По акції, яка відбувалася15-16.07.2021, 15.07.зробила замовлення, сплатила онлайн вартість сукні та доставки . Менеджер 16 липня зробила уточнюючий дзвінок та повідомила, що сукню 16 липня відправлять на вказане відділення Нової пошти. Сьогодні - 19 липня, ні сукні, ні грошей. Менеджер щось белькоче незрозуміле. У компанії мабуть якісь фінансові проблеми. Ще в квітні місяці я була впевнена що це солідна компанія, а зараз думаю що треба звертатися до правоохоронних органів, якщо ці шкідники в Харкові, то до їх місцевих органів. І ще. Власники компанії, перечитайте свій договір оферти.
Доброго дня! Дійсно, зараз у розпал сезону, нажаль, не всі замовлення комплектуються у визначений термін. Ми працюємо над цим питанням і робимо все можливе на виробництві, щоб замовлення відправлялись вчасно.
Дуже сподіваємось на розуміння.
Ми працюємо чесно, та готові повернути кошти по першому Вашому зверненню. Напишіть, будь ласка, номер замовлення - наш керівник зв'яжеться з Вами.
Обережно! Шахраї! - Відгуки про dressa.com.ua
відгук
Коментарі до відгуку
Дуже сподіваємось на розуміння.
Ми працюємо чесно, та готові повернути кошти по першому Вашому зверненню. Напишіть, будь ласка, номер замовлення - наш керівник зв'яжеться з Вами.