17.11.2022 купував монітор MSI з послугою «захист від розбиття» у магазині Комфі за адресою пр. Оболонський 21Б (ТРЦ DREAM berry). Продавець зміг мене переконати придбати цю послугу хоча спочатку я не збирався купувати будь-які послуги тому що вже не один раз чув про те як вони працюють (тепер ще і переконався в цьому). 21.11.2022 звертаюся у страхову компанію Екта для виконання послуги «захист від розбиття» і отримую відмову. Зі мною зв’язався оператор страхової і пояснив що в країні зараз війна (дуже цінна інформація для громадянина України) і через це страхова компанія не може відремонтувати мій монітор. Але мені можуть повернути кошти вартості цієї послуги. Дуже дякую страховій компанії Екта але навіщо Ви продаєте послуги які не можете надати? Чому продавці - консультанти котрі продають виші сервіси не кажуть в процесі консультації що є випадки неможливості надання послуги? Навіщо я купив послугу, яку мені повертаюсь? Я вважаю що якщо людина купує послугу, то вона очікує на те що вона отримає сервіс. Ось який сервіс отримав я. Але це ще не все, далі - більше. На момент написання цього відгуку 17.01.2023 монітор все ще знаходиться у страховій. Оператори не можуть відповісти на питання чому мені його ще не відправили хоча пройшло вже більше 2 місяців. Є скріни діалогів з різними операторами компанії Екта, фото чеків покупки послуги у Комфі та усі докази того що це живий відгук і я більше ніж впевнений що це не перший випадок і хотілося щоб більше людей побачили цей відгук та не припускалися моєї помилки.
Олексій Володимирович, в першу чергу хочемо принести вибачення за ситуацію що склалася! Дійсно, на привеликий жаль ми не можемо провести ремонт деяких торгових марок, через порушення логістики постачання запасних частин для ремонту на територію України. Ситуація змінюється щодня, тому спрогнозувати наперед які бренди поновлять постачання, а які припинять неможливо. Тому згідно умов договору, ми повернули вартість сервісу Вам у повному обсязі.
Ми теж засмучен зі своєї сторони що не змогли надати послугу, тому найближчим часом з Вами зв'яжемося для надання сорі-бонусу. Ще раз приносимо вибачення. Сподіваємося на розуміння!
Не надання послуг котрі продають! - Відгуки про ЕКТА страхова компанія
21.11.2022 звертаюся у страхову компанію Екта для виконання послуги «захист від розбиття» і отримую відмову.
Зі мною зв’язався оператор страхової і пояснив що в країні зараз війна (дуже цінна інформація для громадянина України) і через це страхова компанія не може відремонтувати мій монітор. Але мені можуть повернути кошти вартості цієї послуги. Дуже дякую страховій компанії Екта але навіщо Ви продаєте послуги які не можете надати? Чому продавці - консультанти котрі продають виші сервіси не кажуть в процесі консультації що є випадки неможливості надання послуги? Навіщо я купив послугу, яку мені повертаюсь? Я вважаю що якщо людина купує послугу, то вона очікує на те що вона отримає сервіс. Ось який сервіс отримав я. Але це ще не все, далі - більше. На момент написання цього відгуку 17.01.2023 монітор все ще знаходиться у страховій. Оператори не можуть відповісти на питання чому мені його ще не відправили хоча пройшло вже більше 2 місяців. Є скріни діалогів з різними операторами компанії Екта, фото чеків покупки послуги у Комфі та усі докази того що це живий відгук і я більше ніж впевнений що це не перший випадок і хотілося щоб більше людей побачили цей відгук та не припускалися моєї помилки.
відгук
Коментарі до відгуку
Ми теж засмучен зі своєї сторони що не змогли надати послугу, тому найближчим часом з Вами зв'яжемося для надання сорі-бонусу. Ще раз приносимо вибачення. Сподіваємося на розуміння!