Купляла страхівку на багаж, при кліканні на оплату нічого не відбувалося (ні підтвердження про зняття коштів ні підтвердження від сторони страхової що покупка пройшла). Подумала що то я щось не так зробила, клікнула ще раз. В результаті сталися подвійні стягнення за одне і те ж страхування. Дзвонила у служюбу підтримки, сказали що кошти за помилкове стягнення повернуть все добре. Написала ще їм деталі, скинула мені заяву для заповнення (яка до речі чомусь була російською хоча мої звернення були українською, відколи в Україні документи ведуться російською???). Заповнила і мовчання в декілька тижнів. Нагадалася їм, і виявляється що кошти не повернуть, оскільки моє звернення відбулося пізніше закінчення строку дії страхового полісу.Хоча про це мені ніхто нічого не казав і не попереджав, сама ж служба підтримки по закінченню дії полісу (як вони написали) кидала мені заяву для заповнення. То виходить тоді такого правила не було, а потім виявилося що воно є? Це ж не моя забаганка, це елементарна помилка при покупці на вашому сайті за що потрібно повернути кошти. Але ж ні. То був перший і останній раз що я до них звернулася. Уявляю що би було у разі страхового випадку, шукали би теж відмазки. Подбаю про те щоб всі знайомі які подорожують часто не зверталися до цієї компанії.
Служба підтримки геть не орієнтується в сервісі компанії - Відгуки про ЕКТА страхова компанія
Дзвонила у служюбу підтримки, сказали що кошти за помилкове стягнення повернуть все добре. Написала ще їм деталі, скинула мені заяву для заповнення (яка до речі чомусь була російською хоча мої звернення були українською, відколи в Україні документи ведуться російською???). Заповнила і мовчання в декілька тижнів.
Нагадалася їм, і виявляється що кошти не повернуть, оскільки моє звернення відбулося пізніше закінчення строку дії страхового полісу.Хоча про це мені ніхто нічого не казав і не попереджав, сама ж служба підтримки по закінченню дії полісу (як вони написали) кидала мені заяву для заповнення. То виходить тоді такого правила не було, а потім виявилося що воно є?
Це ж не моя забаганка, це елементарна помилка при покупці на вашому сайті за що потрібно повернути кошти. Але ж ні.
То був перший і останній раз що я до них звернулася. Уявляю що би було у разі страхового випадку, шукали би теж відмазки.
Подбаю про те щоб всі знайомі які подорожують часто не зверталися до цієї компанії.
відгук
Коментарі до відгуку
Дійсно, кошти не повертаються після закінчення строку дії страхового полісу, оскільки такий поліс вважається використаним.
З іншого боку, ви звернулись через 4 дні після купівлі додаткового полісу.
Саме тому, у вашому випадку, ми прийняли виключне рішення про повернення коштів, що і було зроблено.
Сподіваємось, нам вдалося прояснити ситуацію та виправити Ваші враження!
З повагою
Команда СК ЕКТА