Все буде добре! Тримаймося! - Отзывы о FAVBET

FAVBET
Вітаю, панове! По сумісництву будучи таким же лудоманом, як і Ви, є водночас звичайним клієнтом даної компанії ось уже двадцять років.

Багато чого довелося з ними пройти й не одну порцію тих самих "люлєй" виписувати багатьом поколінням працівників: від звичайного сторожа чи віп-менеджерів і аж до керівника "відділу кадрів"... Особливо трепетно й регулярно діставалося працівникам так званого "техвідділу". Ну там теж їх можна зрозуміти: чи будуть учорашні студенти-айтішніки (набрані за оголошеннями) гарно виконувати свою роботу, коли вимагають од них багато, а платять - трипісят. І то, півзарплати вони лишають на роботі, бо... такі ж, як і ми redface

Але, слід зазначити, що всі поточні проблеми, що виникали з тих чи інших причин, завжди вирішувалися. Більше того: думки та побажання клієнтів щодо роботи сайту, ідеї, пропозиції завжди враховувалися компанією при тих чи інших нововведеннях, покращень інтерфейсу тощо.

Можу зрозуміти обурення та хвилювання всіх дописувачів тут і клієнтів узагалі з огляду на ситуацію, що склалася... Я й сам серед вас, "постраждалий".
Але! FAVBET і всі люди, що там працюють, і самі не менше нашого зацікавлені в тому, щоб повернутися до звичного та зручного (їм, вам і нам) режиму роботи й точно так само переживають за нас!

Бо сьогодні вини їх абсолютно немає ні в чому! Поясню тезисно:
1) не дивуйтеся, що служба підтримки відповідає повільно, адже ситуація справді нетипова, проте кількість операторів і менеджерів обмежена, а кожен із нас бажає знати: що сталося... наплив запитань реально великий, і тому ті люди роблять свою роботу стократ більшу, ніж звичайно. За ту ж саму, не таку вже велику, зарплату, що в "штильному режимі"... Пожалійте їх!;
2) виведення коштів - процедура, що складається з кількох етапів, де є ланцюжок: компанія - банк/платіжна система - клієнт. І так було завжди! Тому, коли бачите, що статус вашого запиту "завершено", то це означає, що "Фабвет" свою роботу виконав: надіслав кошти посереднику (от той умовний Бєня, який за обслуговування бере з нас оті 1.5% від суми виведення). Банк-посередник за це надсилає ці Ваші кошти на ваші картки та рахунки.
А вони сьогодні мовчать і теж переживають;
3) тому фразу "транзакції можуть рандомно потрапляти під перевірку зі сторони банку, правильно було б читати так: державні регулятори в особі НБУ та Мінфін можуть перевіряти власне банк або платіжну систему на предмет подібних транзакцій і ваших із нами в тому числі;
4) кому потрібно знати більше та докладніше, щодо всього з тим пов'язаного, хто ще здатен осилити кілька "простирадл" на кшталт мого - більше читайте тут:

https://forbes.ua/ru/innovations/stop-gra-pid-tiskom-vladi-gralniy-biznes-pochav-vikhoditi-iz-tini-ale-protses-stav-chomu-azartni-tranzaktsii-ne-prokhodyat-dnyami-08032023-12216

https://forbes.ua/ru/innovations/azartniy-biznes-zvinuvachuyut-u-prikhovuvanni-shchonaymenshe-10-mlrd-grn-oborotu-shchomisyatsya-yak-pratsyuvala-skhema-y-chomu-igorka-ne-platit-podatki-10022023-11621

Попереджали ж і натякали ще місяць тому!
Кошти на "Монобанк" доходять на 3-5 банківський день, але інколи можуть через цей час автоматично повернутися на ігровий рахунок клієнта. Ви вже знаєте, що варто використати VISA іншого банку - та буде Вам щастя та гроші)))

Пожалійте операторів і менеджерів, не любіть їм мозок, адже на ситуацію вони не вплинуть, а роботи - таки додасться. Відповідати ж бо потрібно всім у порядку звернень. Вони теж люди, які живуть не лише роботою і хочуть проводити час із близькими та в безпеці, виспаними та щасливими!
І взагалі, пам'ятайте: любити їм мозок у будь-який час доби регулярно, прискіпливо та цинічно маю право тільки я! Вони (не секрет) у нас теж інколи чудики по-своєму, а от я, блін, на роботі...drinks

Тому й вирішив усе прояснити. Дякую за те, що дочитали, за розуміння та за правильні висновки!
Усе налагодиться! Ми переможемо!hi

Достоинства:
  1. Всі ми поки що живі! Хоч і біднесенько, зате...сьогодні. Дякую нашим захисникам!
Недостатки:
  1. Кавоварку треба мити та чистити правильно та регулярно. Що вдома, що в офісі!
2 не согласны



Комментарии к отзыву

Ответ представителя FAVBET 28 марта, 2023 год
Доброго дня!

Вкажіть, будь ласка, номер вашого ігрового рахунку. Перевіримо інформацію
Edgar Macenis 16 марта, 2023 год
Прекрасно вас понимаю. Т.к. вы там работаете и другого ответа, априори не смогли бы написать (учитывая премию от начальства).

Но, такое чувство, что вы всем там работаете в окопах под Бахмутом, а не в офисе, где просто занимаются элементарным обманом клиентов...

