дуже задоволений клієнт Відгук додано 21 грудня, 2023 год18 переглядів
2 тижні тому встановили фільтр зворотнього осмосу у себе вдома. Майстер прийшов, заміряв тиск в трубах, мовчки встановив, дав підписати акт прийняття робіт і пішов.
Вода не набирається, із заявлених 7 літрів, набирається менше 1,5 літра. Знову викликали майстра, який порадив встановити помпу. Ми сказали, що подумаємо. Вода стала набиратися ще гірше.
Знову стали дзвонити в представництво "leading water filtration manufacturer" (certainly not a leading service provider though) Ecosoft. І отримали приголомшливу інформацію від співробітника: "взагалі-то фільтр працює при тиску 3-6". Оу. Оце так своєчасна новина. Дякую, дуже дякую.
А що робити з тим, що майстер виміряв поточний тиск, записав його в Акт(!), і без усіляких сумнівів або коментарів просто продовжив установку? В компанії на це відповіді не було. Лише скрипт.
В когось явно проблеми зі стратегією розвитку клієнтської бази, якщо вони вважають що продавши не товар - ПОСЛУГУ - якою клієнт не матиме можливості користуватись, вони розвивають свій бізнес.
Проте, скоріш за все, проблема просто в окремих людях: майстрі, якому пофіг - "прийшов, зробив, пішов додому", та дівчинці на тому кінці слухавці, головна задача якої не почути клієнта, не вирішити проблему, а не допустити ескалацію на безпосереднього керівника.
Що думає про цю ситуацію "a leading water filtration manufacturer"?
Фильтры для очистки воды Ecosoft являются продуктом одноименной украинской компании, созданной семьей инженеров, которые с 1991 года внедряют в производстве как собственные разработки, так и передовые мировые инновации в сфере очистки воды. Таким образом, фильтры Ecosoft являются плодом научной и технической деятельности настоящих профессионалов в своей области. На данный момент... детальніше
Екософт - фільтрує не тільки воду, а й інформацію для клієнтів - Відгуки про Фильтры для воды Экософт
Вода не набирається, із заявлених 7 літрів, набирається менше 1,5 літра. Знову викликали майстра, який порадив встановити помпу. Ми сказали, що подумаємо. Вода стала набиратися ще гірше.
Знову стали дзвонити в представництво "leading water filtration manufacturer" (certainly not a leading service provider though) Ecosoft. І отримали приголомшливу інформацію від співробітника: "взагалі-то фільтр працює при тиску 3-6". Оу. Оце так своєчасна новина. Дякую, дуже дякую.
А що робити з тим, що майстер виміряв поточний тиск, записав його в Акт(!), і без усіляких сумнівів або коментарів просто продовжив установку? В компанії на це відповіді не було. Лише скрипт.
В когось явно проблеми зі стратегією розвитку клієнтської бази, якщо вони вважають що продавши не товар - ПОСЛУГУ - якою клієнт не матиме можливості користуватись, вони розвивають свій бізнес.
Проте, скоріш за все, проблема просто в окремих людях: майстрі, якому пофіг - "прийшов, зробив, пішов додому", та дівчинці на тому кінці слухавці, головна задача якої не почути клієнта, не вирішити проблему, а не допустити ескалацію на безпосереднього керівника.
Що думає про цю ситуацію "a leading water filtration manufacturer"?
відгук
Коментарі до відгуку