Crosser TR3 переваги і недоліки

У Crosser TR3 переваг більше ніж недоліків: має 13 переваг і 10 недоліків. Висновок зроблений на підставі 1 відгука. Нижче наведені всі переваги та недоліки Crosser TR3 . Відгуки власників, клієнтів та автолюбителів
4.0 5
1 відгук / 85 переглядів

Crosser TR3 переваги

  1. Продуманість, робота з дрібницями, наскільки то дозволяє бюджет
  2. Можна перевезти Новою Поштою чи Делівері (1.5-3 тис грн)
  3. Всередині цілком зручно сидіти великому і високому чоловіку. Щоправда, залазити з одягненим чохлом не дуже зручно
  4. Гарний, кольоровий дисплей
  5. Чохол дійсно захищає від дощу та снігу
  6. Наявність двірників, поворотів, аварійки, ближнього/дальнього світла, блокування керма, сигналізації
  7. Велике скло
  8. У багажник ідеально влазить піца з Новусу, (гадаю, з Сільпо чи Фори теж)
  9. Запуск з брелка
  10. Витягує на будь-яку гірку
  11. Є навіть гачок для сумки
  12. Якщо сидиш один, на верх багажника можна наставити купу ящиків
  13. В контейнері для АКБ багато вільного місця, що аж натякає на встановлення з часом LiFePO4 акумуляторів більшої ємності

Crosser TR3 недоліки

  1. Запас ходу наведений для ідеальних умов та 100%-використання АКБ, яке її швидко вб’є
  2. Заявлена швидкість дуже завищена. З приводу неї та пробігу дисплей бреше.
  3. Єдині інформативні покази на дисплеї – напруга акумулятора та індикація дальнього світла
  4. Дуже важко натягувати чохол
  5. Упаковочні плівки на фарах притиснуті пластиком, їх дуже важко повністю віддерти по краям
  6. Коли ставиш трицикл на зарядку, потрібно від’єднувати дріт АКБ від системи, і тому сигналізація в цей час працювати не буде. Лікується встановленням через запобіжники додаткового роз’єму (я використав XT90 з ковпачками, щоб заодно мати можливість підключати інвертор)
  7. Педаль дублює гальма на кермі, її розташування та необхідність викликає питання; час від часу чіпляюся об неї ногою
  8. Роботу поворотів не чути, тому часто забуваєш їх вимкнути.
  9. Після збирання обов’язково усівати дрібні китаські недоліки, як мінімум попідтягувавши всі гвинти
  10. Із заводу акумулятори геть ніяк не закріплені та мабуть поб’ються фізично після кілометрів 20 пробігу. Ліку
Мотоцикли та скутери
Компания АРТМОТО
Компания АРТМОТО

Рейтинг: 3
2 відгука
Prokras.ua
Prokras.ua

Рейтинг: 2
1 відгук
Мотоцикл LIFAN BTR 200
Мотоцикл LIFAN BTR 200

Рейтинг: 4.3
3 відгука
ukrainemotor.com.ua
ukrainemotor.com.ua

Рейтинг: 1.1
13 відгуків
Motoyard
Motoyard

Рейтинг: 4.7
9 відгуків
motozapchast.com.ua интернет-магазин
motozapchast.com.ua интернет-магазин

Рейтинг: 3
10 відгуків
citymoto.com.ua
citymoto.com.ua

Рейтинг: 1
2 відгука
ЯКУДЗА МОТО
ЯКУДЗА МОТО

Рейтинг: 1
4 відгука
interbike.com.ua интернет-магазин
interbike.com.ua интернет-магазин

Рейтинг: 1.3
6 відгуків
Минибайк Like.Bike ZERO
Минибайк Like.Bike ZERO

Рейтинг: 4.5
4 відгука