09.01.2022 року авіакомпанія Bees Airlines повинна була виконати рейс 7В508 Барселона (точка А)-Львів (точка Б) (час відправлення 14:30 год., час прибуття 18:35 год.). На жаль, даний рейс не зміг здійснити посадку у Львівському аеропорті (точка Б) (+2 години літак літав над Львівською областю) через так звані погодні умови, після чого було змінено кінцеву точку прибуття на аеропорт Жуляни (+1 година). Тобто в сумі на 3 години через так звані погодні умови. + близько години очікування в літаку у аеропорті Жуляни. Хоча рейси інших авіакомпаній були успішно здійснені у Львівському аеропорті, І так звані погодні умови не були перешкодою для цих авіакомпанії у той же період часу.
Після прибуття в аеропорт Жуляни авіакомпанія Bees Airlines лише після тиску зі сторони пасажирів запропонувала два варіанти трансферу до міста Львова (точка Б): 1. Автобусом, який довелося чекати більше 2 годин з часу прильоту в Жуляни. Автобус був абсолютно не придатний до таких відстаней. Відсутній WC та відсутня можливість зарядити телефон. Водії всю дорогу перебували без засобів індивідуального захисту - макси (і це в період світової пандемії), тим самим наражають всіх пасажирів на небезпеку, що суперечить правилам перебування в громадських місцях! Автобус прибув до міста Львова (точка Б) близько 07:15 год 10.01.2022 року. Тобто більше 7 годин!!!
2. Літаком 10.01.22 близько 13 40 год (не гарантовано, що було озвучено представниками авіакомпанії Bees Airlines), при цьому представники авіакомпанії категорично відмовились організовувати проживання в готелі, трансфер аеропорт-готель-аеропорт, будь-яке харчування. Тобто потрібно очікувати близько 15 годин!!!
Представники авіакомпанії Bees Airlines аргументували неможливість організувації готель, трансферу, харчування ніби-то своїми договорами, які на практиці суперечать «Правилам повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу» : У випадку затримки авіарейсу пасажир має право: - на безкоштовні харчування, прохолодні напої, а також два дзвінки чи електронні листи – якщо затримка становить більше ніж дві години - було категорично відмовлено представниками Bees Airlines (за винятком, якщо пасажир погодиться на автобусний трансфер, хоча під харчуванням малось на увазі хлібний виріб та вода Бонаква) - трансфер за маршрутом аеропорт – готель – аеропорт – було категорично відмовлено представниками Bees Airlines - місце в готелі, якщо пасажир змушений очікувати на виліт протягом однієї або більше ночей - було категорично відмовлено представниками Bees Airlines
І замість прибуття у Львів 09.01.2022 року о 18:35 год., я потрапила лише10.01.2022 року о 07:15 год., тобто різниця близько 12,5 годин!!!
Жахливий сервіс!!! - Відгуки про Bees Airline
І так звані погодні умови не були перешкодою для цих авіакомпанії у той же період часу.
Після прибуття в аеропорт Жуляни авіакомпанія Bees Airlines лише після тиску зі сторони пасажирів запропонувала два варіанти трансферу до міста Львова (точка Б):
1. Автобусом, який довелося чекати більше 2 годин з часу прильоту в Жуляни. Автобус був абсолютно не придатний до таких відстаней. Відсутній WC та відсутня можливість зарядити телефон. Водії всю дорогу перебували без засобів індивідуального захисту - макси (і це в період світової пандемії), тим самим наражають всіх пасажирів на небезпеку, що суперечить правилам перебування в громадських місцях! Автобус прибув до міста Львова (точка Б) близько 07:15 год 10.01.2022 року. Тобто більше 7 годин!!!
2. Літаком 10.01.22 близько 13 40 год (не гарантовано, що було озвучено представниками авіакомпанії Bees Airlines), при цьому представники авіакомпанії категорично відмовились організовувати проживання в готелі, трансфер аеропорт-готель-аеропорт, будь-яке харчування. Тобто потрібно очікувати близько 15 годин!!!
Представники авіакомпанії Bees Airlines аргументували неможливість організувації готель, трансферу, харчування ніби-то своїми договорами, які на практиці суперечать «Правилам повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу» :
У випадку затримки авіарейсу пасажир має право:
- на безкоштовні харчування, прохолодні напої, а також два дзвінки чи електронні листи – якщо затримка становить більше ніж дві години - було категорично відмовлено представниками Bees Airlines (за винятком, якщо пасажир погодиться на автобусний трансфер, хоча під харчуванням малось на увазі хлібний виріб та вода Бонаква)
- трансфер за маршрутом аеропорт – готель – аеропорт – було категорично відмовлено представниками Bees Airlines
- місце в готелі, якщо пасажир змушений очікувати на виліт протягом однієї або більше ночей - було категорично відмовлено представниками Bees Airlines
І замість прибуття у Львів 09.01.2022 року о 18:35 год., я потрапила лише10.01.2022 року о 07:15 год., тобто різниця близько 12,5 годин!!!
відгук
Коментарі до відгуку