Вже пройшов певний час, тому можу написати об'єктивний відгук. Планували з чоловіком подорож у Прагу на 4 дні на новий Рік, Bees Airlines, виліт 31.12.21 зі Львова, вони лише запустили рейси, тому ціна була вигідна, 7800грн за обидва квитка. Ближче до дати відправлення вирішили, щоб не ризикувати, перебронювати квитки, оскільки була вірогідність, що чоловік не зможе поїхати через свій графік роботи. Самостійно на сайті перебронювати не давало можливості, система не працювала коректно і видавала рейси лише до 03.01.22 включно, тому я звернулась у Support Service. На прохання перебронювати квитки відгукнулись швидко, в процесі переписки з'ясувалось, що доплата 50$ не за перебронювання за кожен квиток (як можно було зрозуміти із повідомлення під час спроби перебронювання на сайті), а 50$ за кожен авіапереліт, тобто 200$ за обидва квитка. На той момент менеджер вже без погодження розміру доплати зробив перебронювання. На моє прохання дати деталізацію щодо розміру доплати, щоб зрозуміти в чому причина більшої суми, надали непрофесійну відповідь: "це доплата за перебронювання + різниця в тарифах". По факту різниці в тарифах там не було, це ми потім з цим менеджером теж з'ясували, лише доплата за перебронювання, але співробітнику, напевно, так написати було простіше, щоб не робити зайвих дій. Після того, як таки з'ясувалось, що доплата 200$, а не 100$, я попросила лишити квитки на 31.12.21 як і було. Простіше виявилось погодити дати по роботі, ніж вдруге платити за квитки. На це моє прохання так НІХТО І НЕ НАДАВ ВІДПОВІДЬ. НІКОЛИ. Я потім самостійно перевіряла на сайті чи зробили зміни у квитках. Лише так я зрозуміла, що, напевно, моє повідомлення таки отримали. Просто не захотіли відповідати.
І другий дуже неприємний момент, який мене переконав, що Bees - це авіакомпанія з клієнтським недосервісом, в принципі, де клієнт = ніхто. Незважаючи на всі наші плани, в Прагу ми все ж таки не змогли потрапити. 29.12.21 нам повідомляють жахливу новину. Ввечері того дня померла моя двоюрідна сестра. Звичайно, ні про які подорожі і святкування не могла йти мова. Ми все кинули і зранку 30.12.21 виїхали зі Львова у Київ, на похорон, що був 31.12.21. Зранку ж 30.12.21 я написала ел.лист в авіакомпанію про те, що сталось і про те, що подорожувати ми не зможемо і чи можливо щось зробити. І знов НІКОЛИ НЕ ОТРИМАЛА ЗВОРОТНЬОГО ЗВ'ЯЗКУ. Для інформації, окрім квитків, звичайно, в нас були заброньовані в інших постачальників і готель, і квитки в оперний тощо, і, знаєте, відгукнулись на лист усі, навіть кошти повернули, а Bees Airline надати хоча б якусь відповідь "нє соізволілі". Більш того, мені ще потім довелось повертатись цією недоавіакомпанією з Києва у Львів, компанією, якій абсолютно начхати на клієнта. Не рекомендую!
Клієнтський недосервіс - Відгуки про Bees Airline
Самостійно на сайті перебронювати не давало можливості, система не працювала коректно і видавала рейси лише до 03.01.22 включно, тому я звернулась у Support Service. На прохання перебронювати квитки відгукнулись швидко, в процесі переписки з'ясувалось, що доплата 50$ не за перебронювання за кожен квиток (як можно було зрозуміти із повідомлення під час спроби перебронювання на сайті), а 50$ за кожен авіапереліт, тобто 200$ за обидва квитка. На той момент менеджер вже без погодження розміру доплати зробив перебронювання. На моє прохання дати деталізацію щодо розміру доплати, щоб зрозуміти в чому причина більшої суми, надали непрофесійну відповідь: "це доплата за перебронювання + різниця в тарифах". По факту різниці в тарифах там не було, це ми потім з цим менеджером теж з'ясували, лише доплата за перебронювання, але співробітнику, напевно, так написати було простіше, щоб не робити зайвих дій.
Після того, як таки з'ясувалось, що доплата 200$, а не 100$, я попросила лишити квитки на 31.12.21 як і було. Простіше виявилось погодити дати по роботі, ніж вдруге платити за квитки. На це моє прохання так НІХТО І НЕ НАДАВ ВІДПОВІДЬ. НІКОЛИ.
Я потім самостійно перевіряла на сайті чи зробили зміни у квитках. Лише так я зрозуміла, що, напевно, моє повідомлення таки отримали. Просто не захотіли відповідати.
І другий дуже неприємний момент, який мене переконав, що Bees - це авіакомпанія з клієнтським недосервісом, в принципі, де клієнт = ніхто.
Незважаючи на всі наші плани, в Прагу ми все ж таки не змогли потрапити. 29.12.21 нам повідомляють жахливу новину. Ввечері того дня померла моя двоюрідна сестра. Звичайно, ні про які подорожі і святкування не могла йти мова. Ми все кинули і зранку 30.12.21 виїхали зі Львова у Київ, на похорон, що був 31.12.21. Зранку ж 30.12.21 я написала ел.лист в авіакомпанію про те, що сталось і про те, що подорожувати ми не зможемо і чи можливо щось зробити. І знов НІКОЛИ НЕ ОТРИМАЛА ЗВОРОТНЬОГО ЗВ'ЯЗКУ.
Для інформації, окрім квитків, звичайно, в нас були заброньовані в інших постачальників і готель, і квитки в оперний тощо, і, знаєте, відгукнулись на лист усі, навіть кошти повернули, а Bees Airline надати хоча б якусь відповідь "нє соізволілі".
Більш того, мені ще потім довелось повертатись цією недоавіакомпанією з Києва у Львів, компанією, якій абсолютно начхати на клієнта. Не рекомендую!
відгук
Коментарі до відгуку