Андрій Відгук додано 2 травня, 2022 год39 переглядів
Користуюсь послугами еомпанії протягом двох років. В самий тяжкий для України час, коли російські війська обстрілювали Киів, домонет вирішили, що їм не вистачає грошей і підняли тариф, це так патріотично. Якість послуг: коли в них не має аварій, то швидкість досить висока. Дуже часто інтернет відсутній через "аварії", інколи по декілька днів. В травні у мене виникла заборгованіст 2 (дві) гривні, при тарифі 343 грн/місяць, тоб то 341 гривню Домонет взяли, а 2 гривні не вистачило і послугу відключили. Я не мав змогу контролювати рахунок і тих 2 гривні, бо приходиться часто їздити до людей, що постраждали від війни, потрібно надавати допомогу сім'ям, що втратили рідних на війні, багато дітей залишилися сиротами і у них просто не вистачає грошей на іжу. Ну і звісно власники Домонет підчас війни хочуть збільшити свої статки. Я декілька разів телефонував оператору з приводу перенесення 2 гривень на платіж наступного місяця, але принципова позиція Домонет незмінна - зараз війна, ми хочемо побільше грошей. Оператор запропонував кредит на п'ять днів))))) Я маю запитання до кервників Домонет: Чому ви не отримали дозвіл на розміщення свого обладнання та кабелів на електроопорах? Коли ви почнете заключати договір на аренду електричних опор із їх власниками?
Недоліки:
1. часті перебої з інтернетом, інколи по декілька днів
2. при заборгованості в декілька копійок, відключають негайно
Андрій, дякуємо за зворотний зв’язок. З приводу залишеного звернення, можемо Вас запевнити, що це скоріше прикра помилка аніж наші стандарти роботи. Наразі ми не змогли ідентифікувати Вас, щоб розібратись у конкретній події. Будь ласка, напишіть звернення до керівництва з Вашим номером договору або адресою: https://domonet.net/306Saxu. Ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути вашу довіру.
Також хочемо повідомити, якщо відбуваються аварії, ми обов'язково повідомляємо про це клієнтів та наші спеціалісти в найкоротші терміни усувають дану проблему. З приводу оплати. Кошти знімаються автоматично білінгом кожного першого числа місяця у розмірі зазначеної абонентської плати клієнта. І якщо не вистачає декілька гривень, чи не надійшла оплата, білінг не може активувати послугу. Але ми завжди йдемо на зустріч нашим клієнтам і можемо при зверненні, включити послугу, на певний термін, якщо клієнт не встиг оплатити чи у нього не вистачило коштів. Ми будемо робити усе можливо, щоб Ви були задоволені нашим сервісом і у Вас було тільки позитивне враження від співпраці з нами.
Андрій, ми вдячні за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що ми зіпсували ваш настрій/не змогли відповісти Вашим очікуванням. Уточніть свій номер договору, логін або адресу підключення, щоб ми могли розібратись у ситуації та повернути вашу довіру
Інтернет провайдер для квартир та приватного сектору на швидкості до 1 Гбіт/с. Підключення можливе в м.Києві та області, м. Харків , м. Одеса, м. Вінниця.
Здирники, за 2 гривні готові на все - Відгуки про ДОМОНЕТ
Якість послуг: коли в них не має аварій, то швидкість досить висока.
Дуже часто інтернет відсутній через "аварії", інколи по декілька днів.
В травні у мене виникла заборгованіст 2 (дві) гривні, при тарифі 343 грн/місяць, тоб то 341 гривню Домонет взяли, а 2 гривні не вистачило і послугу відключили.
Я не мав змогу контролювати рахунок і тих 2 гривні, бо приходиться часто їздити до людей, що постраждали від війни, потрібно надавати допомогу сім'ям, що втратили рідних на війні, багато дітей залишилися сиротами і у них просто не вистачає грошей на іжу.
Ну і звісно власники Домонет підчас війни хочуть збільшити свої статки.
Я декілька разів телефонував оператору з приводу перенесення 2 гривень на платіж наступного місяця, але принципова позиція Домонет незмінна - зараз війна, ми хочемо побільше грошей.
Оператор запропонував кредит на п'ять днів)))))
Я маю запитання до кервників Домонет:
Чому ви не отримали дозвіл на розміщення свого обладнання та кабелів на електроопорах?
Коли ви почнете заключати договір на аренду електричних опор із їх власниками?
відгук
Коментарі до відгуку
Також хочемо повідомити, якщо відбуваються аварії, ми обов'язково повідомляємо про це клієнтів та наші спеціалісти в найкоротші терміни усувають дану проблему. З приводу оплати. Кошти знімаються автоматично білінгом кожного першого числа місяця у розмірі зазначеної абонентської плати клієнта. І якщо не вистачає декілька гривень, чи не надійшла оплата, білінг не може активувати послугу. Але ми завжди йдемо на зустріч нашим клієнтам і можемо при зверненні, включити послугу, на певний термін, якщо клієнт не встиг оплатити чи у нього не вистачило коштів. Ми будемо робити усе можливо, щоб Ви були задоволені нашим сервісом і у Вас було тільки позитивне враження від співпраці з нами.