FAVBET — один з лідерів у галузі Entertainment Tech. Основними ринками для оперування компанії є Румунія, Україна та Хорватія. FAVBET — відповідальна компанія, що виступає за культуру беттінгу та культуру гри. Нам не байдуже, як наші клієнти дивляться футбол та грають, а також в якому стані знаходиться аматорський та професійний спорт у країні. Також,...
детальніше
Все буде добре! Тримаймося! - Відгуки про FAVBET
Багато чого довелося з ними пройти й не одну порцію тих самих "люлєй" виписувати багатьом поколінням працівників: від звичайного сторожа чи віп-менеджерів і аж до керівника "відділу кадрів"... Особливо трепетно й регулярно діставалося працівникам так званого "техвідділу". Ну там теж їх можна зрозуміти: чи будуть учорашні студенти-айтішніки (набрані за оголошеннями) гарно виконувати свою роботу, коли вимагають од них багато, а платять - трипісят. І то, півзарплати вони лишають на роботі, бо... такі ж, як і ми
Але, слід зазначити, що всі поточні проблеми, що виникали з тих чи інших причин, завжди вирішувалися. Більше того: думки та побажання клієнтів щодо роботи сайту, ідеї, пропозиції завжди враховувалися компанією при тих чи інших нововведеннях, покращень інтерфейсу тощо.
Можу зрозуміти обурення та хвилювання всіх дописувачів тут і клієнтів узагалі з огляду на ситуацію, що склалася... Я й сам серед вас, "постраждалий".
Але! FAVBET і всі люди, що там працюють, і самі не менше нашого зацікавлені в тому, щоб повернутися до звичного та зручного (їм, вам і нам) режиму роботи й точно так само переживають за нас!
Бо сьогодні вини їх абсолютно немає ні в чому! Поясню тезисно:
1) не дивуйтеся, що служба підтримки відповідає повільно, адже ситуація справді нетипова, проте кількість операторів і менеджерів обмежена, а кожен із нас бажає знати: що сталося... наплив запитань реально великий, і тому ті люди роблять свою роботу стократ більшу, ніж звичайно. За ту ж саму, не таку вже велику, зарплату, що в "штильному режимі"... Пожалійте їх!;
2) виведення коштів - процедура, що складається з кількох етапів, де є ланцюжок: компанія - банк/платіжна система - клієнт. І так було завжди! Тому, коли бачите, що статус вашого запиту "завершено", то це означає, що "Фабвет" свою роботу виконав: надіслав кошти посереднику (от той умовний Бєня, який за обслуговування бере з нас оті 1.5% від суми виведення). Банк-посередник за це надсилає ці Ваші кошти на ваші картки та рахунки.
А вони сьогодні мовчать і теж переживають;
3) тому фразу "транзакції можуть рандомно потрапляти під перевірку зі сторони банку, правильно було б читати так: державні регулятори в особі НБУ та Мінфін можуть перевіряти власне банк або платіжну систему на предмет подібних транзакцій і ваших із нами в тому числі;
4) кому потрібно знати більше та докладніше, щодо всього з тим пов'язаного, хто ще здатен осилити кілька "простирадл" на кшталт мого - більше читайте тут:
https://forbes.ua/ru/innovations/stop-gra-pid-tiskom-vladi-gralniy-biznes-pochav-vikhoditi-iz-tini-ale-protses-stav-chomu-azartni-tranzaktsii-ne-prokhodyat-dnyami-08032023-12216
https://forbes.ua/ru/innovations/azartniy-biznes-zvinuvachuyut-u-prikhovuvanni-shchonaymenshe-10-mlrd-grn-oborotu-shchomisyatsya-yak-pratsyuvala-skhema-y-chomu-igorka-ne-platit-podatki-10022023-11621
Попереджали ж і натякали ще місяць тому!
Кошти на "Монобанк" доходять на 3-5 банківський день, але інколи можуть через цей час автоматично повернутися на ігровий рахунок клієнта. Ви вже знаєте, що варто використати VISA іншого банку - та буде Вам щастя та гроші)))
Пожалійте операторів і менеджерів, не любіть їм мозок, адже на ситуацію вони не вплинуть, а роботи - таки додасться. Відповідати ж бо потрібно всім у порядку звернень. Вони теж люди, які живуть не лише роботою і хочуть проводити час із близькими та в безпеці, виспаними та щасливими!
І взагалі, пам'ятайте: любити їм мозок у будь-який час доби регулярно, прискіпливо та цинічно маю право тільки я! Вони (не секрет) у нас теж інколи чудики по-своєму, а от я, блін, на роботі...
Тому й вирішив усе прояснити. Дякую за те, що дочитали, за розуміння та за правильні висновки!
Усе налагодиться! Ми переможемо!
відгук
Коментарі до відгуку
Вкажіть, будь ласка, номер вашого ігрового рахунку. Перевіримо інформацію
Но, такое чувство, что вы всем там работаете в окопах под Бахмутом, а не в офисе, где просто занимаются элементарным обманом клиентов...
Это от души. Не пишите о себе, как о героях войны. Выглядит смешно.
Ситуація патова. Всі переживають: за гроші, за результат, за нормалізацію, інформацію. Водночас ні контора, ні банк, ні посередник (ні ми, клієнти кожного з них) щось конкретне від себе зробити не можуть. Усі чекають і сподіваються на краще
Норм игроки, все понимают, ждем, переживаем, поддерживаем, а лудоманы поднимают вой, где бабки и.т.д.
А банки ж отакі транзакції уже бачать і зарахують кошти миттєво, як тільки вони надійдуть від платіжної системи до них. Тому сапорти банкірів тих же Моно та Привату теж задовбані цими всіми питаннями, але надають інфу людям лише в рамках своєї компетенції. Бо ж оператори банків чи контори не зобов'язані знати більше. Хто сам грається та в курсі - ті пояснюють. Іншим відповідь: мы чекаємо - чекайте й ви