Виміряні струм, напруга, максимальна швидкість, потужність та запас ходу залежно від вибору режиму кнопкою на рулі. Приводиться для Dominator DAAN, для інших двох скутерів зменшуйте пропорційно потужності (швидкість) та ємності АКБ (відстань): Режим 1: 6А 67В 15км/год 400Вт, 57.5км Режим 2: 10А 66В 20км/год 660Вт, 46км Режим 3: 14А 65В 25км/год 910Вт, 41км Я поміряв споживання та розрахував запас ходу... Читати відгук Виміряні струм, напруга, максимальна швидкість, потужність та запас ходу залежно від вибору режиму кнопкою на рулі. Приводиться для Dominator DAAN, для інших двох скутерів зменшуйте пропорційно потужності (швидкість) та ємності АКБ (відстань): Режим 1: 6А 67В 15км/год 400Вт, 57.5км Режим 2: 10А 66В 20км/год 660Вт, 46км Режим 3: 14А 65В 25км/год 910Вт, 41км Я поміряв споживання та розрахував запас ходу при 100% використанні ємності АКБ для кожного з режимів. Реально варто використовувати не більше 80%, інакше АКБ швидко вийде з ладу. Враховуючи зменшення напруги АКБ та збільшення її внутрішнього опору при розряді від цього запасу ходу треба відняти ще відсотків 10-15. Вимірювання проводилося на рівній дорозі. Якщо будуть гальмування/нерівності/лежачі поліцейські, запас ходу зменшується в рази. Моя маса 105 кг.
Фото не буду приводити, їх купа в інтернеті, та вони відповідають дійсності
Переваги:
Продуманість, робота з дрібницями, наскільки то дозволяє бюджет
Можна перевезти Новою Поштою чи Делівері (1.5-3 тис грн)
Всередині цілком зручно сидіти великому і високому чоловіку. Щоправда, залазити з одягненим чохлом не дуже зручно
Гарний, кольоровий дисплей
Чохол дійсно захищає від дощу та снігу
Наявність двірників, поворотів, аварійки, ближнього/дальнього світла, блокування керма, сигналізації
Велике скло
У багажник ідеально влазить піца з Новусу, (гадаю, з Сільпо чи Фори теж)
Запуск з брелка
Витягує на будь-яку гірку
...
Недоліки:
Запас ходу наведений для ідеальних умов та 100%-використання АКБ, яке її швидко вб’є
Заявлена швидкість дуже завищена. З приводу неї та пробігу дисплей бреше.
Єдині інформативні покази на дисплеї – напруга акумулятора та індикація дальнього світла
Дуже важко натягувати чохол
Упаковочні плівки на фарах притиснуті пластиком, їх дуже важко повністю віддерти по краям
Коли ставиш трицикл на зарядку, потрібно від’єднувати дріт АКБ від системи, і тому сигналізація в цей час працювати не буде. Лікується встановленням через запобіжники додаткового роз’єму (я використав XT90 з ковпачками, щоб заодно мати можливість підключати інвертор)
Педаль дублює гальма на кермі, її розташування та необхідність викликає питання; час від часу чіпляюся об неї ногою
Роботу поворотів не чути, тому часто забуваєш їх вимкнути.
Після збирання обов’язково усівати дрібні китаські недоліки, як мінімум попідтягувавши всі гвинти
Із заводу акумулятори геть ніяк не закріплені та мабуть поб’ються фізично після кілометрів 20 пробігу. Ліку
Непогано, але заявлена швидкість дуже завищена
Режим 1: 6А 67В 15км/год 400Вт, 57.5км
Режим 2: 10А 66В 20км/год 660Вт, 46км
Режим 3: 14А 65В 25км/год 910Вт, 41км
Я поміряв споживання та розрахував запас ходу... Читати відгук Виміряні струм, напруга, максимальна швидкість, потужність та запас ходу залежно від вибору режиму кнопкою на рулі. Приводиться для Dominator DAAN, для інших двох скутерів зменшуйте пропорційно потужності (швидкість) та ємності АКБ (відстань):
Режим 1: 6А 67В 15км/год 400Вт, 57.5км
Режим 2: 10А 66В 20км/год 660Вт, 46км
Режим 3: 14А 65В 25км/год 910Вт, 41км
Я поміряв споживання та розрахував запас ходу при 100% використанні ємності АКБ для кожного з режимів. Реально варто використовувати не більше 80%, інакше АКБ швидко вийде з ладу. Враховуючи зменшення напруги АКБ та збільшення її внутрішнього опору при розряді від цього запасу ходу треба відняти ще відсотків 10-15. Вимірювання проводилося на рівній дорозі. Якщо будуть гальмування/нерівності/лежачі поліцейські, запас ходу зменшується в рази. Моя маса 105 кг.
Фото не буду приводити, їх купа в інтернеті, та вони відповідають дійсності