Почну все з того,що я зробила замовлення в листопаді 2020.В нього входило більше 10 одиниць товару.В посилку мені цей "чесний сайт" перелік з назвами товарів не поклав.Як це робить ,наприклад,amore shop чи nailsmania.Я раніше лише в них замовляла.А тут мені захотілось новинок.І так...На Новій пошті я візуально перевірила,ніби все ок.Однак,прийшовши додому,діставши список я помітила,що 50 відсотків товару не співпадає.А саме,засіб для зняття гель-лаку чомусь прозорого білого кольору (в оригіналі має бути синього)...Розвели оцетоном копієчним чи що? Далі,не вистачало одного гель лаку. Далі...Гель-лак фірми nail my (заявлений 9 мл) колір 320 (новинка бля..)виявився мілілітрів 4 ,причому напівпуста баночка виявилась.2 фрези також виявились не такими як я замовляла.Зі мною обговорили лише одну ,що нема в наявності і її замінять.інші дві замінені без погодження зі мною.не та жорсткість та не з того матеріалу. Гель лак фірми fox 016 виявився сірим ,а на картинці з сайту виглядав ніжно -ніжно... до рожевого ближче. Єдине,що поклали більше,це апельсинових паличок.Велике їм дякую в капелюха. Відчуття,що розвели на гроші,приславши непотріб розбавлений та не повний перелік товарів,за які я ,мать його,заплатила мало не мало дві тисячі. Сайт не те,що не рекомендую ,а просто ...друзі ТІКАЙТЕ. Жааааааах ! Фото товару додаю де в баночці мало б бути 9 мл,а там від сили 5мл.Поруч fox 6 ml. Прозора змивка,хоча в оригіналі голубою має бути. Відсутність лаків я не сфотографую. А ось паличок наваляли...то да...
Добрий день, Вікторія! З Вами зв'язався наш менеджер для роз'яснення ситуації, що склалася.
Вам надіслали всі лаки, які Ви замовили. У телефонному режимі менеджер повідомив, що один лак відсутній та запропонував заміну, але Ви не погодилися і його видалили із замовлення.
Відносно засобу для зняття покриття - remover бренду PNB, на жаль, виробник не повідомив нас, що змінив колір рідини. Вся продукція сертифікована, на вимогу клієнта, ми надаємо сертифікат якості. Гель-лак бренду my nail #320 має об'єм 8,5 мл., на зворотному боці лаку ця інформація вказана виробником. Візуально в порівнянні з лаком бренду Fox він здається ідентичним, але товщина флакона різна.
З боку магазину були допущені помилки (відсутність накладної і абразивність насадки), і ми завжди готові прийняти товар на повернення або ж обмін.
Нам щиро шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш магазин, ще раз приносимо вибачення за незручності.
Я в шоці.Суцільне розчарування.Стережіться! - Відгуки про Интернет-магазин Bonanza
Далі,не вистачало одного гель лаку.
Далі...Гель-лак фірми nail my (заявлений 9 мл) колір 320 (новинка бля..)виявився мілілітрів 4 ,причому напівпуста баночка виявилась.2 фрези також виявились не такими як я замовляла.Зі мною обговорили лише одну ,що нема в наявності і її замінять.інші дві замінені без погодження зі мною.не та жорсткість та не з того матеріалу.
Гель лак фірми fox 016 виявився сірим ,а на картинці з сайту виглядав ніжно -ніжно... до рожевого ближче.
Єдине,що поклали більше,це апельсинових паличок.Велике їм дякую в капелюха.
Відчуття,що розвели на гроші,приславши непотріб розбавлений та не повний перелік товарів,за які я ,мать його,заплатила мало не мало дві тисячі.
Сайт не те,що не рекомендую ,а просто ...друзі ТІКАЙТЕ.
Жааааааах !
Фото товару додаю де в баночці мало б бути 9 мл,а там від сили 5мл.Поруч fox 6 ml.
Прозора змивка,хоча в оригіналі голубою має бути.
Відсутність лаків я не сфотографую.
А ось паличок наваляли...то да...
відгук
Коментарі до відгуку
Вам надіслали всі лаки, які Ви замовили. У телефонному режимі менеджер повідомив, що один лак відсутній та запропонував заміну, але Ви не погодилися і його видалили із замовлення.
Відносно засобу для зняття покриття - remover бренду PNB, на жаль, виробник не повідомив нас, що змінив колір рідини. Вся продукція сертифікована, на вимогу клієнта, ми надаємо сертифікат якості. Гель-лак бренду my nail #320 має об'єм 8,5 мл., на зворотному боці лаку ця інформація вказана виробником. Візуально в порівнянні з лаком бренду Fox він здається ідентичним, але товщина флакона різна.
З боку магазину були допущені помилки (відсутність накладної і абразивність насадки), і ми завжди готові прийняти товар на повернення або ж обмін.
Нам щиро шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш магазин, ще раз приносимо вибачення за незручності.