Дмитрий Відгук додано 19 листопада, 2022 год52 перегляда
Смт Шишаки!!! 19.11.22р(13:11) Знято кошти з карти за 20л. ДП(1080грн) При «заправці» автомобіля(renault Trafic),дивним(магічним) образом у паливному баку не було виявлено збільшення об‘єму палива… (Тобто: перед заправкою було одне ділення палива на панелі приборів, так і лишилося після заправки 20л. ; при об‘ємі паливного бака 90л це повинно булоб бути відчутно… Працівники Азс звернулись на моє прохання до керівного складу, на що отримали відповідь що , субота і неділя вихідні дні і в такому випадку вони не зобов‘язані виїзжати на виклик… Спираючись на те що можливо у мене не коректно працює датчик рівня палива…, для подальших розбирань мені на понеділок(21Листопада) потрібно пред‘явити довідку про повірку датчика рівня палива мого авто… Прогнозуючи ситуацію далі- підозрюю ,що далі скажуть що за 2 дні я замінив датчик і процшов перевірку… Причому дзвінки на гарячу лінію (0800509104) не давали ніякого результату: крім автовіжповідача ,з «живим»оператором з‘єднання не було… Прошу керівництво компанії BVS розібратися з безладом на заправці в смт Шишаки Миргородського району. Про подібні ситуації чув і раніше, але прямим учасником став у перше…; гадаю і в останнє бо заправлятися на таких АЗС не має ніякого бажання…😱😥🤬
Нагібалово на АЗС!!! - Відгуки про АЗС BVS
19.11.22р(13:11)
Знято кошти з карти за 20л. ДП(1080грн)
При «заправці» автомобіля(renault Trafic),дивним(магічним) образом у паливному баку не було виявлено збільшення об‘єму палива…
(Тобто: перед заправкою було одне ділення палива на панелі приборів, так і лишилося після заправки 20л. ; при об‘ємі паливного бака 90л це повинно булоб бути відчутно…
Працівники Азс звернулись на моє прохання до керівного складу, на що отримали відповідь що , субота і неділя вихідні дні і в такому випадку вони не зобов‘язані виїзжати на виклик…
Спираючись на те що можливо у мене не коректно працює датчик рівня палива…, для подальших розбирань мені на понеділок(21Листопада) потрібно пред‘явити довідку про повірку датчика рівня палива мого авто…
Прогнозуючи ситуацію далі- підозрюю ,що далі скажуть що за 2 дні я замінив датчик і процшов перевірку…
Причому дзвінки на гарячу лінію (0800509104) не давали ніякого результату: крім автовіжповідача ,з «живим»оператором з‘єднання не було…
Прошу керівництво компанії BVS розібратися з безладом на заправці в смт Шишаки Миргородського району. Про подібні ситуації чув і раніше, але прямим учасником став у перше…; гадаю і в останнє бо заправлятися на таких АЗС не має ніякого бажання…😱😥🤬
відгук
Коментарі до відгуку