Тетяна Украина, Київ Відгук додано 17 квітня, 2018 год406 переглядів
Це було моє перше замовлення, і останнє. Замовила сукню (надсилали її дуже довго, хоча гроші перерахувала одразу), але вона мені не підійшла, Вирішила повернути. Заповнила заявку на сайті на "повернення - не підійшло", і тут все почалося, Система сформувала заявку "повернення-брак", мені відписали на електрону пошту, що надішліть фотографії-підтвердження браку, я відписала, що в мене не брак. Далі тиша. я надіслала ще дві заявки, система сформувала аналогічно "брак". Перетелефонувала в магазин, сказали, що мого повернення не видно, сформуйте іще раз, а якщо знову формуватиме брак відпишіться, що це не брак. Ок, я так і зробила, але знову тиша. Минула майже доба з останньої заявки, зателефонувала, мені відповіли, що в них один робочий день на обробку заявок, що це вже п'ята чи шоста заявка їх не цікавило, і що з першої заявки вже минуло 3 робочі дні. Тоді я попросила щоб вони надали в телефонному режимі адресу куди надіслати товар без цих заявок, мені відмовили. Тоді я написала на електронну пошту, що надішлю товар на київську адресу. Мені відповіли, "Ваша заявка прийнята в належному стані (Возврат - товар не подошел). Помилка була в тому - листи Вам приходили з невірним статусом. Вибачте за незручності.". ОК, буває. написала, що чекаю адресу куди направити. І тут знову тиша. Минуло дві доби, закінчується 14 денний строк для повернення, телефонную разів 10 не беруть слухавки. Пишу. відповідають, що всі зайняті, лінії перегружені, але разом з тим час для написання величезного листа в них знайшовся. Крім того, написали, що мені потрібно заповнити "бланк-возврата", який був вкладений до сукні. Але ніякого бланка там не було, а був старий пакет "нової пошти" вивернутий, де було написано "не оглядати". я все описала, і попросила знову сказати адресу на яку відправити, бо товар в належному стані. Мені відписали, що без цього бланку не приймуть, і що це я сама у всьому винна, бо вони помилитися не можуть. Хоча, я так і досі не зрозуміла в чому проблема прийняти сукню, оглянути її, якщо вона не в належному стані мені відмовити? і все, а не водити мене більше тижня за носа. І тут, прийшов лист на електронну пошту, що я давно до них на сайт не заглядала, і нічого собі не замовляю. Більше скажу, і не загляну, і десятому скажу, щоб навіть і не заглядали. Тому що за ваші ж гроші зроблять з вас дурну. Шкода, а могли мати клієнта. Іще, такий же відгук хотіла лишити на їхньому сайті, бо по відгуках у них просто все чудово, але з п’ятниці так мій відгук і не опубліковано. 6 не згодні
ПРОСТО ЖАХЛИВО - Відгуки про Dieva интернет-магазин
6 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку