже місяць пройшов , а дитина досі без подарунка.
добрий день. Сподіваюсь, ми переможемо несправедливість. В кіберполіціі нас проконсультували, що краще індивідуальні скарги, ніж одна колективна. Тому ми з іншими обманутими клієнтами придумали алгоритм дій, щоб повернути наші кошти. І виявилось, що ми вже далеко не перші хто звертається до кіберполіціі зі скаргою на цю фірму. Перший крок - подзвонити оператору банку на написати скаргу на іхню картку, займає хвилин 10. Хоча номер карти і прізвище одержувача, що був наданий іншим покупцям для оплати відрізняється від мого. Другий крок - написати скаргу до кіберполіціі за посиланням https://ticket.cyberpolice.gov.ua/send Разом переможимо несправедливість
Так. Результат є. Усі звернення об'єднують в одну справу оскільки уже багато заяв на цей магазин. Мені, після того як я повідомила особисто цей магазин про те, що звернулася у кіберполіцію , вони надіслали товар. У кіберполіції сказали забирати заяву не потрібно, ними будуть розбиратися. Тому рекомендую написати онлайн-звернення на сайт кіберполіції і після того повідомити магазин.
НІЧОГО НЕ КУПЛЯЙТЕ - Відгуки про Fire Tech інтернет-магазин
відгук
Коментарі до відгуку