Онлайн-школа Englishdom – це сучасна навчальна екосистема, яка понад 10 років допомагає навіть самим зайнятим студентам усього світу незалежно від віку, соціального статусу, уподобань підкорювати омріяні англомовні вершини.
Основні принципи роботи онлайн-школи – це контент на основі методології Кембриджу; досвідчені викладачі; гейміфікація навчального процесу, й головне – мега індивідуальний підхід. А все що для старту...
детальніше
Дуже розчарована. Вкрали 5 уроків (майже на 2000грн). Урок не по 50 хвилин, а по 30 хвилин. - Відгуки про Englishdom
Я ще восени 2022р. закупила курс на 50 індивідуальних занять з репетитором для доньки. Як всі знають, хто перебуває на територрії України, були постійні відключення світла і ми вимушені були переносити заняття.
В березні 2023р. у нас закінчується курс і залишилось відпрацювати ще 5 уроків, а моя донька говорить, що репетитор вже не буде проводити заняття так як ми вже всі 50 уроків відпрацювали. Після величезної кількості листувань протягом 2 тижнів і небажання спілкуватись у телефонному режимі з боку Englishdom для надання відповідей задля вирішення питання як вияснилось нарешті , що вчитель Крістіна Єфімчук умисно ставила відмітки про проведння уроку, хоча ми його перенесли на інший день, або вказувала, що у нас двічі був урок в один день, та мало того уроки часто були не по 50 хвилин, а по 30 хвилин.
Я завжди веду графік відвідувань занять, тому легко і знайшла розбіжності, + у мене це все ще й зафіксовано у вайбері з репетитором. І ви думаєте це допомогло? Ні, мене кинули майже на 2000грн. та ще й в такий час, коли і так важко заробити гроші під час війни.
А зараз ще й мають наглість мені писати з пропозиціями, щоб я оплатила на наступне навчання. Пише той же куратор, який був закріплений за нами.
Я виклала дуже коротку версію всієї прикрої ситуації з даною онлайн-школою. І тому не рекомендую в ній займатись. Може комусь допоже мій відгук.
відгук
Коментарі до відгуку
Ми дуже шкодуємо, що Ви мали неприємний досвід співпраці з нашою школою Englishdom. Для нас дуже важливо задовольнити потреби наших клієнтів, тому дозвольте нам виправдатися за виниклі незручності та спробувати знайти спосіб вирішити проблему.
По-перше, ми хотіли б обговорити ситуацію з уроками, які були неправильно відзначені нашим вчителем Христиною Єфімчук. Ми візьмемо на себе зобов'язання розібратися в ситуації та пройти повторне навчання з вчителем для уникнення подібних ситуацій у майбутньому.
Щодо стягнутих коштів у розмірі 2000 грн, ми проведемо ретельне внутрішнє розслідування та намагатимемося врегулювати це питання якнайшвидше.
Ми також хочемо вибачитися за недоречний лист з пропозицією про оплату наступного навчання. Ми звернемо увагу нашого менеджера підтримки на цю ситуацію та забезпечимо, щоб подібні помилки не повторювалися у майбутньому.
Шановна Elena, ми сподіваємося, що ці дії допоможуть відновити Вашу довіру до нашої школи. Ми щиро хочемо надати Вам якісне навчання та співпрацю. Будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб ми могли вирішити цю ситуацію, а також розглянути можливість зміни вчителя.