Користуюсь послугами еомпанії протягом двох років. В самий тяжкий для України час, коли російські війська обстрілювали Киів, домонет вирішили, що їм не вистачає грошей і підняли тариф, це так патріотично. Якість послуг: коли в них не має аварій, то швидкість досить висока. Дуже часто інтернет відсутній через "аварії", інколи по декілька днів. В травні у мене виникла заборгованіст 2 (дві) гривні, при тарифі 343 грн/місяць, тоб то 341 гривню Домонет взяли, а 2 гривні не вистачило і послугу відключили. Я не мав змогу контролювати рахунок і тих 2 гривні, бо приходиться часто їздити до людей, що постраждали від війни, потрібно надавати допомогу сім'ям, що втратили рідних на війні, багато дітей залишилися сиротами і у них просто не вистачає грошей на іжу. Ну і звісно власники Домонет підчас війни хочуть збільшити свої статки. Я декілька разів телефонував оператору з приводу перенесення 2 гривень на платіж наступного місяця, але принципова позиція Домонет незмінна - зараз війна, ми хочемо побільше грошей. Оператор запропонував кредит на п'ять днів))))) Я маю запитання до кервників Домонет: Чому ви не отримали дозвіл на розміщення свого обладнання та кабелів на електроопорах? Коли ви почнете заключати договір на аренду електричних опор із їх власниками?
Недостатки:
1. часті перебої з інтернетом, інколи по декілька днів
2. при заборгованості в декілька копійок, відключають негайно
Андрій, дякуємо за зворотний зв’язок. З приводу залишеного звернення, можемо Вас запевнити, що це скоріше прикра помилка аніж наші стандарти роботи. Наразі ми не змогли ідентифікувати Вас, щоб розібратись у конкретній події. Будь ласка, напишіть звернення до керівництва з Вашим номером договору або адресою: https://domonet.net/306Saxu. Ми зробимо усе можливе для того, що виправити ситуацію та повернути вашу довіру.
Також хочемо повідомити, якщо відбуваються аварії, ми обов'язково повідомляємо про це клієнтів та наші спеціалісти в найкоротші терміни усувають дану проблему. З приводу оплати. Кошти знімаються автоматично білінгом кожного першого числа місяця у розмірі зазначеної абонентської плати клієнта. І якщо не вистачає декілька гривень, чи не надійшла оплата, білінг не може активувати послугу. Але ми завжди йдемо на зустріч нашим клієнтам і можемо при зверненні, включити послугу, на певний термін, якщо клієнт не встиг оплатити чи у нього не вистачило коштів. Ми будемо робити усе можливо, щоб Ви були задоволені нашим сервісом і у Вас було тільки позитивне враження від співпраці з нами.
Андрій, ми вдячні за Ваш відгук. Для нас важливо отримувати зворотний зв'язок та покращувати сервіс. Нам шкода, що ми зіпсували ваш настрій/не змогли відповісти Вашим очікуванням. Уточніть свій номер договору, логін або адресу підключення, щоб ми могли розібратись у ситуації та повернути вашу довіру
Интернет провайдер для квартир и частного сектора на скорости до 1 Гбит / с. Подключение возможно в Киеве и области, г. Харьков, пл.. Одесса., Г. Винница.
Здирники, за 2 гривні готові на все - Отзывы о ДОМОНЕТ
Якість послуг: коли в них не має аварій, то швидкість досить висока.
Дуже часто інтернет відсутній через "аварії", інколи по декілька днів.
В травні у мене виникла заборгованіст 2 (дві) гривні, при тарифі 343 грн/місяць, тоб то 341 гривню Домонет взяли, а 2 гривні не вистачило і послугу відключили.
Я не мав змогу контролювати рахунок і тих 2 гривні, бо приходиться часто їздити до людей, що постраждали від війни, потрібно надавати допомогу сім'ям, що втратили рідних на війні, багато дітей залишилися сиротами і у них просто не вистачає грошей на іжу.
Ну і звісно власники Домонет підчас війни хочуть збільшити свої статки.
Я декілька разів телефонував оператору з приводу перенесення 2 гривень на платіж наступного місяця, але принципова позиція Домонет незмінна - зараз війна, ми хочемо побільше грошей.
Оператор запропонував кредит на п'ять днів)))))
Я маю запитання до кервників Домонет:
Чому ви не отримали дозвіл на розміщення свого обладнання та кабелів на електроопорах?
Коли ви почнете заключати договір на аренду електричних опор із їх власниками?
отзыв
Комментарии к отзыву
Також хочемо повідомити, якщо відбуваються аварії, ми обов'язково повідомляємо про це клієнтів та наші спеціалісти в найкоротші терміни усувають дану проблему. З приводу оплати. Кошти знімаються автоматично білінгом кожного першого числа місяця у розмірі зазначеної абонентської плати клієнта. І якщо не вистачає декілька гривень, чи не надійшла оплата, білінг не може активувати послугу. Але ми завжди йдемо на зустріч нашим клієнтам і можемо при зверненні, включити послугу, на певний термін, якщо клієнт не встиг оплатити чи у нього не вистачило коштів. Ми будемо робити усе можливо, щоб Ви були задоволені нашим сервісом і у Вас було тільки позитивне враження від співпраці з нами.