Дивна ситуація, зробив замовлення на відділення, прийшов і відмовився, оскільки на відділенні відсутні примірочні. Приміряти вдома не захотів, бо треба ж сплатити посилку. Але можна безкоштовно повернути товар, якщо не підійшов, все добре з цим питанням. Але Покупець волів просто відмовитися. Якщо він пропонував оператору НП зробити примірку без оплати десь поза відділенням, то дії працівників НП - звичайно очевидні. Повністю розібратися н змогли, бо більше не відповів на повідомлення.
Сенс такого замовлення - відсутній. Треба якось продумувати з приміркою, обирати інше відділення, якщо вже одяг замовляти онлайн. Відсутній примірочних у відділеннях Нової Пошти це не проблема онлайн магазина.
Переваги:
-
Недоліки:
замовив подивитися товар, живний підхід до замовлення онлайн
За своє бажання приміряти річ покупець має платити, беріть шроші за пересилку. + обов'язково детально консультуйте покупця про річ, запитуйте всі його заміри фігур (ми так і робимо, у нас своє виробництво) =- люди люблять що все простіше і т.д., але ж не Ви маєте за це платити
Сергей 0502200212 - Відгуки про Чорний список покупців / недобросовісні покупці
Сенс такого замовлення - відсутній. Треба якось продумувати з приміркою, обирати інше відділення, якщо вже одяг замовляти онлайн. Відсутній примірочних у відділеннях Нової Пошти це не проблема онлайн магазина.
відгук
Коментарі до відгуку