АЗК UPG — національна мережа автозаправних комплексів, яка представлена у 20-ти областях України та налічує 84 АЗК, 45 кафе під брендом VIVO café та 20 нафтобаз.
Діяльність компанії зосереджена на двох основних напрямках: оптові продажі (бензовозні норми) та роздрібні продажі світлих нафтопродуктів (мережа АЗК UPG). Усі види пального, яке реалізує...
детальніше
як повернути кошти зі скриньки? - Відгуки про АЗК UPG
підкажіть, будь ласка, як повернути кошти зі скарбнички? тому що вони написали з гарячої лінії, що потрібно написати заяву і предоставити чек.... чек, Карл. я купував дизель не одним чеком, а по трохи (по 5л - 10л).
можливо у когось є зразок заяви і куди її потрібно нести, чи це потрібно цифровий варіант відправити
відгук
Коментарі до відгуку
Щоб ініціювати чарджбек, потрібно подзвонити в свій банк за номером, який вказаний на звороті картки, або написати в чат підтримки через додаток, чи через сайт. Навіть можете написали лист в центральний офіс банку Укрпоштою. В зверненні опишіть в хронологічному порядку, як розвивались події:
1. Купила літри пального через додаток UPG 25 травня о 17:00, заправився успішно.
2. 27 травня о 22 і 23 годині списало по 1140 грн без мого відома, коли я нічого не купляла.
3. Подзвонила за номером гарячої лінії UPG 0 800 300 525, але там короткі гудки (або довгі, або грає музика не менше ніж 30 хвилин), або оператор сказала, що ми гроші не знімали, це ви комусь дали свій номер картки.
Дзвонила 28 травня в 11:00.
4. Прошу повернути кошти в розмірі 2280 грн за транзакцію здійснену 27 травня 2022 року о 22:00 і 23:00.
Все, банк готовий розпочати повернення коштів.
Ваш банк звернеться в той банк, куди пішли гроші, і попросить надати докази, що продавець (UPG) продав вам паливо. Звісно, доказів немає: ні вашого підпису на чеку немає, ні відео, де в бак вашого авто заливають паливо.
Всі ваші транзакції з датою, часом та назвою продавця у вас є в вашому банківському додатку: Приват24, Монобанк, чи чим ви там користуєтесь. Або через сайт банку. Або, якщо ні додатком, ні сайтом не користуєтесь - працівник банку по телефону допоможе знайти потрібну транзакцію з UPG.
Повертати кошти можна, якщо продаж був здійснений не більше як 540 днів тому (це правила Visa i MasterCard). Повернення неможливе, якщо був здійснений переказ з картки на картку, де ви вказували П.І.П. отримувача і призначення платежу. Крім випадків, коли хтось у вас вкрав картку і здійснив шахрайський переказ.
Тому ніколи не переказуйте гроші за товар з картки на картку. Платіть за товар, наприклад, у відділенні «Нової пошти» після огляду товару, якщо ви щось в інтернет-магазині замовили.
Якщо банк відмовить вам у поверненні коштів - пишіть письмову скаргу в Національний Банк України, який є регулятором діяльності банків. Так же само у довільній формі викладіть історію, що відбулось: від моменту покупки пального до цитати, в якій формі банк відмовив вам в поверненні коштів: "Ми все перевірили, і отримали докази того, що ви заправлялись успішно. Докази ми вам не надамо".
Згідно закону про звернення громадян (погугліть, він невеликий), згідно статті 5 - заяви, скарги, клопотання можна подавати як письмово, так і засобами мережі інтернет. Згідно статті 7, якщо ви помилились і відправили скаргу, заяву не туди, то отримувач зобов’язаний сам визначити, куди пересилати скаргу, переслати її в термін 5 днів, а вас попередити про це. Також згідно статті 7 заборонено передавати скарги до розгляду в ту установу, чи тій посадовій особі, чиї дії оскаржуються. Згідно статті 8 анонімні скарги не розглядаються, тому потрібно вказувати П.І.П. і адресу реєстрації проживання. Згідно статті 9 заборонено розголошувати відомості зі скарги. Згідно статті 10 заборонено переслідувати того, хто подав скаргу. Згідно статті 20 відповідь на звернення має надатись у строк не більше 45 днів. При цьому, якщо за 30 днів надати відповідь не можливо, тоді установа зобов’язана пояснити чому термін був продовжений понад 30 днів.
Спочатку звернення в банк, а якщо банк відмовив - скаргу на банк в НБУ. Також бажано, відразу після звернення в банк, на самому початку відправити скаргу на UPG до кабінету міністрів (контакти кабміну легко знайти в гуглі). Там скаргу перешлють у відповідний державний орган і цей орган буде проводити перевірку щодо шахрайських дій UPG.