Купила на подарунок тример серії 9000 типу під "найбільшу знижку" і "низьку" ціну на чорну п'ятницю. І через 3 дні мені прийшла реклама на пошту: ціна на 500 грн нижча та ще й подарунок. Я звернулась до філіпс з питанням щодо повернення і повторної покупки, і отримала відмову! Товаром взагалі ніхто не користувався, бо купувала наперед на подарунок (типу поки знижки). До того ж мені не запропонували жодної компенсації!!! Лише сухі відмовки. Плюси - ніби нормальний товар (точно не знаю). Мінуси - граються з цінами і дурять. Неможливо зробити повернення. Не пропонують способи вирішення конфлікту. Діалог у месенджері - 1 повідомлення від філіпс на 2 години (типу загружені). Консультація була неінформативна взагалі.
Royal Philips Electronics of the Netherlands (NYSE: PHG, AEX: PHI) – это международная компания, работающая в индустрии «здоровья и благополучия» и нацеленная на улучшение качества жизни людей путем постоянного внедрения инноваций. Являясь мировым лидером в области здравоохранения, потребительских товаров и световых решений, Philips в своих технологических и дизайнерских решениях ориентируется... детальніше
Жахливе обслуговування! - Відгуки про Филипс (Philips)
Я звернулась до філіпс з питанням щодо повернення і повторної покупки, і отримала відмову! Товаром взагалі ніхто не користувався, бо купувала наперед на подарунок (типу поки знижки).
До того ж мені не запропонували жодної компенсації!!! Лише сухі відмовки.
Плюси - ніби нормальний товар (точно не знаю).
Мінуси - граються з цінами і дурять. Неможливо зробити повернення. Не пропонують способи вирішення конфлікту. Діалог у месенджері - 1 повідомлення від філіпс на 2 години (типу загружені). Консультація була неінформативна взагалі.
відгук
Коментарі до відгуку