Шахраї - крадуть гроші - Відгуки про БРСМ-Нафта АЗС

БРСМ-Нафта АЗС
Відгук додано 14 травня, 2022 год 86 переглядів
Продають у програмі віртуальне пальне, якого на заправках нема, а потім через два дні "товар" у додатку зникає, а гроші не повертаються - якщо забираєте товар то повертайте гроші і тоді не буде у людей питань!
Переваги:
  1. Нема плюсів
Недоліки:
  1. Шахраї!
2 згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника БРСМ-Нафта АЗС 26 травня, 2022 год
Вітаємо! Прохання НЕ ДЕЗІНФОРМУВАТИ ЛЮДЕЙ, та не публікувати неперевірені данні!



1. Ми подовжували та подовжуємо терміни дії пального усім клієнтам із пальним у паливному гаманці. Для того аби переконатися - зайдіть у додаток та подивіться термін дії пального.

2. Ми впевнені у своїх словах та запевняємо: Жоден, абсолютно жоден клієнт НЕ ВТРАТИВ ні пальне, ні гроші. Наразі усі клієнти -

- або заправилися,

- або мають активне пальне у гаманці,

- або оформили повернення коштів на банківську картку.

3. Просимо не дезінформувати людей! Якщо у вас є хоч один конкретний та реальний випадок - що пальне списано та гроші не повернуті - напишіть нам. Але запевняємо вас, що таких випадків немає і бути не може!

Для повернення коштів напишіть нам будь ласка сюди або на сторінку БРСМ-Нафта у Facebook номер картки лояльності та ПІБ платника. Ми відправимо ваш запит на повернення.
Олександр 24 травня, 2022 год
Операції по карткам українських банків Visa і MasterCard можна відмінити в тому випадку, якщо продавець, в даному випадку «БДСМ» (це більш вдала назва) - списав гроші за товар, який ви не отримали. Українські банки вважають за краще мовчати, що є така процедура «чарджбек» (charge - оплата, back - повернення) від Visa i Mastercard.



Щоб її ініціювати, потрібно подзвонити в свій банк за номером, який вказаний на звороті картки, або написати в чат підтримки через додаток, чи через сайт. Навіть можете написали лист в центральний офіс банку Укрпоштою.



В зверненні опишіть в хронологічному порядку, як розвивались події:



1. В додатку БРСМ-Плюс купили 50 літрів бензину по 50 грн на суму 2500 грн 20 травня 2022 року о 8:45.

2. Дочекались черги на заправці в місті Пирятин, вул. Європейська, 157. Касир сказала «Пального нема».

3. Наступні 2 дні їздили по заправкам БРСМ в Пирятині, Хоролі, Полтаві, але пального ніде не було.

4. Сьогодні пальне зникло з додатку.

5. Я подзвонив за номером гарячої лінії БРСМ 0 800 303 404, але там короткі гудки (або довгі, або грає музика не менше ніж 30 хвилин). Дзвонив 23 травня в 15:00, і в 16:00 і в 17:00. Дзвонив і 24 травня о 12:15. Ситуація одна й та сама: або довгі гудки, або короткі.

6. Кнопки «Повернути кошти» в додатку немає.

7. Прошу повернути кошти в розмірі 2500 грн за транзакцію здійснену 20 травня 2022 року о 8:45.



Всі ваші транзакції з датою, часом та назвою продавця у вас є в вашому банківському додатку: Приват24, Монобанк, чи чим ви там користуєтесь. Або через сайт банку. Або, якщо ні додатком, ні сайтом не користуєтесь - працівник банку по телефону допоможе знайти потрібну транзакцію з БРСМ-Нафтою.



Все, готово. Чекайте повернення коштів. Повертати кошти можна, якщо продаж був здійснений не більше як 540 днів тому (це правила Visa i MasterCard). Повернення неможливе, якщо був здійснений переказ з картки на картку, де ви вказували П.І.П. отримувача і призначення платежу. Крім випадків, коли хтось у вас вкрав картку і здійснив шахрайський переказ.



Тому ніколи не переказуйте гроші за товар з картки на картку. Платіть за товар, наприклад, у відділенні «Нової пошти» після огляду товару.



Якщо банк відмовить вам у поверненні коштів - пишіть письмову скаргу в Національний Банк України, який є регулятором діяльності банків. Так же само у довільній формі викладіть історію, що відбулось: від моменту покупки пального до цитати, в якій формі банк відмовив вам в поверненні коштів. Згідно закону про звернення громадян (погугліть, він невеликий), згідно статті 5 - заяви, скарги, клопотання можна подавати як письмово, так і засобами мережі інтернет. Згідно статті 7, якщо ви помилились і відправили скаргу, заяву не туди, то отримувач зобов’язаний сам визначити, куди пересилати скаргу, переслати її в термін 5 днів, а вас попередити про це. Також згідно статті 7 заборонено передавати скарги до розгляду в ту установу, чи тій посадовій особі, чиї дії оскаржуються. Згідно статті 8 анонімні скарги не розглядаються, тому потрібно вказувати П.І.П. і адресу реєстрації проживання. Згідно статті 9 заборонено розголошувати відомості зі скарги. Згідно статті 10 заборонено переслідувати того, хто подав скаргу. Згідно статті 20 відповідь на звернення має надатись у строк не більше 45 днів. При цьому, якщо за 30 днів надати відповідь не можливо, тоді установа зобов’язана пояснити чому термін був продовжений понад 30 днів.



Спочатку звернення в банк, а якщо банк відмовив - скаргу на банк в НБУ. Також бажано, відразу після звернення в банк, на самому початку відправити скаргу на БРСМ-Нафту до кабінету міністрів (контакти кабміну легко знайти в гуглі). Там скаргу перешлють у відповідний державний орган і цей орган буде проводити перевірку щодо шахрайських дій БРСМ-Нафти.


БРСМ-Нафта АЗС
Всі відгуки

1.9 5
1204 відгука / 367680 переглядів
БРСМ-Нафта АЗС
БРСМ-Нафта є національною мережею автозаправних комплексів, що представлені у кожній області України уздовж доріг населених пунктів та міжміських автошляхів. Місія БРСМ-Нафта безперервно задовольняти потреби автовласників у якісному пальному за дружніми цінами, сприяти гарному настрою і самопочуттю водіїв в дорозі та завжди бути на крок попереду конкурентів заради високої оцінки клієнтів.

АЗС
АЗК UPG
АЗК UPG

Рейтинг: 3.1
949 відгуків
Сеть АЗС Маркет
Сеть АЗС Маркет

Рейтинг: 3.1
37 відгуків
АЗС WOG
АЗС WOG

Рейтинг: 2.1
2623 відгука
АЗС Ультра
АЗС Ультра

Рейтинг: 3.1
74 відгука
Сеть АЗС «Параллель»
Сеть АЗС «Параллель»

Рейтинг: 1.9
139 відгуків
АЗС Авиас
АЗС Авиас

Рейтинг: 1.7
465 відгуків
АЗС ЛУКОЙЛ
АЗС ЛУКОЙЛ

Рейтинг: 2.3
105 відгуків
SOCAR
SOCAR

Рейтинг: 2.9
876 відгуків
Веста Сервис (Vesta)
Веста Сервис (Vesta)

Рейтинг: 3
38 відгуків
AЗС Sunoil
AЗС Sunoil

Рейтинг: 1.8
18 відгуків