2000 рік – перший автозаправний комплекс під торговою маркою WOG.
2001 рік – під торговою маркою WOG працюють 104 АЗС. Мережа активно розширюється за рахунок придбання та будівництва нових АЗС.
2002 рік – мережа налічує понад 200 АЗС. Розвиток мережі продовжується як за рахунок будівництва нових АЗС, так і через...
детальніше
Додаток WOG Pride - Відгуки про АЗС WOG
відгук
Коментарі до відгуку
Підкажіть, будь ласка, що саме Вам незрозуміло в роботі нашого застосунку PRIDE? Чи зверталися Ви до наших фахівців, щоб пояснили незрозумілі опції?
Просто так наш застосунок кошти не списує. Відповідні попередження при виконуванні тієї чи іншої опції в застосунку з'являються. Приміром, якщо Ви купуєте пальне через WOG PAY (це безконтактна оплата покупки пального безпосередньо на АЗК), в застосунку обов'язково з'являється повідомлення, де написано, що авто має бути обов'язково на обраній колонці та перед оплатою потріно вставити пістолет у бак авто. Більше того, система ідентифікує, Ви знаходитеся на цьому АЗК, де плануєте здійснити оплату, чи ні. Й в цьому ж самому повідомленні пише про це. Якщо клієнт читає це повідомлення, тоді він обирає кнопку "Заправитися" чи "Скасувати". Якщо повідомлення не читає, звісно може статися прикрість :(
Через яку саме оцію зняло з Вас кошти без попередження?
Я звертався до адміністратора АЗС, на гарячу лінію, до телеграм-бота. Показував усі скріншоти програми та запис із камери АЗС. Жодних дій співробітники компанії не зробили. Відповідь одна – за всі дії у додатку WOG PRIDE відповідає клієнт, компанія ніякої відповідальності не несе. Відповідати за свої дії можна, якщо програма дає вичерпну інформацію з усіма попередженнями перед списанням грошей. Інформація в угоді на 20 аркушах дрібним текстом у пiдвалi додатку про правила та відповідальність у цьому випадку не знімає провину розробника та самої компанії у некоректній роботі додатку, який дозволяє списувати гроші з картки клієнта без попередження. Жодних повідомлень про те, що пісталет повинен бути вставлений в бак моєї машини перед натисканням кнопки Заправити, додаток не дав. Гроші списалися та заправилася інша машина. Співробітники АЗС нічого не зробили, ні повідомили по гучномовцю, ні притримали машину, що заправилася, НІЧОГО. Розповіли лише, що такі випадки у них бувають часто і зробити вони нічого не можуть, телефонуйте на гарячу лінію. На який email можна написати та показати всі скріншоти, як відбувалася заправка та списання грошей?
Системну помилку треба виправляти, а не вішати її на клієнтів.
В оновленому додатоку нiчого не виправлено. Лохотрон працює далі...