Это от души. Не пишите о себе, как о героях войны. Выглядит смешно.
Alex 15 марта, 2023 год
Дякуємо за такий досить інформативний пост. Все по ділу та аргументовано в принципі. Особисто для мене не є проблема в тому що от прям зараз не можна отримати цілком заслужені кошти а негативність ситуації полягає лише в поганій комунікації зі сторони контори. Я розумію форс-мажорні обставини, великий наплив інформації і все таке, але ж можна було б якось пояснити людям суть даних обмежень та механізм їх подолання. Я думаю тоді б і не було такого ажіотажу. А так все правильно. Я думаю варто набратися терпіння і просто почекати. Все налагодится. Контора легальна, має ліцензію та досить давно на ринку. Так що панове все буде Україна)
Edgar Macenis 16 марта, 2023 год
Лучше бы, чем подлизывать у работника бука, пошёл бы на фронт.
Alex 16 марта, 2023 год
А ти як я подивлюся саме звідти строчиш тільки не з кулемкта а з клавіатури і замість довгої стрічки з набоями в тебе лише довгий язик.
Edgar Macenis 16 марта, 2023 год
подлизывай молча или сходи за премией.
У тому й справа, що контора чи банки-емітенти ні в чому не винні, й самі чекають на вирішення питань, щоб усе працювало швидко, зручно та "по звичному накату" по таких транзакціях: FAVBET свою роботу виконав, банк (у якому картка) готовий до зарахування, але після фактичного надходження коштів до них від посередника. А от вони якраз і "тягнуть". Два лінка з "Forbes" дууууже детально пояснює причини. Тому ніби як і отих "посередників" сьогодні звинувачувати - таке собі. Хоча всі ті наші кошти "висять" у транзиті хз на якій стадії)))

Ситуація патова. Всі переживають: за гроші, за результат, за нормалізацію, інформацію. Водночас ні контора, ні банк, ні посередник (ні ми, клієнти кожного з них) щось конкретне від себе зробити не можуть. Усі чекають і сподіваються на кращеdrinks
Alex 15 марта, 2023 год
Я прочитав обидві статті. Дуже дякую. Нарешті стало більш менш зрозуміло масштаби проблеми та можливості їх вирішення)
Дмитрий 15 марта, 2023 год
Респект, все так и есть. Еще в воскресенье вывел на моно - деньги не дошли. И что, я угрожаю кому-то, бешусь? Переоформил приват (Визу) след. выплата капнула спустя 2 мин..



Норм игроки, все понимают, ждем, переживаем, поддерживаем, а лудоманы поднимают вой, где бабки и.т.д.
Edgar Macenis 16 марта, 2023 год
Казачок! Уши спрячь, выглядывают))) Ты уже тут написал много в оправдание компании, где ты работаешь. Не смеши адекватных людей, клоун!
Дмитрий 16 марта, 2023 год
на себя в зеркало посмотри, и ужаснись. Почему у меня, у другмх все норм выводит? Да, ждать верификацию долго, я сам ждал ее 3 дня, вывод на Моно мастер ждал 7 дней, только сегодня ночью пришли. Видя проблемы сделвл карту Виза, теперь платежи залетаю за 5-15 минут. Может надо не кипешевать, а чуток подождать?
Edgar Macenis 17 марта, 2023 год
Терпило, жди сколько тебе хочется! Люди здесь лавэ свои вернуть не могут неделями!!! А ты свою пургу малолетнюю пишешь. Иди играй в слоты на папкины средства и не пиши там, где адекватные люди борятся за свои права.
Так от і я про шо... тому й понакидалася з епітетами))) Що на "Фавбет", що на працівників, що на банки й людей там,кожен на своє казино...

А банки ж отакі транзакції уже бачать і зарахують кошти миттєво, як тільки вони надійдуть від платіжної системи до них. Тому сапорти банкірів тих же Моно та Привату теж задовбані цими всіми питаннями, але надають інфу людям лише в рамках своєї компетенції. Бо ж оператори банків чи контори не зобов'язані знати більше. Хто сам грається та в курсі - ті пояснюють. Іншим відповідь: мы чекаємо - чекайте й виdrinks
Edgar Macenis 16 марта, 2023 год
Бедняги...в окопах под Бахмутом ведёте бизнес?)


FAVBET
Все отзывы

3.8 5
989 отзывов / 111167 просмотров
FAVBET
FAVBET — один із лідерів у галузі Entertainment Tech. Основними ринками для оперування компанії є Румунія, Україна та Хорватія. FAVBET — відповідальна компанія, що виступає за культуру беттінгу та культуру гри. Нам не байдуже, як наші клієнти дивляться футбол та грають, а також у якому стані знаходиться аматорський та професійний... подробнее

Казино
Букмекерская компания GGBET.UA
Букмекерская компания GGBET.UA

Рейтинг: 4.5
818 отзывов
​Онлайн казино Casino.ua
​Онлайн казино Casino.ua

Рейтинг: 4.9
271 отзыв
Champion Casino (Чемпион Казино)
Champion Casino (Чемпион Казино)

Рейтинг: 5
311 отзывов
BETON казино
BETON казино

Рейтинг: 4.5
137 отзывов
​БК Mostbe (Мостбет)
​БК Mostbe (Мостбет)

Рейтинг: 5
758 отзывов
Джонни24 (Johnny 24)
Джонни24 (Johnny 24)

Рейтинг: 1.6
33 отзыва
Pingwin casino
Pingwin casino

Рейтинг: 2.8
14 отзывов
betking/беткинг
betking/беткинг

Рейтинг: 1.4
1023 отзыва
VAVADA Online Casino
VAVADA Online Casino

Рейтинг: 4.6
711 отзывов